جزئیات جدید درباره گوشی سامسونگ گلکسی M55 5G فاش شد

در حال حاضر سامسونگ توجه خود را روی گوشی‌های سری گلکسی S24 متمرکز نموده است. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این خانواده ضمن برگزاری رویداد Galaxy Unpacked در روز 17 ژانویه (27 دی ماه) به‌طور رسمی معرفی خواهند شد.

سامسونگ در کنار این سری پرچمدار روی توسعه مدل‌های میان‌رده و پایین‌رده نیز کار می‌کند. گلکسی M55 یکی از گوشی‌های هوشمند آینده برند کره‌ای به‌شمار می‌رود و اکنون با شماره مدل SM-M556B/DS در پایگاه داده اداره ملی استاندارد هندوستان (BIS) رویت شده است.

فهرست اداره ملی هندوستان (BIS) عرضه این گوشی هوشمند را مورد تائید قرار داده است. با این‌حال به مشخصات فنی و سایر ویژگی‌های گوشی هیچ اشاره‌ای نشده است. از سوی دیگر این دستگاه چند روز قبل با شماره مدل مشابهی در پایگاه داده اتحادیه وای‌فای (Wi-Fi Alliance) نیز رویت شد.

چندی پیش سامسونگ گلکسی M55 با 8 گیگابایت رم، تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 و پردازنده گرافیکی آدرنو 644 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد.

اطلاعات مندرج در این فهرست نشان می‌دهند که تراشه مذکور با حداقل فرکانس 1.8 گیگاهرتز و حداکثر فرکانس 2.4 گیگاهرتز عمل خواهد کرد. همچنین این فهرست، استفاده از سیستم‌عامل اندروید 14 و رابط کاربری One UI را مورد تائید قرار می‌دهد.

این گوشی هوشمند به‌عنوان جانشین گلکسی M54 5G روانه بازار می‌شود؛ دستگاهی که در اوایل ماه مارس سال گذشته به بازار عرضه شد.

سامسونگ گلکسی M54 5G به‌همراه یک پنل سوپر آمولد پلاس 6.7 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی روانه بازار می‌شود. این گوشی مجهز به اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و پوشش محافظ کورنینگ گوریلا گلس 5 است.

توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه اگزینوس 1380 با پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5، رم 8 گیگابایتی و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی تامین می‌شود. این دستگاه از کارت حافظه میکرو اس‌دی پشتیبانی نموده و انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی دریافت می‌کند.

با توجه به مشخصات فنی گلکسی M54 انتظار می‌رود که گلکسی M55 به‌همراه رابط کاربری One UI 6.0 و برخی پیشرفت‌های سخت‌افزاری روانه بازار شود. بر اساس پیش‌بینی‌ها این گوشی هوشمند پس از معرفی سری گلکسی S24 رونمایی خواهد شد.

گلکسی M54 پیش‌تر در ماه مارس پارسال معرفی و در ماه آوریل به بازار عرضه شد. با توجه به این موضوع تا موعد رونمایی و عرضه گوشی سامسونگ گلکسی M55 احتمالا هنوز زمان زیادی باقی مانده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH