سونی روی توسعه نسخه جدید کنترلر PS5 با شارژدهی طولانی‌تر باتری کار می‌کند

فهرستی که در وبسایت Best Buy Canada منتشر شده است؛ نشان می‌دهد که شرکت سونی احتمالا در صدد عرضه نسخه جدیدی از کنترلر DualSense برای کنسول پلی‌استیشن 5 است.

این فهرست شامل محصولی تحت عنوان “PlayStation 5 V2 DualSense Wireless Controller – White” با برچسب قیمتی 89 دلار کانادا است. این قیمت‌گذاری مشابه با برچسب قیمتی اعلام شده برای نسخه اولیه کنترلر است. با این‌حال کنترلر جدید هم‌اکنون برای خرید قابل دسترس نبوده و تاریخ عرضه رسمی آن نیز هنوز اعلام نشده است.

در حالی‌که تصاویر کنترلر جدید، مشابه با نسخه فعلی DualSense به‌نظر می‌رسند؛ اما فهرست مورد اشاره ادعا می‌کند که این محصول با پیشرفت‌های داخلی قابل‌توجهی روانه بازار می‌شود. بر اساس شنیده‌ها مدل V2 همانند مدل پیشین از بازخوردهای لمسی، محرک‌های تطبیقی و میکروفون بهره برده و در عین‌حال شاهد برخی پیشرفت‌های کلیدی خواهد بود.

این فهرست به یک ایستگاه شارژ با قابلیت اتصال کلیکی آسان و شارژدهی استثنایی 12 ساعتی باتری با یک نوبت شارژ کامل اشاره نموده است. این در حالیست که کنترلر نسل فعلی از قابلیت شارژدهی 5 تا 6 ساعتی باتری برخوردار است. این موضوع، نیاز کاربران به شارژ مکرر کنترلر را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد؛ پدیده‌ای که مشخصا در مورد کاربران کنترلر DualSense Edge صدق می‌کند.

سونی در رابطه با اطلاعات فاش شده هیچ اظهارنظری نکرده است؛ بنابراین بایستی نسبت به صحت و سقم آنها با دیده تردید نگاه کرد. در واقع وبسایت Best Buy احتمالا دچار اشتباه شده و این فهرست می‌تواند نادرست باشد.

با این‌حال برخی شایعات به احتمال برگزاری رویداد PlayStation State of Play طی ماه جاری میلادی اشاره دارند. بدین‌ترتیب عرضه کنترلر جدید DualSense طی این رویداد امری کاملا محتمل به‌نظر می‌رسد.

تا زمان تائید رسمی این خبر از جانب سونی، گیمرهای پلی‌استیشن صرفا بایستی امیدوار باشند که اطلاعات فاش شده صحیح بوده و یک کنترلر DualSense با شارژدهی طولانی‌تر باتری در راه باشد.

از سوی دیگر سونی اعلام کرده که در روز 16 ژانویه (26 دی ماه) 9 بازی جدید را برای اعضای سرویس پلی‌استیشن پلاس اکسترا ارائه خواهد داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH