بهترین شارژر فندکی بازار + کدام شارژر بهترین عملکرد را دارد؟

اگر از جمله افرادی هستید که زمان زیادی را در خودرو یا وسیله نقلیه خود می‌گذرانید، بهتر است که برای شارژ کردن دستگاه‌های هوشمندتان به سراغ یک شارژر فندکی بروید. اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که بهترین شارژر فندکی بازار کدام است؟

ما در این مطلب به سراغ بررسی بهترین شارژر فندکی بازار رفتیم و قصد داریم برندهای مختلفی را در اینجا با هم مقایسه کنیم. چرا که برندها نیز می‌توانند در کیفیت یک وسیله تاثیرگذار باشند. کمپانی‌هایی مانند شیائومی، سامسونگ، باسئوس، انکر، لیتو، اکسیژن، مک دودو و تسکو در لیست ما قرار گرفته‌اند.

شما می‌توانید با داشتن هر یک از این شارژرهای فندکی تجربه خوبی را در وسیله نقلیه داشته باشید و به راحتی مسافرت کنید. قبل از اینکه به سراغ معرفی این چند شارژر فندکی برویم، می‌خواهیم ویژگی‌های بهترین شارژر فندکی را برای شما بیان کنیم.

یعنی هنگامی که شما وارد یک فروشگاه دارای محصولات الکترونیکی می‌شوید متوجه خواهید شد که کدام شارژر فندکی با چه ویژگی‌هایی مناسب شماست. پس برای دانستن این اطلاعات تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

ویژگی‌های بهترین شارژر فندکی بازار

مسلما شارژرهای فندکی نیز مانند دیگر محصولات هوشمند یک سری از ویژگی‌هایی دارند که هر فرد باید با توجه به نیازهای خود آن را خریداری کند. اما این ویژگی‌ها کدامند؟ مشخصاتی همچون تعداد درگاه، جنس بدنه، قیمت، میزان ولتاژ و آمپر خروجی، چراغ اعلام وضعیت شارژ و غیره همگی از جمله مواردی هستند که هر فرد باید قبل از خریداری یک شارژر فندکی به آنها توجه کند.

بهترین پاور بانک های بازار ایران با قیمت‌های مختلف

بنابراین در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با بهترین ویژگی‌ها و مشخصات یک شارژر فندکی آشنا شوید.

تعداد درگاه USB

هرچه تعداد درگاه‌های USB بیشتر باشد، شما می‌توانید دستگاه‌های الکترونیکی بیشتری را با استفاده از شارژر فندکی خود شارژ کنید. بنابراین اگر این ویژگی برایتان مهم است و همیشه چندین دستگاه هوشمند نظیر ساعت هوشمند، گوشی موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و غیره را به طور همزمان شارژ می‌کنید، بهتر است که قبل از خریداری یک شارژ به تعداد درگاه‌های آن نیز دقت کنید.

چون برخی از شارژرهای فندکی از چندین درگاه پشتیبانی می‌کنند که به کاربر امکان می‌دهد همزمان دستگاه‌های زیادی را با استفاده از آن شارژ کند و تجربه بهتری داشته باشد.

میزان ولتاژ و آمپر خروجی

حتما قبل از خریداری یک شارژر فندکی به میزان ولتاژ و آمپر خروجی آن دقت کنید. چرا که این ویژگی بسیار اهمیت دارد و میزان ولتاژ و آمپر خروجی آن باید با دستگاهی که از آن برای شارژ استفاده می‌کنید هماهنگ باشد.

جنس شارژر

جنس یک شارژر می‌تواند در مقاومت و دوام آن تاثیر بسزایی داشته باشد. بسیاری از شارژرهای فندکی از پلاستیک و برخی دیگر نیز از فلز ساخته شده‌اند. شما می‌توانید بنا بر نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

چراغ اعلام وضعیت

اعلام وضعیت شارژر فندکی یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این محصولات است چرا که می‌تواند در هنگام شارژ شدن وضعیت شارژ دستگاه و اطلاعاتی همچون وضعیت اتصال صحیح به منبع شارژ یا عدم اتصال آن را به شما نشان دهد.

قیمت

همیشه بالا بودن قیمت مبنی بر داشتن بهترین کیفیت نیست چرا که شما می‌توانید شارژرهای فندکی با کیفیتی را با قیمت‌های نسبتا متوسط در بازار پیدا کنید. برندهای مختلف معمولاً قیمت شارژر فندکی خود را بر اساس میزان درگاه، آمپر، جنس و غیره تعیین می‌کنند. پس با توجه به بودجه خود به سراغ خریداری یکی از شارژرهای فندکی که در پایین آنها را معرفی می‌کنیم، بروید.

بهترین شارژر فندکی بازار

همانطوری که در بالا نیز به آن اشاره کردیم برندهای مختلفی در حوزه تولید شارژر فندکی فعالیت می‌کنند و هر کدام از آنها توانسته‌اند در این حوزه به شدت بدرخشند و به جایگاه خوبی برسند.

حالا ما نیز قصد داریم برخی از این شارژرهای فندکی را که به عنوان بهترین شارژرها در بازار شناخته می‌شوند برای شما معرفی کنیم. علاوه بر آن قیمت، مشخصات و تصاویر شارژرهای فندکی را نیز برایتان قرار خواهیم داد تا به راحتی تصمیم‌گیری کنید.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که این شارژرها از ارزان‌ترین به گران‌ترین دسته‌بندی شدند. پس بیایید آنها را با هم بررسی کنیم.

شارژر فندکی تسکو مدل TCG 34

قیمت حدودی: 150 تا 200 هزار تومان

اولین شارژری که قصد داریم به سراغ معرفی مشخصات آن برویم، شارژر فندکی تسکو مدل TCG 34 نام دارد. این شارژر در بین بهترین شارژر فندکی بازار حضور یافته و مشخصات خوبی دارد که در ادامه آنها را باهم بررسی خواهیم کرد.

با نگاهی به تصاویر می‌توانید یک پورت را روی این شارژر ببینید. جنس بدنه از پلاستیک سخت است، شدت جریان خروجی 3 آمپر و ولتاژ ورودی و خروجی هر دو 5 ولت هستند. در کل اگر بودجه خیلی زیادی ندارید و می‌خواهید تنها تا 200 هزار تومان برای شارژر فندکی هزینه کنید این مدل از تسکو در بین کاربران محبوب است و می‌تواند انتخابی عالی باشد.

مشخصات:

  • ولتاژ ورودی: 5 ولت
  • ولتاژ خروجی: 5 ولت
  • شدت جریان خروجی: 3 آمپر
  • تعداد درگاه: یک پورت USB A
  • جنس بدنه: پلاستیک سخت
  • مزایا: دارای چراغ LED، سازگار با تمام تلفن همراه DC/PSP و سایر دستگاه‌ها با کابل USB

شارژر فندکی 18 وات اکسیژن مدل AC-06

قیمت حدودی: 300 هزار تومان

بدون شک در سفرها و مسیرهای طولانی به یک شارژر فندکی با قابلیت‌های فراوان نیاز پیدا خواهید کرد. شارژر فندکی 18 وات اکسیژن مدل AC-06 یکی از این محصولات است که می‌توانید با بودجه متوسط آن را تهیه کنید. البته بهتر است در ابتدا مشخصات آن را بخوانید.

طراحی بسیار زیبا به همراه کابل Type-C در کنار شارژر موجب می‌شود خریداران آن را به عنوان گزینه‌ای مناسب ببینند. قابلیت فست شارژ، یک درگاه خروجی 18 وات، ویژگی ایمنی در مدار و غیره همگی از جمله مواردی هستند که موجب می‌شوند این دستگاه به یکی از بهترین شارژرهای فندکی بازار تبدیل شود.

مشخصات:

  • ولتاژ خروجی: 5 ولت
  • شدت جریان خروجی: 2 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه: یک پورت با توان خروجی 18 وات
  • مزایا: قابلیت فست شارژ، به همراه کابل Type-C

شارژر فندکی انکر مدل A2727 Powerdrive2 Alloy

قیمت حدودی: 300 تا 380 هزار تومان

یکی از بهترین شارژرهای فندکی انکر همین مدل a2727 powerdrive2 alloy است. وزن 18 گرمی این شارژر موجب می‌شود که در هنگام بلند کردن آن احساس کنید هیچ وسیله‌ای را در دست نگرفته‌اید؛ چرا که به شدت سبک است! با نگاهی به تصاویر متوجه وجود دو پورت از نوع USB 3 روی شارژر خواهید شد.

بهترین شارژر فندکی بازار

شدت جریان دو آمپری به کاربر اجازه می‌دهد تا دستگاه هوشمند خود را سریعتر شارژ کند. جنس بدنه آن از آلومینیوم است و شدت جریان خروجی 1.5، 2.4 و 4.8 آمپر برآورد می‌شوند.

مشخصات:

  • شدت جریان خروجی: 1.5، 2.4 و 4.8 آمپر
  • تعداد درگاه: دو پورت USB 3
  • جنس بدنه: آلومینیوم
  • مزایا: وزن 18 گرمی، امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت ‌جریان 2 آمپر و بالاتر)

شارژر فندکی مک دودو مدل CC-7030 توان 45 وات

قیمت حدودی: 500 هزار تومان

شارژر فندکی مک دودو مدل cc-7030 توان 45 وات به دو عدد پورت تایپ C تا 45W وات مجهز شده که در صورت استفاده همزمان از دو پورت، هر پورت 15W وات خروجی خواهند داشت.

بهترین شارژر فندکی بازار

این شارژر تنها 30 گرم وزن دارد و ولتاژ ورودی آن 5 ولت است. بدنه آلومینیومی شارژر می‌تواند از افزایش دما جلوگیری کند. از مزایای شارژر فندکی مک دودو مدل cc-7030 توان 45 وات می‌توانیم به فناوری شارژ سوپر فست شارژ، قابلیت شارژ لپ‌تاپ، مک‌بوک و انواع وسایل هوشمند اشاره کنیم. این محصول همچنین در انواع خودروهای سواری، کامیون و غیره نیز قابل استفاده است.

مشخصات:

  • ولتاژ ورودی: 5 ولت
  • میزان توان: 45 وات (در صورت استفاده همزمان از دو پورت، هر پورت 15W وات)
  • تعداد درگاه: دو پورت USB-C
  • جنس بدنه: آلومینیوم
  • مزایا: وزن 30 گرمی، نمایشگر LED، محافظ افت جریان برق و تغییرات، شارژ ایمن، فناوری USB PD

شارژر فندکی باسئوس مدل Dual Quick Charger-65w

قیمت حدودی: 800 تا 900 هزار تومان

شارژر فندکی باسئوس مدل dual quick charger-65w به دو پورت مجهز شده که شامل یک درگاه خروجی USB و یک درگاه Type-C هستند‌. در نتیجه می‌توانید دو گوشی موبایل را به طور همزمان شارژ کنید. قابلیت فست شارژ به کاربر امکان می‌دهد تا گوشی را به سرعت شارژ کند، توان خروجی حداکثر 65 وات است ولی می‌توان با استفاده از قابلیت BSP II، میزان ولتاژ، شدت جریان و… را نیز تنظیم کرد.

بهترین شارژر فندکی بازار

از دیگر قابلیت‌های این شارژر می‌توانیم به ویژگی PD، امکان شارژ تبلت، موبایل، شارژ ایمن و فناوری Quick Charge 4.0 اشاره کنیم.

مشخصات:

  • ولتاژ ورودی: 5 ولت
  • ولتاژ خروجی: 5 ولت
  • شدت جریان خروجی: 1.5، 2.5، 3، 5 آمپر
  • توان کلی: 65 وات
  • تعداد درگاه: دو پورت شامل یک درگاه خروجی USB و یک درگاه Type-C
  • جنس بدنه: آلومینیوم
  • مزایا: وزن 35 گرمی، نمایشگر LED، ویژگی PD، امکان شارژ تبلت، موبایل، شارژ ایمن و فناوری Quick Charge 4.0

شارژر فندکی لیتو مدل LC-C18

قیمت حدودی: یک میلیون تومان

شارژر فندکی مدل LC-C18 تنها  30 گرم وزن دارد و دو پورت با شدت جریان خروجی 3 آمپر از نوع USB و USB-C در آن طراحی شده‌اند. توان خروجی این شارژر 48 وات است و از ویژگی‌های استاندارد PD و QC نیز برخوردار خواهد بود.

ولتاژ ورودی در این محصول 12 تا 24 ولت طراحی شده و فناوری فست شارژ می‌‌تواند گوشی را به سرعت شارژ کند. بدنه کیفیت خوبی دارد و از مواد ضد حریق مقاوم در دمای بالا ساخته شده است.

مشخصات:

  • ولتاژ خروجی: 12 ولت
  • شدت جریان خروجی: 1.5، 2، 3 آمپر
  • توان کلی: 48 وات
  • تعداد درگاه: دو پورت شامل USB و USB-C
  • مزایا: وزن 30 گرمی، نمایشگر LED، دارای گواهی ROHS و FC و CE اروپا، شارژ ایمن و فناوری Quick Charge 3.0

شارژر فندکی شیائومی مدل CC07ZM 1A1C

قیمت حدودی: یک میلیون و 100 هزار تومان

شارژر فندکی شیائومی مدل CC07ZM 1A1C در این رنج قیمت بسیار عالی عمل کرده است. اگرچه این امر جای تعجب هم ندارد! چرا که شیائومی در طول این سال‌ها ثابت کرده که می‌‌تواند در تولید وسایل هوشمند و حتی خودرو حسابی بدرخشد و محصولاتی درجه یک با قیمت مناسب را به بازار عرضه کند.

بهترین شارژر فندکی بازار

این شارژر به قابلیت فست شارژ، دو پورت، بدنه پلاستیکی باکیفیت مجهز شده و می‌تواند در برابر نوسان استارت دوام آورد. توان کلی آن 100 وات در نظر گرفته می‌شود ولی در صورت استفاده همزمان از دو پورت، این میزان از توان به 68 وات می‌رسد.

روی بدنه می‌توانید وضعیت شارژ را مشاهده کنید و وزن کم و بدنه پلاستیکی آن موجب می‌شوند تا شارژر بسیار سبک باشد. در نهایت اگر بودجه نسبتا خوبی دارید، حتما این شارژر فندکی را تهیه کنید و از استفاده از آن لذت ببرید.

مشخصات:

  • ولتاژ خروجی: 12 ولت
  • شدت جریان خروجی: 2، 3 آمپر
  • توان کلی: 100 وات، در صورت استفاده همزمان 68 وات
  • تعداد درگاه: دو پورت USB-C
  • مزایا: وزن 30 گرمی، فناوری سوپر فست شارژ

شارژر فندکی سامسونگ مدل EP-L5300XBEGWW

قیمت حدودی: یک میلیون و پانصد هزار تومان

کمپانی سامسونگ را حتما می‌شناسید، این برند با تولید محصولات با کیفیت به جایگاه خوبی در بازار دست پیدا کرده و طرفداران زیادی دارد. حتی در زمینه تولید شارژر فندکی نیز نام سامسونگ در بین کمپانی‌ها می‌درخشد.

شارژر فندکی سامسونگ مدل EP-L5300XBEGWW تنها 53.5 گرم وزن دارد و روی سطح خود به دو درگاه خروجی USB-A و USB-C با شدت جریان 3 آمپر مجهز شده است‌.

معرفی بهترین ایرپادز اپل در بازار ایران

پورت USB-A توان 15 وات و پورت USB-C توان 45 واتی دارند‌. این محصول از استانداردهای PD و QC و AFC برخوردار است در نتیجه می‌‌تواند به راحتی دستگاه‌های هوشمند اعم از گوشی، تبلت و حتی لپ‌تاپ را شارژ کند. ولتاژ ورودی نیز چیزی حدود 12 تا 24 ولت برآورد می‌شود.

مشخصات:

  • ولتاژ ورودی: 12 تا 24 ولت
  • شدت جریان خروجی: 3 آمپر
  • توان کلی: 60 وات، پورت USB-A توان 15 وات و USB-C توان 45 واتی دارند‌
  • تعداد درگاه: دو درگاه خروجی USB-A و USB-C با شدت جریان 3 آمپر
  • مزایا: وزن 53.5 گرمی، دارای استانداردهای PD و QC وAFC

شارژر فندکی باسئوس مدل Multi-Port Fast Charge 160W

قیمت حدودی: 2 تا 2 میلیون و هشتصد هزار تومان

شارژر فندکی باسئوس مدل Multi-port Fast Charge 160W یکی از بهترین شارژر فندکی بازار است که از سه پورت پشتیبانی می‌کند؛ این پورت‌ها شامل دو پورت تایپ C و یک پورت USB هستند.

بهترین شارژر فندکی بازار

توان خروجی کلی این شارژر 160 وات است و در هنگام استفاده از یک پورت این توان به 100 وات می‌رسد. در پایین خلاصه‌ای از مشخصات شارژر فندکی باسئوس مدل Multi-port Fast Charge 160W را قرار دادیم:

مشخصات:

  • ولتاژ ورودی: 12 تا 24 ولت
  • شدت جریان خروجی: 2، 3، 5 آمپر
  • توان کلی: 160 وات (در هنگام استفاده از یک پورت به 100 وات می‌رسد)
  • درگاه: سه درگاه شامل دو پورت تایپ C و یک پورت USB
  • مزایا: وزن 45 گرمی، قابلیت شارژ همزمان سه دستگاه، فناوری PD3.0، محافظت از اتلاف گرما، چراغ LED، وجود روکش طلا در نقاط اتصال تا با کمترین مقاومت توان را ارائه کند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH