بهترین جاروهای رباتیک بازار

معرفی بهترین جاروهای رباتیک بازار در هر بازه قیمتی

در این مقاله بهترین جارو رباتیک بازار در رده‌های قیمتی مختلف را به شما معرفی و ویژگی‌های آن‌ها را بیان می‌کنیم.

با رشد فناوری و تکنولوژی، بسیاری از ابعاد زندگی بشر و نحوه زندگی مردم نسبت به گذشته تغییر کرده و بسیار از کارها راحت‌تر از گذشته است.

یکی از این موارد نظافت و تمیز کردن خانه یا جارو کشیدن است. عمده مردم در سراسر جهان از جارو برقی برای تمیز کردن خانه استفاده می‌کنند. ولی چند سالی می‌شود که جاروهای رباتیک وارد بازار شده‌اند و رفته رفته جای جاروبرقی‌ها را پر کرده‌اند.

جاروهای رباتیک بهترین جایگزین برای نظافت‌های روزانه هستند. قدرت تمیزی آن‌ها مانند جاروبرقی نیست و زمانی که مهمان دارید بهترین کار این است که خود خانه را جارو بزنید ولی برای نظافت‌‌های هفتگی می‌توانید کار را به جاروهای رباتی بسپارید و آن‌ها خانه را به مقدار لازم تمیز می‌کنند.

البته کاربرد جاروهای رباتیک فقط برای خانه نیست، از این جاروها در محل کار یا محیط‌های بزرگ می‌توان استفاده کرد. این جاروها توانایی طی کشیدن و جارو کردن را دارند و زمین را برق می‌اندازند.

در عین حال می‌توان آن‌ها را از راه دور مدیریت کرد یا یک جدول زمانی برای آن‌‌ها تنظیم کرد تا زمانی که در خانه یا محل کار نیستید، جارو اقدام به جارو کردن کند.

جاروهای رباتیک بسیار هوشمند هستند و می‌توانند نقشه خانه یا محل کار را بسیار دقیق بررسی کرده و بر اساس آن از موانع مختلف مانند صندلی‌ها و مبل‌ها رد شوند و نقاط در دسترس را جارو کنند.

گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان از جاروبرقی‌های سامسونگ در نمایشگاه IFA 2023

بهترین جارو رباتیک بازار از برند شیائومی است ولی دیگر برندها هم در بازار هستند که در ادامه بهترین‌های آن‌ها در هر بازه قیمتی را به شما معرفی خواهیم کرد.

جاروی روباتیک وکیوم E10 شیائومی

حدود قیمت 8 میلیون تومان

این مدل از ارزانترین جاروهای رباتیک بازار است که با توجه به قیمت، کارایی مناسبی دارد ولی باید به میزان هزینه‌ای که می‌کنید از آن توقع داشته باشید.

وکیوم E10 طراحی زیبایی دارد و از موتور قدرتمندی بهره می‌برد که می‌تواند ذرات گرد و غبار را به خوبی جذب کند.

ارتفاع این جارو 8 سانتی‌متر است و به همین دلیل می‌تواند زیر مبل‌ها و صندلی‌ها را تمیز کند. از طرفی سنسورهای هوشمند شناسایی موانع باعث می‌شود تا دستگاه به صورت هوشمند مسیر خود را پیدا کند و تمامی نقاط را جارو بزند.

بهترین جاروهای رباتیک بازار

این دستگاه از باتری 2600 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که در قدرتمندترین حالت با بیشترین مکش 100 دقیقه می‌تواند جارو کند، البته جارو بعد از اتمام کار خود به دستگاه شارژر متصل می‌شود و پس از مدتی، آماده جارو کردن مجدد است.

این مدل سه نوع سطح زمین شامل سرامیک، پارکت و فرش را شناسایی کرده و بر اساس هر کدام از این سطوح، از تنظیمات محصول تمیز کردن همان سطوح استفاده می‌کند.

اقلام همراه: برس تمیز کننده، برس کناری، پایه شارژ، دفترچه راهنما، کابل شارژ، مخزن آب

ویژگی‌ها: دارای فیلتر سه‌گانه با راندمان بالا، قابلیت اندازه‌گیری میزان تخلیه آب، مجهز به مخزن آب هوشمند با 3 سطح جریان آب، قابلیت تمیز کردن چند وجهه فضاهای دشوار موجود در خانه یا محل کار، پشتیبانی از برنامه Mi Home/Xiaomi Home، امکان تنظیم دیوار مجازی و منطقه ممنوعه، پشتیبانی از دستیار صوتی، قابلیت ذخیره سازی نقشه، دارای سنسور ژیروسکوپ و سنسور دریافت شارژ مجدد، سنسور تشخیص ظرف گرد و غبار، سنسور بازخورد سرعت چرخ.

مشخصات جاروی شیائومی روباتیک وکیوم E10

  • ابعاد: 32.5 در 32.5 در 8 سانتی‌متر
  • وزن: 3.8 کیلوگرم
  • فیلتر: سه‌گانه قابل تعویض
  • مکش: دارای 4 سطح مکش قابل تنظیم برای تمیز کردن آسان گرد و غبار، زباله‌ها و حذف ذرات گرد و غبار
  • قدرت موتور: 4000 پاسکال
  • گنجایش مخزن زباله: 400 میلی‌لیتر
  • گنجایش مخزن آب: 200 میلی‌لیتر
  • ظرفیت باتری: 2600 میلی‌آمپرساعت

جاروی انکر یوفی RoboVac 25C Max

حدود قیمت 11 میلیون تومان

در بازار کشورمان مدل‌هایی از برند انکر یوفی هم قابل خریداری است که مشخصات و کیفیتی بسیار خوبی دارند. مدل RoboVac 25C Max از محصولات خوش قیمت این برند است که جزو جارو رباتی‌های ارزان قیمت شناخته می‌شود.

این مدل با قدرت موتور 1500 پاسکال توانایی بالایی در تمیز کردن زمین دارد. انکر اعلام کرده که این مدل از نوع تمیزکنندگی سه نقطه‌ای شامل یک برس اصلی و برس‌های جانبی بهره می‌برد که به همراه مکش بالایی که دارد می‌تواند به راحتی سطوح مختلف را تمیز کند.

این جاروی رباتی از فناوری به نام BoostIQ استفاده می‌کند که در مواقع نیاز قدرت موتور را 1.5 ثانیه افزایش می‌دهد تا آن منطقه به طور کامل تمیز شود. این فناوری در مواقعی که بر روی یک نقطه از فرش موادی ریز ریخته، کارایی دارد.

بهترین جاروهای رباتیک بازار

از قابلیت‌های دیگر این جارو رباتیک می‌توان به اتصال به اینترنت و مدیریت با اپلیکیشن موبایلی EufyHome اشاره کرد. در این برنامه دست شما برای انجام تنظیمات کامل باز است، مثلا می‌توانید یک ناحیه یا یک نوار را در نقشه منزل مشخص کنید تا جارو تنها همان منطقه را جارو کند.

اقلام همراه: 2 عدد باتری قلمی، یک عدد برس تمیزکننده، یک عدد فیلتر، 4 عدد برس جانبی، 5 عدد بست کمربندی، پایه شارژ، ریموت کنترل، آداپتور برق، دفترچه راهنما

ویژگی‌ها: دارای فناوری BoostIQ برای افزایش لحظه‌ای قدرت موتور، قابلیت تمیز کردن چند وجهه فضاهای دشوار موجود در خانه یا محل کار، پشتیبانی از برنامه EufyHome، امکان تنظیم دیوار مجازی و منطقه ممنوعه، پشتیبانی از دستیار صوتی، قابلیت ذخیره سازی نقشه، دارای سنسورهای حرکتی متنوع، سنسور تشخیص ظرف گرد و غبار

مشخصات جاروی انکر یوفی RoboVac 25C Max

  • ابعاد: 22 در 21 در 8 سانتی‌متر
  • وزن: 3.5 کیلوگرم
  • فیلتر: سه‌گانه قابل تعویض
  • مکش: مجهز به فناوری BoostIQ
  • قدرت موتور: 2000 پاسکال
  • گنجایش مخزن زباله: نامشخص
  • گنجایش مخزن آب: نامشخص
  • ظرفیت باتری: 2600 میلی‌آمپرساعت

جاروی شیائومی مدل رباتیک وکیوم کلینر S10

حدود قیمت 13 میلیون تومان

از بهترین جاروهای رباتیک شیائومی در بازار، می‌توان به مدل وکیوم کلینر S10 اشاره کرد. این مدل تمام قابلیت‌های معمولی و مورد نیاز بک جاروی رباتیک را دارد و با قیمت خوبی هم به فروش می‌رسد.

قدرت مکش موتور این مدل 4000 پاسکال است و فیلتر پنج لایه HEPA که بر روی جارو نصب شده، می‌‌تواند به طور کامل آلودگی‌ها و ذرات گرد و غبار را از بین ببرد.

در این مدل از سنسور حرکت‌یابی LDS استفاده شده و به صورت 360 درجه محیط را ارزیابی می‌کند و همراه با 12 سنسور مختلف از جمله سنسور مادون قرمز، دیوارکشی مجازی، اشیاء و لبه‌ها را تشخیص می‌دهد، این سنسورها به قدری دقیق هستند که جارو به وسیله آن‌ها تا فاصله 10 میلی‌متری دیوار و موانع پیش‌ می‌رود.

جاروی رباتیک S10 از مخزن زباله 450 میلی‌لیتری بهره می‌برد که به زودی پر نخواهد شد و شما نیاز ندارید هر بار این مخزن را خالی کنید. شیائومی در این مدل از حالت تی یا ماپ هم استفاده کرده که البته توانایی کارایی آن پایین است، به همین دلیل این مدل بیشتر برای افرادی که به تمیز کردن گرد و غبار یا کثیفی‌ محیط مورد نظر خود نیاز دارند، مناسب است.

در مشخصات این مدل نوشته شده که انواع کثیفی‌ها مانند موی حیوانات خانگی، ذرات گرد و غبار، خاک، دانه‌هایی مانند تخمه، خورده کاغذ، اشیاء ریز تزئینی و حتی دانه‌های بزرگ اسمارتیز توسط این جارو جمع‌آوری می‌شود.

اقلام همراه: جاروبرقی رباتیک s10، داک شارژ، کابل برق، دفترچه راهنما، پد تی، برس اصلی، برس جانبی

ویژگی‌ها: مخزن هوشمند آب، نقشه‌برداری دقیق از محیط، پاکسازی محیط مورد نظر شما، ناوبری لیزری با دقت بسیار بالا، سنسور LDS با اسکن 360 درجه محیط، اتصال به اینترنت و پشتیبانی از برنامه Mi Home/Xiaomi Home، زمان‌بندی و مدیریت جارو رباتیک از راه دور، امکان تنظیم دیوار مجازی و منطقه ممنوعه، قابلیت ذخیره سازی نقشه، دارای سنسور ژیروسکوپ و سنسور دریافت شارژ مجدد، سنسور تشخیص ظرف گرد و غبار، سنسور بازخورد سرعت چرخ.

مشخصات جاروی شیائومی مدل رباتیک وکیوم کلینر S10

  • ابعاد: 35 در 35 در 9.4 سانتی‌متر
  • وزن: 3.6 کیلوگرم
  • فیلتر: HEPA
  • مکش: چهار سرعته
  • قدرت موتور: 4000 پاسکال
  • گنجایش مخزن زباله: 450 میلی‌لیتر
  • گنجایش مخزن آب: نامشخص
  • ظرفیت باتری: 3200 میلی‌آمپرساعت

جاروی شیائومی مدل می وکیوم ماپ 2

حدود قیمت 13 میلیون تومان

مدل ماپ 2 همانگونه که از اسمش پیداست تمرکز ویژه‌ای بر روی قابلیت تی کشیدن دارد و قدرت موتور آن 2700 پاسکال است. با این قدرت موتور، توانایی مکش جارو کاهش پیدا می‌کند ولی از آن‌جایی که تمرکز اصلی این مدل بر روی قابلیت تی کشیدن است، نیاز کمتری به قدرت مکش بالای جارو وجود دارد.

این محصول برای افرادی مناسب است که محیطی با پوشش سرامیکی و پارکت دارند و بیشتر به قابلیت تی کشیدن نیاز پیدا می‌کنند. البته این گونه نیست که این مدل برای جارو کشیدن یا تمیز کردن گرد و غبار ضعیف باشد ولی در این بازه قیمتی، برای جمع کردن کثیفی و اشغال‌های روی فرش، مدل s10 کارایی بیشتری دارد. اگر قصد دارید برای یک محیط با کف سرامیکی یا پارکت جاروی رباتیک بخرید، این مدل از بهترین جاروهای رباتیک بازار است.

با توجه به قدرت تی کشیدن و تمیزی جای لک آب، چای و انواع نوشیدنی یا کثیفی سطح زمین، توانایی طی کشیدن در این مدل بهبود پیدا کرده و کارایی بهتری دارد.

باتری جاروی رباتیک ماپ 2 تا 110 دقیقه شارژدهی دارد که برای تمیز کردن محیط 150 متر مربع کافی است. موتور ژاپنی NIDEC مکش بالایی برای جمع‌آوری کثیفی از گرد و غبار و مو گرفته تا خرده‌های بزرگ و زباله‌ها، دارد. این موتور 4 سرعته آشغال‌ها را به مخزن 550 میلی‌لیتری دستگاه هدایت می‌کند. این مخزن مقداری ظرفیت دارد که بعد از هر دو یا سه بار استفاده باید تخلیه شود.

بهترین جاروهای رباتیک بازار

این مدل هم از سنسورهای پیشرفته بهره می‌برد و به طور دقیق می‌تواند تمام موانع را شناسایی و رد کند، همچنین دقت دستگاه به مقداری است که می‌تواند تا فاصله 0.1 میلی‌متری هر مانع را تمیز کند.

شیائومی در این جارو از تراشه چهارهسته‌ای جدید کورتکس A53 استفاده کرده که بازدهی بالایی دارد و همراه با الگوریتم VSLAM می‌تواند قدرت محاسباتی بالاتری داشته باشد.

این مدل‌ به اینترنت و برنامه می هوم متصل می‌شود و می‌توانید از راه دور آن را مدیریت کنید تا زمانی که در خانه نیستید، جارو کار خود را انجام دهد و خانه را تمیز کند.

اقلام همراه: جاروبرقی رباتیک ماپ 2، داک شارژ، کابل برق، دفترچه راهنما، پد تی، برس اصلی، برس جانبی، مخزن آب

ویژگی‌ها: مخزن هوشمند آب، نقشه‌برداری دقیق از محیط، پاکسازی محیط مورد نظر شما، ناوبری لیزری با دقت بسیار بالا، موتور ژاپنی NIDEC چهارسرعته، پردازنده چهار هسته‌ای کورتکس A53، اتصال به اینترنت و پشتیبانی از برنامه Mi Home/Xiaomi Home، زمان‌بندی و مدیریت جارو رباتیک از راه دور، امکان تنظیم دیوار مجازی و منطقه ممنوعه، قابلیت ذخیره سازی نقشه، دارای سنسور ژیروسکوپ و سنسور دریافت شارژ مجدد، سنسور تشخیص ظرف گرد و غبار، سنسور بازخورد سرعت چرخ

مشخصات جاروی شیائومی مدل می وکیوم ماپ 2

  • ابعاد: 35 در 35 در 8.1 سانتی‌متر
  • وزن: 3.6 کیلوگرم
  • فیلتر: HEPA
  • مکش: چهار سرعته با موتور ژاپنی NIDEC
  • قدرت موتور: 2700 پاسکال
  • گنجایش مخزن زباله: 550 میلی‌لیتر
  • گنجایش مخزن آب: 250 میلی‌لیتر
  • ظرفیت باتری: 3200 میلی‌آمپرساعت

جاروی دریم بات مدل D9 مکس

حدود قیمت 15 میلیون تومان

شرکت دریم از شرکت‌های زیرمجموعه شیائومی است که به صورت مستقل فعالیت دارد. D9 Max با موتور بدون برس Nidec و طراحی متفاوت کانال هوا می‌تواند مکش بسیار بالایی داشته باشد تا کثیفی‌ها را به راحتی جمع کند. با 4 سطح مکش موتور این دستگاه، تنظیمات مورد نظر برای هر نوع سطوح را می‌توان اعمال کرد.

شرکت دریم در تبلیغات این محصول به توانایی برس اصلی این جارو رباتیک که در زیر دستگاه قرار دارد پرداخته و اعلام کرده که با این برس یکپارچه 16 سانتی‌متری، گرد و غبار ریز از شکاف‌ها و فرش‌های عمیق جمع‌آوری می‌شود.

این مدل زمانی که برروی فرش می‌رود به طور خودکار قدرت مکش را افزایش می‌دهد. همچنین قابلیت عبور از سطح زمین روی فرش یا قالیچه را دارد و به ندرت گیر می‌کند.

در این محصول از اسکن 360 درجه با سیستم لیزری LiDAR استفاده شده که در اولین بار یک نقشه قابل ویرایش از کف خانه شما ایجاد می‌کند. این سیستم قدرت تشخیص دقیق هر مانع و جسم در منزل را دارد و نقشه عبور آن در اپلیکیشن هوشمند قابل تغییر است.

در زیر این جارو از پدهای میکروفایبر چندبار مصرف مجدد برای تمیز کردن و 3 سطح حجم آب استفاده شده که در اپلیکیشن این دستگاه قابل تنظیم است.

اما از ویژگی‌های بسیار خوب این دستگاه می‌توان به شارژدهی بالای آن اشاره کرد که با یک بار شارژ می‌‌تواند محیط 250 متر مربعی را تمیز کند.

اقلام همراه: جاروبرقی رباتیک، داک شارژ، کابل برق، دفترچه راهنما، پد تی، برس اصلی، برس جانبی، مخزن آب

ویژگی‌ها: تمیز کردن مساحت 250 متر مربع در مدت زمان 150 دقیقه، مجهز به الگوریتم‌های SLAM، قابلیت کنترل صدا، دارای 13 سنسور متفاوت، نقشه‌برداری دقیق از محیط، پاکسازی محیط مورد نظر شما، ناوبری لیزری با دقت بسیار بالا، اتصال به اینترنت، زمان‌بندی و مدیریت جارو رباتیک از راه دور، امکان تنظیم دیوار مجازی و منطقه ممنوعه، قابلیت ذخیره سازی نقشه

مشخصات جاروی دریم بات مدل D9 مکس

  • ابعاد: 35 در 35 در 9 سانتی‌متر
  • وزن: 3.8 کیلوگرم
  • فیلتر: نامشخص
  • مکش: چهار سرعته
  • قدرت موتور: 4000 پاسکال
  • گنجایش مخزن زباله: 570 میلی‌لیتر
  • گنجایش مخزن آب: 270 میلی‌لیتر
  • ظرفیت باتری: 5200 میلی‌آمپرساعت

جاروی شیائومی مدل می وکیوم ماپ 2 پرو

حدود قیمت 17 میلیون تومان

همانطور که از نام این مدل مشخص است، ماپ 2 پرو نسخه حرفه‌ای‌تر مدل ماپ 2 است که به امکانات بهتری مجهز شده و کارایی بیشتری دارد.

این مدل یکی از بهترین جاروهای رباتیک بازار با قیمت زیر 20 میلیون تومان است.

قدرت موتور در این مدل به 3000 پاسکال رسیده و ظرفیت باتری هم 2 هزار میلی‌آمپرساعت افزایش پیدا کرده و در این مدل 5200 میلی‌آمپرساعت است. ولی ابعاد همانند مدل ماپ 2 بوده و ار نظر ظاهری هم تغییرات زیادی به چشم نمی‌آید.

افزایش قدرت موتور و باتری باعث افزایش قدرت تمیزکنندگی، کارایی و شارژدهی این مدل شده، به طوری که با 70 دقیقه کار این مدل تنها 30 درصد از شارژ آن مصرف خواهد شد.

همانطور که گفتیم قدرت مکش ماپ 2 پرو هم افزایش پیدا کرده و با گذاشتن جاروی رباتیک در حالت Supersuction for carpets جارو به صورت هوشمند سطحی که بر روی آن قرار دارد را شناسایی کرده و تنظیمات مکش و تمیزکنندگی بر اساس هر سطح تغییر می‌کند.

در این مدل از نسل جدید لیزر LDS با دو سنسور TOF استفاده شده که دقت بالاتری دارد و به خوبی می‌تواند درزها و اجسام ریز و درشت را تشخیص دهید و دور هر مانع یا وسیله منزل را با دقت تمیز کند.

این سیستم تا 5 طبقه خانه را در حافظه خود ذخیره می‌کند و می‌تواند در شب و شرایط نوری بسیار کم هم کار کند.

بهترین جاروهای رباتیک بازار

در این مدل از مخزن 250 میلی‌لیتری آب استفاده شده که طبق ادعای شیائومی برای تمیز کردن یک محیط 100 متری کافی است. ظرفیت مخزن زباله ربات هم همان 550 میلی‌لیتر در مدل قبلی است.

ماپ 2 پرو مجهز به دستگاه ارتعاش صوتی فرکانس بالا است که در هر دقیقه ده هزار لرزش در کل دستگاه ایجاد می‌کند. این اتفاق به دلیل لرزش و اصطکاک بیشتر برس‌ها با زمین، به شکل قابل توجهی قدرت تمیز کنندگی را افزایش داده و به راحتی لکه‌های سخت مانند قهوه و آب میوه را از بین می‌برد.

این ماپ دارای میکرو الیاف برای اطمینان از نفوذ یکنواخت آب، حذف بهتر لکه‌ها و خشک شدن سریع کف است. این به جلوگیری از باقی ماندن آثار آب و آسیب به کف کمک می‌کند.

با قابلیت اتصال به وای‌فای و استفاده از اپلیکیشن‌های شیائومی می‌توانید، شرایط تمیز کردن خانه را شخضی‌سازی کنید، به طوری که برای هر اتاق یک سیستم متفاوت نظافت بچینید، یا مکان‌هایی که کثیف‌تر هستند دو مرتبه یا بیشتر جارو شوند.

در برنامه Mi Home/Xiaomi Home می‌توانید به راحتی یک منطقه را مشخص کنید و جارو سریع‌ترین مسیر را طی می‌کند و همان نقطه را تمیز می‌کند.

اقلام همراه: جاروبرقی رباتیک ماپ 2 پرو، داک شارژ، کابل برق، دفترچه راهنما، پد تی، برس اصلی، برس جانبی، مخزن آب

ویژگی‌ها: مخزن هوشمند آب، نقشه‌برداری دقیق از محیط با سیستم لایدار جدید و سنسورها TOF، پاکسازی محیط مورد نظر شما، ناوبری لیزری با دقت بسیار بالا، موتور ژاپنی NIDEC چهارسرعته، پردازنده چهار هسته‌ای کورتکس A53، اتصال به اینترنت و پشتیبانی از برنامه Mi Home/Xiaomi Home، زمان‌بندی و مدیریت جارو رباتیک از راه دور، امکان تنظیم دیوار مجازی و منطقه ممنوعه، قابلیت ذخیره سازی نقشه، دارای سنسور ژیروسکوپ و سنسور دریافت شارژ مجدد، سنسور تشخیص گرد و غبار، سنسور بازخورد سرعت چرخ، دارای مکروالیاف برای تی کشیدن بهتر، قابلیت ده هزار لرزش برای تمیز کردن بهتر سطوح

مشخصات جاروی شیائومی مدل می وکیوم ماپ 2 پرو

  • ابعاد: 35 در 35 در 8.1 سانتی‌متر
  • وزن: 3.6 کیلوگرم
  • فیلتر: HEPA
  • مکش: چهار سرعته با موتور ژاپنی NIDEC
  • قدرت موتور: 3000 پاسکال
  • گنجایش مخزن زباله: 550 میلی‌لیتر
  • گنجایش مخزن آب: 250 میلی‌لیتر
  • ظرفیت باتری: 5200 میلی‌آمپرساعت

جاروی شیائومی مدل وکیوم X10

حدود قیمت 27 میلیون تومان

جاروی رباتیک وکیوم X10 از مدل‌های پیشرفته و حرفه‌ای بازار است و البته قیمت بالاتری هم دارد.

این مدل یک استند ایستاده دارد که درون آن یکم مخزن 2.5 لیتری زباله است و تا 60 بار می‌تواند به صورت خودکار، مخزن ربات را خالی کند. با این استند تا 60 بار استفاده نیازی به خالی کردن مخزن زباله ندارید.

مخزن 2.5 لیتری زباله با قدرت مکش 17000 پاسکالی باعث می‌شود در عرض 10 ثانیه، مخزن ربات خالی شود.

باتری این مدل 5200 میلی‌آمپرساعتی بوده و تا 180 دقیقه شارژدهی دارد که از این نظر یکی از بهترین جاروهای رباتیک بازار است.

بهترین جاروهای رباتیک بازار

نسل جدید فناوری ناوبری لیزری LDS به طور دقیق محیط خانه شما را اسکن می‌کند و نقشه دقیق منزل را به شما می‌دهد. شما می‌توانید در اپلیکیشن این جاروی رباتیک، مناطق دقیق جارو کشیدن را مشخص کنید، حتی یک نقطه را مشخص کنید که دستگاه فقط همان نقطه را جارو کند.

این سیستم ردیابی در شب و تاریکی هم کار می‌کند و در نزدیکی موانع، سرعت را کاهش می‌دهد.

وکیوم X10 مجهز به قدرت مکش 4000 پاسکال و مکش فوق العاده قوی و مداوم است که به خوبی کف را از گرد و غبار و موهای حیوانات خانگی تمیز می‌کند.

با عجیب‌ترین لوازم خانگی هوشمند در سال 2023 آشنا شوید

شیائومی اعلام کرده که این مدل از سری 2 در 1 است که ذرات گرد و غبار را به طور کامل از بین می‌برد همچنین مخزن آب با کنترل الکترونیکی حالت تی کشیدن تا 80 دقیقه را دارد، مخزن آب به طور مساوی آب را بدون نشتی توزیع می‌کند و از سه سطح کنترل جریان آب برای تمیز کردن کامل کف در سرتاسر خانه پشتیبانی می‌کند.

اقلام همراه: جاروبرقی وکیوم X10، مخزن ایستاده و داک شارژ، کابل برق، دفترچه راهنما، پد تی، برس اصلی، برس جانبی، مخزن آب، کیسه زباله، کاور برس

ویژگی‌ها: 180 دقیقه شارژدهی باتری، مکش دو منظوره قدرتمند، ایستگاه تخلیه زباله خودکار، بدون نیاز به خالی کردن مخزن زباله تا 60 بار استفاده، مخزن هوشمند آب، نقشه‌برداری دقیق از محیط با سیستم لایدار جدید و سنسورها TOF، پاکسازی محیط مورد نظر شما، ناوبری لیزری با دقت بسیار بالا، اتصال به اینترنت و پشتیبانی از برنامه Mi Home/Xiaomi Home، زمان‌بندی و مدیریت جارو رباتیک از راه دور، امکان تنظیم دیوار مجازی و منطقه ممنوعه، قابلیت ذخیره سازی نقشه، دارای سنسور ژیروسکوپ و سنسور دریافت شارژ مجدد، سنسور تشخیص گرد و غبار، سنسور بازخورد سرعت چرخ، پشتیبانی از فرمان صوتی

مشخصات جاروی شیائومی مدل X10

  • ابعاد: 35 در 35 در 9.1 سانتی‌متر
  • وزن: 3.3 کیلوگرم
  • فیلتر: HEPA
  • مکش: دو منظوره چهار سرعته
  • قدرت موتور: 4000 پاسکال
  • گنجایش مخزن زباله: 350 میلی‌لیتر
  • گنجایش مخزن آب: 200 میلی‌لیتر
  • سطح زبانه ایستاده: 2.5 لیتری
  • ظرفیت باتری: 5200 میلی‌آمپرساعت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH