ریزر از لپ‌تاپ‌های جدید سری بلید 16 و بلید 18 رونمایی کرد

روز گذشته شرکت ریزر از دو لپ‌تاپ گیمینگ جدید خود با اسامی بلید 16 و بلید 18 رونمایی کرد. نمایشگر مشخصه‌ای است که موجب تمایز این 2 دستگاه می‌شود.

ریزر بلید 16 نخستین لپ‌تاپ جهان با نمایشگر 16 اینچی اولد و فریم ریت 240 هرتزی محسوب می‌شود. نمایشگر این لپ‌تاپ از رزولوشن 2560×1600 پیکسل و زمان پاسخگویی تنها 0.2 ثانیه‌ای برخوردار است.

ریزر بلید 18 نیز نخستین لپ‌تاپ در طیف خود به‌شمار می‌رود. در حال حاضر این لپ‌تاپ از یک پنل 18 اینچی با رزولوشن 4K و فریم ریت 165 هرتز استفاده می‌کند. ظاهرا این پنل از نوع IPS است؛ چرا که در توضیحات مربوط به ریزر بلید 18 به عبارت اولد هیچ‌گونه اشاره‌ای نشده است.

نمایشگر هر دو لپ‌تاپ به‌صورت پیش‌فرض توسط کارخانه کالیبره شده و از قابلیت پوشش‌دهی 100 درصدی فضای رنگی DCI-P3 برخوردار هستند.

بدنه دستگاه‌ها از جنس آلومینیوم ساخته شده است. در حال حاضر پیرامون مشخصات این دستگاه‌ها هیچ‌گونه جزئیات دیگری در دست نیست. اما در این میان خاطرنشان شده که محصولات جدید از شتاب‌دهنده‌های سه‌بعدی انویدیا استفاده می‌کنند.

پردازنده‌های مورد استفاده در این لپ‌تاپ‌ها به احتمال فراوان جزو برترین مدل‌های نسل چهاردهمی Core اینتل از سری HX خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH