بهترین شارژر بازار

معرفی بهترین شارژر دیواری بازار در رده‌های قیمتی مختلف

در این روزها که شاهد پیشرفت تکنولوژی هستیم، بدون شک هر یک از کاربران به سراغ خریداری دستگاه‌های هوشمند می‌روند، هر یک از این وسایل نیازمند یک شارژر خوب برای شارژ کردن هستند، اما از کجا بفهمیم که بهترین شارژر بازار دیواری کدام است؟

ما قصد داریم در این مطلب به سراغ معرفی بهترین شارژر بازار برویم و برندهای مختلفی که در این صنعت فعالیت می‌کنند را با هم بررسی کنیم. اگر شما نیز قصد دارید به زودی برای گوشی هوشمند، اسمارت واچ و یا دیگر دستگاه‌ها شارژری تهیه کنید بهتر است که تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

شارژرها انواع مختلفی دارند که از جمله آنها می‌توانیم به شارژرهای دیواری، شارژرهای فندکی، شارژرهای بی‌سیم و غیره اشاره کنیم. تنوع در شارژر هوشمند موجب می‌شود تا کمپانی‌های مختلف که در این حوزه فعالیت دارند با یکدیگر رقابت کنند. همین طیف گسترده در شارژر باعث می‌شود که قبل از خریداری آنها به سراغ بررسی مشخصاتشان برویم.

خواندن مشخصات یک محصول هوشمند به ما کمک می‌کند تا با قابلیت‌های مختلف آن آشنا شویم و بهتر بتوانیم محصولات موجود در یک رده را باهم بررسی کنیم. به همین جهت ما قصد داریم در این مقاله بهترین شارژر بازار را معرفی کنیم و علاوه بر بررسی مشخصات آنها، نگاهی اجمالی به قیمت و مزایا و معایب آنها نیز بیاندازیم.

معرفی بهترین شارژر بازار

یافتن بهترین شارژر بازار کار دشواری نیست چرا که می‌توانید قبل از خریداری آنها از کارشناسان در این حوزه سوال بپرسید و یا در فضای مجازی به سایت‌های مختلفی بروید و درباره محصول مورد نظر خود تحقیق و جستجو کنید، بنابراین به راحتی می‌توانید شارژر دلخواه خود را با مشخصات خوب تهیه کنید.

معرفی بهترین ایرپادز اپل در بازار ایران

مسلما تمام وسایل هوشمند برای شارژ شدن به یک آداپتور باکیفیت نیاز دارند؛ البته بهتر است که از شارژر اصل استفاده کنید تا هیچ آسیبی به گوشی نرسد و خیالتان راحت باشد. حالا ما اینجا هستیم تا بهترین شارژر بازار را برای شما معرفی کنیم و شما نیز با توجه به نیاز خود به سراغ یکی از آنها بروید. هر یک از مواردی که در پایین به سراغ بررسی اطلاعات آنها رفتیم، جنس خوبی دارند و از نظر بسیاری از کاربران ارزش هزینه کردن خواهند داشت.

شارژر دیواری لنوو مدل C-P57

قیمت حدود 90 هزار تومان

شارژر دیواری لنوو مدل C-P57 تنها 40 گرم وزن دارد. هنگامی که دستگاه را در دست خود بگیرید، متوجه می‌شوید که در پشت محصول کمی فرورفتگی وجود دارد. ابعاد دستگاه بسیار کوچک است که حمل آن را بسیار آسان می‌کند. دستگاه از یک درگاه ارتباطی پشتیبانی می‌کند که از نوع USB 2.0 است. شدت جریان خروجی برای شارژ گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها برابر با 1.0 آمپر برآورد می‌شود.

همین امر موجب شده تا برای شارژ هدفون و ایرپاد نیز بسیار مناسب باشد. خروجی شارژر 5 ولت برآورد می‌شود. علاوه بر متریال عالی و سرعت شارژ خوب، امن بودن شارژر موجب می‌شود تا بدون هیچ دردسری دستگاه‌های خود را شارژ کنید و نگران اینکه فشاری به دستگاه وارد شود نباشید.

در بدنه از پلاستیک سبکی استفاده شده که روی آن می‌توانید به وضوح لوگوی لنوو را ببینید. در کل سعی کنید از این شارژر برای شارژ وسایل ظریف یا تلفن‌های هوشمندی که مدل پایینی دارند استفاده کنید. چرا که اگر از آن برای شارژ گوشی‌های هوشمند در رده متوسط یا بالا رده استفاده شود، ممکن است با وات و جریان پایین خود، به گوشی آسیب جبران ناپذیری برساند! پس از شارژر مناسب گوشی خود استفاده کنید.

مشخصات:

  • وزن 40 گرم
  • یک پورت از نوع USB 2.0
  • شدت جریان خروجی برابر با 1 آمپر
  • خروجی 5 ولت
  • مناسب شارژ هدفون، ساعت هوشمند، وسایل ظریف یا تبلت و تلفن‌های هوشمند پایین رده

شارژر دیواری تسکو مدل 55 TTC

قیمت حدود تا 200 هزار تومان

شارژر دیواری تسکو مدل 55 TTC با دارا بودن دو پورت شارژ به کاربر امکان می‌دهد تا دو دستگاه را به صورت همزمان شارژ کند. این دو پورت از نوع USB 2.0‌ هستند، شدت جریان خروجی نیز 2.4 آمپر برآورد می‌شود.

بدنه شارژر از پلاستیک و پلی کربنات ساخته شده تا از ضربه، فشار و گرما محافظت کند. ابعاد آن چیزی حدود 54 در 43 در 25.5 میلی‌متر است تا امکان جابه‌جایی آسان‌تر را برای کاربران به ارمغان بیاورد. در جعبه، یک کابل 1 متری وجود دارد که با روکش PVC ساخته شده است.

حداکثر توان خروجی برابر با 12 وات، ولتاژ ورودی 100 تا 240 ولت و ولتاژ خروجی 5 ولت هستند. شارژر دیواری تسکو مدل 55 TTC کیفیت و بازدهی بالایی از خود نشان داده و در طی این سال‌ها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. بنابراین اگر به دنبال یک شارژر ارزان قیمت مجهز به قابلیت‌های فراوان هستید، پیشنهاد ما این شارژر است.

در انتها باید اشاره کنیم که این آداپتور هم برای کاربران iOS و هم اندروید مناسب خواهد بود. در پایین به صورت خلاصه مشخصاتی از این شارژر را برای شما قرار داده‌ایم:

مشخصات:

  • ابعاد حدود 54 در 43 در 25.5 میلی‌متر
  • دارای دو پورت تایپ USB 2.0
  • شدت جریان خروجی 2.4 آمپر و حداکثر توان خروجی برابر با 12 وات
  • ولتاژ ورودی 100 تا 240 ولت و ولتاژ خروجی 5 ولت
  • بدنه از جنس پلاستیک و پلی کربنات، مقاوم در برابر ضربه، فشار، گرما؛ همراه با یک کابل 1 متری با روکش PVC
  • مناسب دستگاه‌های آیفون و اندروید

شارژر دیواری 10 وات موتورولا مدل Rapid

قیمت حدود 290 هزار تومان

شارژر دیواری 10 وات موتورولا مدل Rapid به صورت فست شارژ طراحی شده و توان 10 وات دارد. آداپتور و کابل یک متری همراه آن کیفیت خوبی دارند و بدون گرم شدن، با سرعت بسیار بالایی دستگاه‌های مختلف را شارژ می‌کند.

حتی کاربران می‌توانند برای شارژ سایر دستگاه‌های هوشمند از آن استفاده کنند. همچنین اگر هدفون، ایرپاد یا ساعت هوشمندی در اختیار دارید، می‌توانید برای شارژ آنها از این آداپتور استفاده کنید. وزن 68.3 گرم آن باعث می‌شود که احساس سبکی کرده و گمان کنید که چیزی در دست نگرفته‌اید!

شدت جریان خروجی 2.0 آمپر است که موجب می‌شود شارژر دیواری 10 وات موتورولا مدل Rapid گزینه‌ای عالی برای شارژ کردن تبلت و موبایل یا سایر دستگاه‌ها اعم از ایرپاد، هدفون، ساعت هوشمند است و می‌توان با بودجه نسبتا متوسط آن را خریداری کرد. در پایین بخشی از اطلاعات مربوط به آن را برایتان ارائه کرده‌ایم:

مشخصات:

  • وزن 68.3 گرم
  • یک پورت تایپ C
  • خروجی 10 وات و شدت جریان خروجی 2.0 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • مجهز به قابلیت شارژ سریع، دارای یک کابل با کیفیت

شارژر دیواری لیتو مدل LEITU LH – 19

قیمت حدود 300 هزار تومان

شارژر دیواری لیتو مدل LH 19 یکی از محصولات خوب در حوزه شارژر است و طرفداران خاص خود را دارد. این شارژر دارای انواع استانداردهای جهانی مانند گواهی استاندارد CE و FC اروپا و ROHS است که آن را به یکی از سازگارترین دستگاه‌ها با محیط زیست تبدیل می‌کند. فناوری سلامت باتری نیز موجب می‌شود تا دیگر در هنگام شارژ نگران سلامت باتری دستگاه هوشمند خود نباشیم.

ولتاژ ورودی 100 تا 240 ولت است و ولتاژ خروجی برابر با 5.0 ولت خواهد بود. همچنین شدت جریان خروجی 2.4 آمپر برآورد می‌شود. کابل با پوشش محافظ کنفی در جعبه به همراه شارژر عرضه می‌شود و دستگاه دارای قابلیت حفظ دمای مناسب خواهد بود.

این شارژر به دو پورت خروجی USB با فناوری 3.0 QUICK CHARGE مجهز شده که گوشی را با سرعت بالایی شارژ می‌کنند. انتقال جریان برق نسبت به کابل‌های معمولی بالاتر است و بهترین عملکرد را به ارمغان می‌آورد.

مشخصات:

  • دارای دو پورت تایپ C
  • ولتاژ ورودی 100 تا 240 ولت و ولتاژ خروجی 5.0 ولت
  • شدت جریان خروجی 2.4 آمپر
  • دارای گواهی جهانی CE و FC اروپا و ROHS به علاوه فناوری سلامت باتری
  • مناسب برای تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند

شارژر دیواری باسئوس مدل CCXJ-B01

قیمت حدود 500 هزار تومان

ابعاد این شارژر 82 در 40 در 28 میلی‌متر و وزن آن 53 گرم است. بدنه از جنس پلاستیک ABS بوده که به کاربر امکان می‌دهد تا به راحتی آن را حمل کند و دیگر نگران ضربه رسیدن به محصول و یا فشار و گرما نباشد. ولتاژ ورودی چیزی حدود 100 تا 240 ولت و خروجی آن برابر با 5، 9، 12 ولت است.

بهترین شارژر بازار

توان 20 وات و پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع Quick Charge 3.0 از جمله امکاناتی هستند که این محصول را به یک شارژر با کیفیت و با قیمت اقتصادی تبدیل می‌کنند.

دو پورت USB 2.0 و USB Type-C روی دستگاه تعبیه شده و با وجود فناوری‌هایی مانند کنترل ولتاژ، شدت جریان و کنترل گرما خیالتان از شارژ کردن راحت باشد. در پایین، مشخصات آن را بخوانید:

مشخصات:

  • وزن 53 گرم و ابعادی برابر با 82 در 40 در 28 میلی‌متر
  • دو پورت USB 2.0 و USB Type-C
  • ولتاژ ورودی 100 تا 240 ولت و ولتاژ خروجی 5، 9، 12 ولت
  • توان 20 وات
  • پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع Quick Charge 3.0
  • بدنه از جنس پلاستیک ABS، مقاوم در برابر ضربه و فشار و گرما، مجهز به قابلیت کنترل ولتاژ و شدت جریان، کنترل گرما

شارژر دیواری هیسکا مدل H-115PD

قیمت حدود 750 هزار تومان

جنس بدنه شارژر دیواری هیسکا مدل H-115PD از پلاستیک نسوز است که در برابر فشار، گرمای بالا و شکستگی مقاوم خواهد بود. این آداپتور ابعاد کوچکی دارد که حمل آن را راحت‌تر می‌کند. این شارژر به فست شارژ مجهز شده و علاوه بر یک پورت USB-A با قابلیت شارژ سریع 3.0 QC، دارای یک پورت USB-C با قابلیت شارژ سریع PD است.

بهترین شارژر بازار

شما می‌توانید برای شارژ لپتاپ، نوت بوک و تبلت از آن استفاده کنید. نمایشگر دستگاه LED خطی دارد تا ولتاژ در حین شارژ شدن را به کاربر نشان دهد.  ولتاژ ورودی 100 الی 240 ولت و دو درگاه روی شارژر وجود دارد.

توان خروجی شارژر دیواری هیسکا مدل H-115PD برابر با 30 وات است و فناوری Power Delivery نیز در آن پشتیبانی می‌شود. ما خلاصه‌ای از مشخصات آن را در پایین برایتان قرار دادیم.

مشخصات:

  • دو پورت شامل یک پورت USB-A با قابلیت شارژ سریع 3.0 QC و یک پورت USB-C با قابلیت شارژ سریع PD
  • ولتاژ ورودی 100 الی 240 ولت
  • توان خروجی 30 وات
  • بدنه پلاستیکی مقاوم در برابر گرما، فشار و ضربه مجهز به نمایشگر LED برای نشان دادن ولتاژ لحظه‌ای
  • پشتیبانی از فناوری Power Delivery و استاندارد CE

شارژر دیواری اپل مدل 20 وات B/A

قیمت حدود یک میلیون و دویست هزار تومان

برند اپل که نیاز به معرفی ندارد، چرا که این شرکت توانسته در طی این سال‌ها توجه بسیاری از طرفداران را به خود جلب کند و آمار فروش بالایی کسب کند. اپل برای گسترش فناوری‌های خود و جذب بیشتر مشتریان اخیرا از فناوری جدیدی در شارژرهای خود استفاده کرده است تا نهایت سرعت را در پروسه شارژ برای کاربران به ارمغان بیاورد.

بهترین شارژر بازار

به همین دلیل اکنون شاهد استفاده از قابلیت فست شارژ 20 وات در شارژر اپل مدل 20 وات B/A هستیم. شارژر دیواری اپل شدت جریان خروجی 3.0 آمپر دارد و برای استفاده از آن باید علاوه بر سه شاخه یک رابط دوشاخه نیز تهیه کنید‌. البته باتری گوشی‌های معمولی با شدت‌ جریان ورودی 1.0 آمپر هم شارژ می‌شوند.

ولتاژ ورودی و خروجی آداپتور 20 وات آیفون 220 تا 240 ولت و 20 ولت است. وزن 80 گرمی آن حس سبکی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این شارژر تنها در رنگ سفید در دسترس است‌؛ پس اگر آداپتور مشکی رنگی را در بازار مشاهده کردید، احتمالا اصل نباشد.

بهترین پاور بانک های بازار ایران با قیمت‌های مختلف

از آنجایی که این شارژر درگاه تایپ A ندارد، شما می‌توانید با استفاده از یک کابل تبدیل لایتنینگ به تایپ C آن را به دیگر دستگاه‌ها نیز متصل کنید.

مشخصات:

  • وزن 80 گرمی
  • توان 20 وات
  • ولتاژ ورودی 220 تا 240 ولت
  • دارای گواهی CE، مناسب برای محصولات اپل آیپد ،آیفون، آیپد پرو، آیپد ایر، ایرپاد و سایر دستگاه‌های دارای رابط USB-C

شارژر دیواری 45 وات سامسونگ مدل EP-T4510

قیمت حدود یک میلیون ‌و پانصد هزار تومان

شارژر سوپر فست 45 واتی سامسونگ مدل EP-T4510 شارژر اصلی و اورجینال سامسونگ است که به عنوان شارژر دیواری شناخته می‌شود. این شارژر در بین یکی از بهترین شارژر های بازار شناخته می‌شود و کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند. همانطور که گفته شد، توان شارژ آن 45 وات است، بنابراین باید انتظار داشته باشید که دستگاه به سرعت شارژ شود. همچنین دستگاه‌هایی که از قابلیت فست شارژ پشتیبانی می‌کنند، سریع‌تر شارژ می‌شوند.

بهترین شارژر بازار

وزن این شارژر مجهز به Type-C 3.2 برابر با 123 گرم است. کابلی که همراه این شارژر در جعبه ارائه می‌شود نیز از نوع USB Type-C خواهد بود. ولتاژ ورودی و خروجی به ترتیب 100 تا 240 ولت و 5.0 ولت هستند. جریان خروجی آن نیز 2.0 آمپر برآورد می‌شود.

شارژر دیواری 45 وات سامسونگ مدل EP-T4510 برای شارژ کردن تبلت نیز کاربردی است و شدت جریان آن نیز 2.0 آمپر و بالاتر خواهد بود. تنها یک درگاه خروجی روی شارژر تعبیه شده و از فناوری USB PD پشتیبانی می‌کند.

مشخصات:

  • وزن 123 گرم
  • دارای یک درگاه از نوع Type-C 3.2
  • توان شارژ 45 وات
  • شارژ تبلت با شدت جریان 2.0 آمپر و بالاتر
  • پشتیبانی از قابلیت فست شارژ و فناوری USB PD
  • سازگار با دستگاه‌های سامسونگ و سایر گوشی‌ها، تبلت، کامپیوتر و مک بوک‌های دارای پورت تایپ C

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH