گوشی هواوی P70 با دوربین فوق‌عریض ارتقایافته روانه بازار خواهد شد

یک تحلیل‌گر مشهور با نام مینگ چی‌کو ادعا کرده که شرکت هواوی ماژول دوربین فوق‌عریض ارتقایافته برای گوشی‌های هوشمند سری P70 خود را از کمپانی Genius Electronic Optical خریداری خواهد کرد.

این افشاگر در رابطه با سخت‌افزار جدید به جزئیات خاصی اشاره نکرده است؛ اما در عین‌حال مدعی شده که هواوی با به‌کارگیری چنین دوربینی به‌دنبال رشد 100 تا 120 درصدی فروش سری P70 نسبت به سری P60 خواهد بود.

بر اساس شایعات، دوربین فوق‌عریض جدید دارای یک لنز منحصربه‌فرد 1G6P (شامل یک المان شیشه‌ای و 6 عنصر پلاستیکی) و یک سنسور 1 اینچی خواهد بود.

در حال حاضر دوربین‌های فوق‌عریض در بهترین حالت از سنسورهای 1/1.56 اینچی استفاده می‌کنند و استفاده از سنسور 1 اینچی به نوبه خود یک پیشرفت بزرگ قلمداد می‌شود.

برخی شایعات دیگر به استفاده از لنز 7P اشاره دارند؛ لنزی که فرآیند ساخت آن آسان‌تر و ارزان‌تر خواهد بود. هواوی با عرضه سری P70 به‌دنبال تاثیرگذاری بزرگ و کلیدی‌تر بوده و قابلیت‌هایی نظیر اتصال 5G و حسگرهای پیشرفته خود را در این خانواده ارائه خواهد داد.

سیستم دوربین بخش بزرگی از این پیشرفت‌ها را تشکیل خواهد داد. بعلاوه هواوی از پلتفرم XMAGE و یک NPU سفارشی نیز استفاده خواهد کرد. ظاهرا دوربین فوق‌عریض بخش بزرگی از این ارتقاء چشمگیر به‌شمار خواهد رفت.

مینگ چی‌کو پیش‌بینی می‌کند که سری هواوی P70 در نیمه نخست سال جاری میلادی عرضه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH