تصویر نخستین گوشی هوشمند با برند HMD Global در فضای آنلاین منتشر شد

کمپانی HMD Global از سال 2016 مالکیت برند نوکیا برای تولید گوشی‌های هوشمند را در اختیار داشته و قرارداد میان دو طرف در سال 2025 به پایان می‌‌رسد. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که این شرکت در آینده تغییرات قابل‌توجهی را تجربه خواهد کرد. پیش از این اعلام شده بود که HMD قصد دارد تا دستگاه‌های تولیدی خود را با برند اختصاصی شرکت روانه بازار کند.

اکنون تصویری از نخستین گوشی هوشمند با برند HMD Global در فضای آنلاین منتشر شده است. این تصویر، طراحی و ظاهر احتمالی اولین گوشی انحصاری HMD را نشان می‌دهد.

بر اساس رندر لو رفته به‌نظر می‌رسد که نخستین گوشی هوشمند HMD Global یک مدل اقتصادی محسوب می‌شود. این دستگاه دارای زبان طراحی ابتدایی همراه با ماژول دوربین مستطیلی‌شکل روی پنل پشتی خود است. این ماژول از 2 سنسور دوربین و یک فلاش LED میزبانی می‌کند.

برند HMD در مرکز پنل پشتی گوشی حک شده است. به‌نظر می‌رسد که این دستگاه دارای فریم تا حدی مسطح بوده و دکمه پاور و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا روی لبه سمت راست بدنه آن تعبیه شده‌ است. از سوی دیگر سینی سیم‌کارت نیز روی لبه سمت چپ بدنه قرار دارد.

گوشی با برند HMD Global در قسمت جلویی از یک نمایشگر با حفره کروی‌شکل در قسمت مرکزی آن میزبانی می‌کند. دستگاه نمایش داده شده دارای رنگ‌آمیزی مشکی با پوشش مات است. با این‌حال گزارش جدید به جزئیات بیش‌تری در رابطه با این محصول اشاره نکرده است.

در ماه نوامبر سال گذشته 2 گوشی HMD Global با شماره مدل‌های N159V و TA-1585 در پایگاه داده IMEI رویت شدند. یکی از این دستگاه‌ها احتمالا همان مدلی است که اکنون رندر آن در فضای مجازی منتشر شده است. با این‌حال مشخصات کلیدی این دو گوشی کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند.

بر اساس شایعات پیشین قرار است HMD در ماه آوریل امسال، گوشی‌های هوشمند با برند اختصاصی خود را در بازار هندوستان عرضه نماید. انتظار می‌رود که طی ماه‌های آینده شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری درباره این گوشی‌ها باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH