محصولات جدید کولرمستر توسط الماس رایان ایرانیان وارد بازار ایران شدند

شب گذشته، شرکت الماس رایان ایرانیان، در مراسمی با حضور اصحاب رسانه و نماینده کولرمستر از محصولات جدید این شرکت رونمایی کرد. این محصولات شامل طیف گسترده‌ای از تجهیزات کامپیوتری، از جمله خنک‌کننده‌های آبی، کیس‌های کامپیوتری، لوازم جانبی و صندلی‌های گیمینگ جذاب می‌شود.

الماس رایان ایرانیان قصد دارد محصولات کولرمستر را با تنوع و موجودی بهتر نسبت به قبل با خدمات بهتر در بازار ایران عرضه کند. این شرکت همچنین محصولات گیمینگ بیشتری از کولر مستر را وارد ایران خواهد کرد که شامل مدل‌های فوق حرفه‌ای و البته گران‌قیمت نیز می‌شود.

در ابتدا وحید غرویان مدیرعامل الماس رایان ایرانیان ضمن اشاره به حرفه‌ای بودن گیمرهای ایرانی گفت:

ما نمایندگی رسمی ۳۳ برند جهانی را بر عهده داریم. حالا قصد داریم محصولات جدید و گیمینگ کولر مستر را وارد بازار کرده و در سراسر کشور عرضه نماییم.

غرویان صحبت‌های جالبی در رابطه با تولیدات داخلی داشت و گفت که بسیاری از شرکت‌ها فقط ادعای تولید دارند. در واقع آن‌ها برای دور زدن تعرفه واردات، محصولات را تقریبا به صورت آماده وارد ایران کرده و با کمی اسمبل به عنوان تولید داخلی می‌فروشند اما الماس رایان ایرانیان واقعا در ایران تولید دارد.

سپس مجید کشاورز به عنوان نماینده رسمی کولر مستر در ایران صحبت‌های خودش را آغاز کرد و از رابطه خوب کولر مستر با کشورمان خبر داد.

برخلاف اکثر برندها، کولر مستر همچنان در ایران فعالیت دارد. مأموریت اصلی کولر مستر با سابقه ۳۰ ساله، تولید کالاهایی لذت‌بخش برای کاربر است. به زودی در ایران محصولات متفاوت‌تری از این برند را شاهد خواهید بود.

در ادامه، مسئول بخش فنی کولر مستر به معرفی برخی محصولات جذاب و خاص این شرکت پرداخت. این مدل‌های جدید و جذاب و بعضا بسیار گران قیمت، قرار است وارد بازار ایران شوند و از این پس گیمرهای ایرانی می‌توانند از آن استفاده کنند.

برخی از محصولات خاص کولرمستر که قرار است در بازار ایران عرضه شود، عبارتند از:

  • گیمینگ‌پاد ORB X: این محصول یک صندلی بسیار راحت با قابلیت تنظیم توسط ریموت، یک میز اختصاصی با شارژر بی‌سیم و پورت‌های متعدد و نگهدارنده برای مانیتورهای خمیده بزرگ است. ORB X برای کاربران و گیمرهای حرفه‌ای طراحی شده و به زودی در بازار ایران به فروش خواهد رسید. قیمت این مدل در عرضه جهانی بین ۱۵ تا ۲۰ هزار دلار است و طبیعتا برای کاربران خانگی نخواهد بود.
  • شبیه‌ساز رانندگی DYN X: این دستگاه یک شبیه‌ساز رانندگی داینامیک است که زاویه و قابلیت‌های خود را برای شبیه‌سازی‌های مختلفی مثل رالی، ناسکار، GT، فرمول یک و … تغییر خواهد داد. DYN X تجربه برتری را نسبت به هر صندلی شبیه‌ساز دیگر در اختیارتان می‌گذارد و حتی رانندگان حرفه‌ای نیز در دنیا از این محصول برای تمرین استفاده می‌کنند.
  • صندلی گیمینگ خاص Motion 1: این صندلی با همکاری D-BOX آمریکا طراحی شده است. D-BOX یک سرویس مشابه نت‌فلیکس است که نه‌تنها آرشیوی از بازی‌ها و فیلم‌ها را درون خود دارد، بلکه تمامی حرکات و لرزش‌ها را از آن‌ها استخراج کرده و صندلی Motion 1 می‌تواند با حرکت و لرزش، حس واقعی حضور در لحظه را به شما منتقل کند. این صندلی با قیمت ۲۵۰۰ دلار از بیش از ۲۵۰۰ عنوان بازی و فیلم نیز پشتیبانی می‌کند و کاربران به دنیای این بازی‌ها دسترسی خواهند داشت.

الماس رایان ایرانیان همچنین قصد دارد طیف وسیعی از محصولات دیگر کولر مستر همچون خنک‌کننده آبی ATMOS، خنک‌کننده Sub Zero، فن حرفه‌ای Mobius OC و کیس‌های خاصی مثل Qube 500 و HAF 700 EVO را نیز در بازار ایران عرضه کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH