آپدیت اندروید 14 برای گوشی سامسونگ گلکسی A72 منتشر شد

بر اساس گزارش‌ها شرکت سامسونگ انتشار به‌روزرسانی One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 را برای کاربران گوشی گلکسی A72 در کشور روسیه آغاز نموده است. اما این‌بار نیز مطابق روال معمول، آپدیت جدید پس از گذشت مدت زمانی نه‌چندان طولانی در سایر بازارها نیزعرضه خواهد شد.

نکته مهم اینکه بایستی توجه داشت که انتشار آپدیت One UI 6.0 به‌معنای پایان راه برای گلکسی A72 است؛ چرا که این به‌روزرسانی در واقع آخرین آپدیت عمده سیستم‌عامل برای گوشی میان‌رده سامسونگ به‌شمار می‌رود.

این گوشی هوشمند پیش‌تر در ماه مارس 2021 با سیستم‌عامل اندروید 11 به بازار عرضه شد. بنابراین رویکرد سامسونگ مبنی بر ارائه 3 به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل برای گوشی میان‌رده خود کاملا شایسته تقدیر است. به هرحال فریم‌ور جدید دارای شماره مدل A725FXXU6EWL4 بوده و در کمال تعجب تنها 2 گیگابایت حجم دارد.

با این‌حال آپدیت جدید شامل پچ امنیتی ماه دسامبر 2023 اندروید است. بر اساس پیش‌بینی‌ها کاربران گلکسی A72 احتمالا برای مدت یک سال دیگر از آپدیت‌های امنیتی بهره‌مند خواهند شد. همچنین با عرضه One UI 6.1 در کنار سری گلکسی S24، این به‌روزرسانی در آینده می‌تواند برای گلکسی A72 نیز منتشر شود؛ اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

چنان‌چه حتی پس از بررسی دستی انتشار به‌روزرسانی اندروید 14 برای گلکسی A72 کماکان اعلان آپدیت را مشاهده نکردید؛ در این‌صورت برای دریافت به‌روزرسانی مذکور کافیست چند روز دیگر منتظر بمانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH