تصاویر زنده جدید از گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا در فضای وب منتشر شد

اکنون در آستانه برگزاری رویداد Galaxy Unpacked برای رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ قرار داریم. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این مراسم در روز 17 ژانویه (27 دی ماه) برگزار خواهد شد. بدیهی است که در مقطع کنونی، تعداد بیش‌تری از گوشی‌های خانواده گلکسی S24 در گوشه و کنار فضای مجازی به چشم می‌خورند.

اخیرا شاهد انتشار جزئیات گوناگونی درباره گوشی گلکسی S24 اولترا بودیم و اکنون نیز 2 تصویر زنده جدید از این محصول در فضای آنلاین منتشر شده است.

به‌نظر می‌رسد که این تصاویر بار دیگر، گلکسی S24 اولترا را با فریم میانی طلایی‌رنگ به معرض نمایش می‌گذارند. این‌بار نمایشگر دستگاه در قسمت جلویی آن قابل رویت نیست؛ اما نمای جانبی دستگاه به شکل هیجان‌انگیزتری به تصویر کشیده شده است.

این تصاویر نشان‌دهنده قاب تیتانیومی جدید گوشی هستند. بر اساس شنیده‌ها این ماده، فاکتورهای استحکام بالا و وزن سبک را در سطحی کاملا جدید با یکدیگر تلفیق خواهد کرد؛ پدیده‌ای که پیش‌تر در آخرین گوشی پرچمدار اپل نیز مشاهده شد.

همچنین تصاویر فاش شده نشان‌ می‌دهند که پرچمدار اولترا سال 2024 سامسونگ از نمایشگری با طراحی کاملا تخت استفاده خواهد کرد. بدین‌ترتیب اکنون کوچک‌ترین تردیدها در خصوص کنار گذاشتن نمایشگر دارای لبه‌های خمیده به‌طور کامل برطرف شده است. بنابراین در حال حاضر تقریبا تمامی جزئیات مربوط به گلکسی S24 اولترا برای کاربران آشکار شده است.

سامسونگ گلکسی S24 اولترا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH