بهترین تقویم فارسی برای آیفون

بهترین تقویم فارسی برای آیفون؛ کاربران آیفون کدام تقویم را دانلود کنند؟

داشتن بهترین تقویم فارسی برای آیفون جزو یکی از ضروری‌ترین کارها به حساب می‌آید، چرا که با استفاده از آن می‌توانید مناسبت‌های مختلف را مشاهده کنید، برای روزهای خاص اعلان تنظیم کنید و از امکانات جذاب و فراوان آنها نیز بهره ببرید. این مسئله برای کاربران اندرویدی نیز حائز اهمیت است.

ما در این مطلب به سراغ بهترین تقویم فارسی برای آیفون رفتیم و برخی از بهترین آنها را برای شما دستچین کرده‌ایم. همچنین قصد داریم امکانات و مشخصات ظاهری هر یک را برای شما شرح داده و اطلاعات جالبی را از هر کدام به شما ارائه دهیم. پس اگر درباره این موضوع اطلاعات زیادی ندارید، بهتر است که تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

امروزه همه افراد گوشی هوشمند در اختیار دارند و با استفاده از آن کارهای زیادی را انجام می‌دهند. بنابراین داشتن یک تقویم خوب نیز حتما توصیه می‌شود‌. اگر در فروشگاه‌های مربوط به آیفون سری بزنید، تقویم‌های زیادی را پیدا می‌کنید، اما کدام یک از آنها می‌توانند تمام نیاز یک کاربر را از استفاده از یک تقویم پاسخ دهند؟ برای پاسخ به این سوال، به ادامه این مطلب بروید.

اگر شما نیز به دنبال یافتن بهترین تقویم فارسی برای آیفون هستید و تمام سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی را برای یافتن بهترین نمونه آن جستجو کرده‌اید، خواندن این مطلب را از دست ندهید. چون ما قصد داریم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما بگذاریم، پس تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید.

بهترین تقویم فارسی برای آیفون

داشتن یک تقویم فارسی خوب با امکانات فراوان برای همه کاربران اندرویدی و آیفون توصیه می‌شود. اما از آنجایی که آیفون محدودیت بیشتری نسبت به دستگاه‌های اندرویدی دارد، یافتن و استفاده از تقویم ایرانی در این دستگاه‌ها کار سخت‌تری محسوب می‌شود.

آموزش کامل اتصال آیفون به تلویزیون با سیم و بدون سیم

اگرچه می‌توان چند برنامه معتبر را از فروشگاه اپ استور دانلود کرد. بنابراین بیایید به سراغ معرفی هر یک از این برنامه‌ها برویم.

تقویم ShamsiCal

این تقویم رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و می‌توانید برای بررسی تاریخ شمسی و میلادی و غیره از آن استفاده کنید. اگر تنها به دنبال دیدن تاریخ هستید و می‌خواهید ویجت آن را روی صفحه اصلی در اختیار داشته باشید، این برنامه مناسب شماست.

در غیر این صورت، تقویم‌های فارسی زیادی را در ادامه برای شما فراهم کرده‌ایم که امکانات و ویژگی‌های جذابی دارند و قابلیت‌های شخصی‌سازی متنوعی را برای کاربر به ارمغان می‌آورند. لینک دانلود این برنامه را در بخش پایین برایتان قرار داده‌ایم:

تقویم فارسی

این تقویم یکی از ساده‌ترین ولی مفیدترین برنامه‌هایی است که می‌توانید از فروشگاه اپ استور دانلود کنید. در این تقویم علاوه بر رویدادهای مختلف و تعطیلات، اعلان‌هایی وجود دارد که می‌توان در زمان مقرر آنها را تنظیم کرده تا مناسبتی در صورت نیاز به شما یادآوری شود.

بهترین تقویم فارسی برای آیفون

همچنین ویجت این تقویم نیز برای کاربران آیفون طراحی شده است و امکان شخصی‌سازی نیز وجود دارد. این تقویم بیشتر حالت مذهبی دارد و قابلیت‌هایی مانند تلاوت قرآن، تقویم دوگانه (فارسی و میلادی)، اوقات نماز، ردیاب نماز، پرش مستقیم به یک سال دیگر از تقویم و رویدادهای دوره‌ای وجود دارد.

تقویم فارسی جدید

یکی از مدرن‌ترین و کاربردی‌ترین برنامه‌های تقویم فارسی آیفون همین برنامه است. چرا که رابط کاربری مدرن و فضای بسیار جذاب هر کاربری را وسوسه می‌کند تا آن را دانلود و نصب کند. در این تقویم، تاریخ به صورت قمری، شمسی و میلادی نشان داده می‌شود و یک ویجت برای روی صفحه اصلی نیز طراحی شده است.

بهترین تقویم فارسی برای آیفون

این تقویم به قابلیت‌هایی از قبیل وضع آب و هوا، اوقات شرعی، قبله‌نما، یادآوری و همچنین تصاویر زمینه متنوع برای گوشی مجهز شده است.

تقویم شمسی iPersia Calendar

اگر بخواهیم از نظر محبوبیت، تقویم‌های فارسی این مطلب را برای آیفون دسته‌بندی کنیم، تقویم شمسی iPersia Calendar در رده نخست قرار می‌گیرد. چرا که شما می‌توانید در این تقویم هم از زبان فارسی و انگلیسی استفاده کنید، از قابلیت‌های تبدیل تاریخ لذت ببرید و رویدادهای شخصی را به تقویم اضافه کرده و اعلان تنظیم کنید.

بهترین تقویم فارسی برای آیفون

ویژگی‌های شخصی‌سازی زیادی همچون تعیین رنگ برای رویدادهای خاص تقویم نیز وجود دارد و شما قادر خواهید بود که نرخ ارز و طلا را مشاهده کرده و تبدیل ارز انجام دهید. طراحان برنامه یک ویجت برای کاربران طراحی کرده‌اند تا سریع‌تر وارد برنامه شوند. همچنین قابلیت پشتیبانی از اپل واچ نیز وجود دارد.

تقویم فارسی ایفون روزگار

تقویم روزگار برای دستگاه‌های آیفون، اپل‌ واچ، آیپد و مک طراحی شده و نسبت به برنامه‌های بالا امکانات فراوانی در اختیار ندارد.

بهترین تقویم فارسی برای آیفون

بنابراین اگر به دنبال برنامه‌ای ساده ولی کاربردی هستید و می‌خواهید از ویژگی‌هایی نظیر تبدیل تاریخ، نمایش رویدادها و تعطیلات بهره ببرید، روزگار مناسب شماست! البته این تقویم ویجت مخصوص به خود را دارد.

تقویم فارسی موبایل صبا

در این تقویم شما می‌توانید از ویژگی‌های محبوبی نظیر تاریخ شمسی، میلادی و قمری بهره ببرید و موارد مختلفی مانند یادداشت، یادآور و شیفت کاری و تولد را به آن اضافه کنید. از دیگر قابلیت‌های این کلندر می‌توان به وجود قطب‌نما، پخش اذان، موقعیت یابی مکان دقیق شما، مشاهده اوقات شرعی شهرهای مختلف و رکعت شمار اشاره کنیم.

بهترین تقویم فارسی برای آیفون

همچنین امکاناتی نظیر تعیین رنگ برای یادآورها، اضافه کردن آهنگ دلخواه به اعلان‌ها و به اشتراک گذاری یادداشت‌ها در آن حضور دارند تا کاربران بهترین تجربه را از استفاده از این برنامه کسب کنند. شما می‌توانید پس از نصب آن از لینک پایین، ویجت مخصوص به برنامه را نیز روی صفحه اصلی قرار دهید.

دیدن فیلم با زیرنویس در آیفون

توجه: این برنامه در اپ استور موجود نیست ولی شما می‌توانید با مراجعه به دیگر سایت‌ها آن را دانلود کنید.

هرکدام از این تقویم‌های بالا امکانات فراوانی دارند و می‌توانید با نصب هر یک، از قابلیت‌های ویژه مخصوص به هر کدام استفاده کنید. لینک دانلود این تقویم‌ها در پایین هر برنامه قرار داده شده و با مراجعه به لینک دانلود می‌توانید آن را دانلود کرده و تجربه خوبی از کار با تقویم فارسی در گوشی آیفون داشته باشید.

حالا شما به ما بگویید که از کدام یک از این برنامه‌هایی که در بالا به شما معرفی کردیم، استفاده می‌کنید و مهم‌ترین اولویت و نیاز شما در استفاده از یک تقویم فارسی در دستگاه هوشمند آیفونتان چیست؟؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید. همچنین سوالات خود را از کارشناسان سایت بپرسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH