بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام ایران

برنامه اینستاگرام یکی از برنامه‌های محبوب در بین اپلیکیشن‌های مختلف است که هر روزه تعداد زیادی از کاربران از آن استفاده می‌کنند و با استفاده از آن عکس، فیلم و پیام می‌فرستند. اگر یکی از افرادی هستید که در این برنامه کسب و کاری راه انداخته‌اید و یا فیلم و عکس پست می‌کنید، بهتر است که قبل از هر چیزی بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام ایران را بدانید.

با دانستن بهترین زمان، آمار بازدید صفحه بالا می‌رود و بازدید پست‌ها افزایش خواهد یافت. در انتخاب بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام ایران باید به چند نکته توجه کنید. نکته اول این است که ببینید فالوورهای شما چه کسانی هستند و چه شغلی دارند. با این کار می‌توانید زمان خلوت آنها را تشخیص دهید و پست بگذارید.

نکته دوم که بسیار نیز اهمیت دارد محتوای پیج شماست. با توجه به اینکه پیج شما محتوای آموزشی و سرگرمی دارد و یا یک فروشگاه اینترنتی است، زمان به اشتراک‌گذاری پست‌ها را انتخاب کنید. مسلماً هیچکس دوست ندارد هنگامی که خسته از سر کار برمی‌گردد محتوای پیچیده و دشوار را تماشا کند، چرا که بیشتر افراد در اینجور مواقع به سراغ ویدیوهای فان و و سرگرم کننده می‌روند.

شما می‌توانید با چند بار پست گذاشتن در ساعت‌های مختلف شبانه روز ببینید که بازدید پست‌های شما توسط فالوورهایتان چه زمانی بیشتر است تا در آن زمان پست‌ و استوری به اشتراک بگذارید. در هر صورت اگر شما نیز درباره بهترین زمان پست گذاشتن سوالاتی دارید و نمی‌دانید که پست گذاشتن در چه ساعتی می‌تواند بازدید پیج را افزایش دهد، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با نکات ویژه‌ای درباره بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام ایران آشنا شوید.

بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام ایران

بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام ایران

اگر برایتان سوال ایجاد شده که بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام ایران چه زمانی است باید بگوییم که تنها نیستید! چرا که بسیاری از افراد همیشه این سوال را از کارشناسان خبره در این حوزه می‌پرسند. اینستاگرام سومین برنامه محبوب در جهان است که در روز حدودا 500 میلیون نفر کاربر از آن استفاده می‌کنند! بنابراین باید بهترین زمان پست گذاشتن را بررسی کرد.

چند ترفند برای حل مشکل تغییر پسورد اینستاگرام

بر اساس تحقیقاتی که تاکنون توسط کارشناسان انجام شده است آنها به این نتیجه رسیدند که بازه زمانی 7 تا 9 صبح، بازه زمانی 11 تا 14 ظهر، بازه زمانی 5 تا 7 عصر و بازه زمانی 9 تا 1 شب بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام ایران است. حالا در این بین، کدام زمان بهترین بازه زمانی است؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه همراه ما باشید.

  • 7 تا 9 صبح: در بازه زمانی 7 تا 9 صبح معمولا افراد از خواب بیدار شده‌اند و می‌خواهند بررسی کنند که از شب قبل تا صبح چه اتفاقاتی در فضای مجازی رخ داده است! البته همه افراد عادت ندارند که گوشی خود را در ابتدای صبح چک کنند. پس این بازه زمانی خیلی هم برای پست گذاشتن مناسب نیست. البته می‌توانید از ویدیوهای کوتاه در پست استفاده کنید.
  • 11 تا 14 ظهر: اگر کارمند باشید حتماً می‌دانید که در بازه زمانی 11 تا 14 ظهر، زمان ناهار و یک استراحت کوتاه است. پس احتمال زیادی وجود دارد که به سراغ گوشی خود بروید. پس شما به عنوان یک صاحب پیج اینستاگرام می‌توانید از این زمان بهترین استفاده را کنید و فیلم و تصاویری را به اشتراک بگذارید.
  • 5 تا 7 عصر: بازه زمانی 5 تا 7 عصر زمانی است که افراد از کار به خانه برمی‌گردند. پس می‌تواند زمان خوبی برای دیدن ویدیوهای سرگرم کننده و فان باشد؛ پس آن را به غنیمت بشمارید و آمار بازدید پیجتان را نیز بالا ببرید.
  • 9 تا 1 شب: در بین تمام بازه‌های زمانی که در بالا به آنها اشاره کردیم بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام ایران بازه زمانی 9 تا 1 شب است. در این وقت معمولاً افراد به استراحت می‌پردازند و ممکن است بخواهند از اینستاگرام برای گذران وقت خود استفاده کنند. پس از این زمان به خوبی استفاده کنید و پست‌های جذابی طبق سلیقه فالوورهایتان را به اشتراک بگذارید.

اما طبق تحقیقات انجام شده، در بین موارد بالا، ساعت 5 تا 7 عصر بیشترین زمان آنلاین بودن کاربران ایرانی در اینستاگرام است و پست گذاشتن در این زمان، بالاترین بازدهی را دارد.

چند نکته برای بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام ایران

  • یکی از مهم‌ترین نکاتی که در پست گذاشتن باید به آن اشاره کنید این است ک تمام پیج‌ها با هم متفاوت هستند و نمی‌توان یک نسخه را برای تمام صفحات فضای مجازی پیچید. شما باید با چند بار پست گذاشتن ساعات فعال بودن دنبال کنندگان صفحه خود را تشخیص دهید.
  • همیشه سعی کنید توجه فالوورهای خود را به پیجتان جلب کنید. برای این کار می‌توانید به فالوورها اعلام کنید که در چه زمانی می‌خواهید پست بگذارید. با این کار، تمام فالوورهایتان در آن زمان خاص از پست شما دیدن می‌کنند و آمار بازدید بالایی ثبت خواهد شد.
  • سعی کنید تنها یک بار در روز پستی را به اشتراک بگذارید، البته برخی از پیج‌های موفق نیز چند بار در روز پست به اشتراک می‌گذارند و همه روزه شاهد موفقیت آنها هستیم.
  • یکی دیگر از نکاتی که برای بهترین زمان پست گذاشتن اینستاگرام ایران اهمیت دارد این است که سعی کنید به اتفاقاتی که در طی روز یا ماه رخ می‌دهند و توجه افراد را به خود جلب می‌کنند، توجه ویژه داشته باشید و با فالوورهایتان همراه شوید. پس زمان مناسب هر پست را در نظر بگیرید و سپس آن را به اشتراک بگذارید.

ابزار مناسب برای تشخیص بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام

یکی از ویژگی‌های بسیار کاربردی که می‌توانید برای تشخیص بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام ایران از آن استفاده کنید insight است. این قابلیت تمام اطلاعاتی را که برای فالوورها و آمار صفحه خود به آن نیاز دارید را داراست.

بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام ایران

برای اینکه ببینید دنبال کنندگان شما در چه زمانی بیشترین فعالیت را دارند بهتر است که در ابتدا از مراحل زیر استفاده کنید:

در اپلیکیشن اینستاگرام، روی پروفایل خود بزنید و بخش سه خط بالا را انتخاب کنید.

اکنون به تنظیمات بروید و روی Account بزنید.

در اینجا باید گزینه «Switch to Professional Account» را انتخاب کنید تا حساب کاربری شما به Professional یا حرفه‌ای تغییر کند. در اینجا تمام اطلاعات پیج شما قرار دارد.

سپس به صفحه اصلی پروفایل خود بازگردید و با کلیک بر روی Insight تمام این اطلاعات را ببینید. همچنین می‌توانید روی total follower بزنید تا جنسیت، میانگین سنی و بیشترین زمان آنلاین بودن فالوورهای خود را مشاهده کنید. در نتیجه با توجه به این اطلاعات بهترین زمان پست گذاشتن اینستاگرام ایران را تشخیص دهید و با توجه به مخاطبان خود اطلاعات مفیدی را در این بخش به اشتراک بگذارید.

حمله فیشینگ اینستاگرام چیست و چگونه باید از آن پیشگیری کرد؟

شما همچنین می‌توانید با استفاده از همین مراحل، حساب خود را به یک حساب Business تغییر دهید. این حساب بیشتر مخصوص گروه‌ و تیم‌ها است.

ما سعی کردیم در این مطلب تمام اطلاعاتی را که برای بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام ایران به آن نیاز دارید را برای شما گردآوری کنیم. تشخیص این زمان بسیار اهمیت دارد شما می‌توانید علاوه بر استفاده از راهکارهای بالا از دنبال کنندگان خود نیز بپرسید که چه زمانی بیشترین فعالیت را در اینستاگرام دارند.

بنابراین با استفاده از این کار می‌توانید آمار بازدید پیج خود را بالا ببرید و محتوای مفید و کاربردی را نیز برای مخاطبان آنلاین خود به اشتراک بگذارید. بهترین زمان پست گذاشتن اینستاگرام از نظر شما چه زمانی است؟ لطفا نظرات خود را درباره این حوزه با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH