نخستین آپدیت تلگرام در سال 2024 منتشر شد

توسعه‌دهندگان تلگرام دقیقا پیش از آغاز سال میلادی جدید، به‌روزرسانی دیگری را برای این پیام‌رسان عرضه کردند. این آپدیت شامل ویژگی‌های جدیدی بوده و نویدبخش بهبود تجربه کاربری است. به بیان دقیق‌تر، این به‌روزرسانی جامع شامل اصلاحاتی در زمینه تماس، افکت ناپدید شدن پیام‌های حذف شده و بازسازی اساسی پلتفرم ربات تلگرام است.

بازطراحی ویژگی تماس یکی از نکات مهم در دهمین آپدیت تلگرام محسوب می‌شود. اکنون کاربران به انیمیشن‌ها و پس‌زمینه‌های پویا جدیدی دسترسی پیدا کرده و این ویژگی‌ها بسته به وضعیت تماس دستخوش تغییر خواهند شد.

رابط به‌روزرسانی شده به منابع کمتری احتیاج داشته و در نتیجه این موضوع به افزایش مدت شارژدهی باتری و عملکرد بهتر برنامه در دستگاه‌های قدیمی‌تر کمک خواهد کرد. با وجود قابلیت رمزگذاری end-to-end، کاربران با امنیت کامل قادر به گفتگو، فعال‌سازی دوربین دستگاه یا اشتراک‌گذاری محتوای نمایشگر گجت خود در تمامی پلتفرم‌ها خواهند بود.

همچنین تیم تلگرام صدها باگ و مشکل شناسایی شده در رابط کاربری را برطرف نموده است؛ اقدامی که بی‌تردید به بهبود کیفی کلی ارتباطات کمک می‌کند. علاوه بر این تلگرام به‌دنبال ارائه اصلاحات بیش‌تری طی سال 2024 است. این اصلاحات موجب بهبود چشمگیر کیفیت صدا و تماس‌ها خواهند شد.

انیمیشن آزمایشی ناپدید شدن پیام‌های حذف شده در نسخه iOS هم‌اکنون به نسخه اندرویدی اپلیکیشن تلگرام نیز اضافه شده است.

1 در مورد “نخستین آپدیت تلگرام در سال 2024 منتشر شد”

  1. دلیل خرید کانال و گروه های تلگرامی قدیمی قبل از 2019 چیه؟ جدیدا باب شده. اگه اطلاعاتی در این زمینه دارید ممنون میشم توضیح بدید. با تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH