چگونه یک پیام خالی در واتساپ ارسال کنیم؟ + راهنمای تصویری

اپلیکیشن واتساپ یکی از محبوب‌ترین برنامه‌هایی است که هر روزه کاربران زیادی برای ارسال پیام و عکس و تصاویر از آن استفاده می‌کنند. طراحان آن سعی می‌کنند که در هر بروزرسانی یک قابلیت جدید را عرضه کرده، علاوه بر آن، مشکلات نسخه قبلی را نیز رفع کنند.

یکی از قابلیت‌های این برنامه، ارسال پیام خالی است؛ این ویژگی از مدت‌ها پیش در واتساپ عرضه شده و کاربران می‌توانند با استفاده از آن یک پیام خالی را برای دوستان خود ارسال کنند. هدف از این کار تنها شوخی با دوستانتان است و می‌توانید با ارسال پیام خالی مدتی آنها را سرکار بگذارید.

یا اینکه می‌توانید با ارسال یک پیام خالی به طرف مقابل خود نشان دهید که نسبت به یک موضوع هیچ حس یا نظر خاصی ندارید! البته خوب است بدانید که هیچ راه مستقیمی برای ارسال پیام خالی در واتساپ وجود ندارد؛ بنابراین اگر بخواهید بعد از فشردن کلید فاصله روی ارسال بزنید، می‌بینید که این قابلیت در دسترس نیست!

ولی ما در این مطلب به سراغ بررسی این موضوع رفتیم و قصد داریم چندین ترفند غیرمستقیم بسیار جالب را برای ارسال پیام خالی در واتساپ برای شما ارائه کنیم تا با استفاده از آنها بتوانید به راحتی پیامی بدون محتوا را برای دوستان خود بفرستید. پس اگر در این زمینه اطلاعات کمی دارید و می‌خواهید بدانید که چگونه باید در واتساپ پیامی بدون محتوا ارسال کنید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

ارسال پیام خالی در واتساپ

همانطوری که در بالا برای شما توضیح دادیم، ارسال پیام خالی در برنامه واتساپ به صورت مستقیم امکان‌پذیر نیست ولی شما می‌توانید با خواندن مراحل مختلف این مقاله و یادگیری ترفندهای جالب، پیام خالی برای دوستانتان بفرستید! برای دانستن این ترفندها این مطلب را تا انتها بخوانید.

این مطلب را نیز بخوانید: حل مشکل صدا در تماس ویدیویی واتساپ

استفاده از روش پرانتز

ارسال پیام خالی در واتساپ حتما با استفاده از روش‌های غیرمستقیم امکان‌پذیر است؛ یکی از این راه‌ها، ارسال پیام خالی در واتساپ با استفاده از روش پرانتز است. برای انجام این کار باید در یادداشت‌ها و یا قسمت سرچ مرورگر خود دو پرانتز مانند تصاویر پایین ایجاد کنید و بین آن دو فاصله‌ای قرار دهید.

سپس از فاصله بین آن دو استفاده کنید و آن را کپی و در واتساپ خود پیست کنید. حالا می‌توانید روی نشان ارسال بزنید تا پیام خالی شما ارسال شود. برای درک راحت‌تر، در ادامه راهنمای تصویری این ترفند را برای شما ارائه کرده‌ایم؛ بنابراین کافی است در ابتدا از روش زیر کمک بگیرید:

یکی از مرورگرهای خود را باز کنید و سپس ( ) را تایپ کنید. حتما به یاد داشته باشید که در بین دو پرانتز فاصله قرار دهید.

سپس این فاصله بین دو پرانتز را کات کرده و سپس به واتساپ بروید.

حالا باید روی یکی از مخاطبان خود که می‌خواهید این پیام خالی را برایش ارسال کنید، بزنید.

در نهایت کمی روی محل نوشتن نگه دارید تا گزینه پیست ظاهر شود.

اکنون می‌توانید فاصله را پیست کنید و سپس روی Send بزنید تا پیام فرستاده شود.

در نهایت می‌توانید پیام خالی را برای دوستان خود بفرستید!

توجه: ما در این مطلب از واتساپ مخصوص موبایل استفاده کردیم، شما می‌توانید برای ارسال پیام خالی از مرورگر وب استفاده کنید و سپس پیام خالی خود را از طریق برنامه وب یا دسکتاپ واتساپ ارسال کنید.

استفاده از Unicode Character

روش دیگری که می‌توانید برای ارسال پیام خالی از آن استفاده کنید، کپی عبارت‌های Unicode است. این عبارت‌ها که به عنوان نقاط یا الگوهای مختلف دیده می‌شوند، در بسیاری از وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها به ‌عنوان فضاهای خالی خوانده می‌شوند؛ در نتیجه هر زمان که بخواهید کاراکتری را کپی و جایگذاری کنید، متوجه خواهید شد که این عبارت به عنوان یک فضای خالی در واتساپ ظاهر می‌شود.

در ادامه نحوه انجام این کار را به صورت تصویری به شما نشان دادیم:

در ابتدا از مرورگر وب موردنظر خود به لینک پایین بروید تا عبارت‌های مختلفی را ببینید.

Unicode Character

حالا فضای خالی را انتخاب و کپی کنید.

سپس، به برنامه وب یا دسکتاپ واتساپ بروید و روی مخاطب مربوطه ضربه بزنید.

در محل نوشتن پیام، پیام خالی کپی شده را جایگذاری کنید. در نهایت روی ارسال بزنید تا پیام خالی برای فرد ارسال شود.

 

توجه: شما همچنین می‌توانید برای باز کردن لینک بالا که در ابتدای این روش به شما معرفی کردیم، از مرورگر وب موبایل خود نیز استفاده کنید. سپس، با استفاده از مراحل گفته شده، کاراکتر موردنظر را به یکی از مخاطبان خود ارسال کنید.

استفاده از وب سایت

علاوه بر روش بالا، ترفندهای جالب دیگری نیز وجود دارند که با استفاده از آنها به آسانی می‌توانید پیام خالی بفرستید. برای این منظور، بسیاری از طراحان سایت‌ها به کاربران امکان می‌دهند تا به وب‌سایت آنها مراجعه کنند و متن خالی را کپی و در واتساپ پیست کنند.

برای انجام این کار هیچ نیازی نیست که برنامه‌ای را نصب کنید، تنها باید وارد یکی از سایت‌های تولید کننده متن خالی بروید و سپس متن خالی خود را انتخاب و کپی کنید.

این مطلب را نیز بخوانید: راهنمای کامل استفاده از Chat Lock در واتساپ؛ چگونه یک چت را در واتس‌اپ قفل کنیم؟

این ترفند بهتر از روش قبلی عمل می‌کند؛ چرا که ممکن است برخی از کاراکترهای یونیکد توسط واتساپ به عنوان متن خالی شناسایی نشوند. همچنین کاربر می‌تواند نسبت به ترفند بالا، خطوط زیادی از محتوای خالی را انتخاب کند؛ برای انجام آن مراحل زیر را دنبال کنید:

در ابتدا باید وارد وب سایت تولید کننده متن خالی با این آدرس شوید.

در اینجا می‌توانید تعداد کلماتی را که می‌خواهید به صورت یک متن خالی تبدیل شوند، را وارد کنید و روی Generate کلیک کنید.

در نهایت که متن موردنظر تولید شد، روی کپی بزنید تا متن کپی شود.

حالا به واتساپ رفته و روی مخاطب مربوطه بزنید. در ابنجا باید در کادر پیام، متن خالی کپی شده را پیست کنید.

هنگامی که این پیام خالی را مشاهده کردید، روی Send بزنید تا پیامتان ارسال شود.

با این کار متن خالی ارسال می‌شود.

توجه: شما می‌توانید بدون لپ‌تاپ نیز از این روش استفاده کنید؛ یعنی در ابتدا با دستگاه تلفن همراه خود روی لینک بالا بزنید تا وارد وب سایت شوید. سپس، متن مربوطه را در برنامه موبایلی واتساپ کپی کنید تا متن خالی ارسال شود.

استفاده از برنامه‌های شخص ثالث

اگر روش‌های بالا خیلی هم از نظرتان کاربردی نبود، می‌توانید از برنامه‌های شخص ثالثی که برای این کار طراحی شده‌اند، استفاده کنید. برای این کار، بسیاری از برنامه‌های شخص ثالث مانند Blank Message برای واتساپ طراحی شده‌اند که عملکرد خوبی دارند و روزانه بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند. لینک دانلود این برنامه را در بخش پایین برایتان قرار دادیم:

شما می‌توانید با استفاده از این نوع از برنامه‌ها به آسانی پیام‌های خالی ارسال کنید. البته به شما هشدار می‌دهیم که اگر حفاظت از حریم خصوصی‌تان اهمیت دارد، به هیچ وجه از این برنامه‌ها استفاده نکنید؛ چرا که امکان دارد از اطلاعات مهم‌تان سواستفاده شود.

آیا می‌توان پیام‌های خالی را در واتساپ حذف کرد؟

یکی از سوالاتی در ارسال پیام خالی در واتساپ ممکن است برای هر کسی ایجاد شود، این است که آیا می‌توانیم این پیام‌ها را حذف کنیم؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله! پیام‌های خالی در واتساپ هیچ فرقی با پیام‌های معمولی ندارند؛ بنابراین همانطوری که پیام‌های معمولی را حذف می‌کنید، می‌توانید پیام‌های خالی را نیز حذف کنید. البته به زمان ارسال پیام نیز توجه کنید تا بتوانید آن را برای همه یا دو طرف حذف کنید.

جمع‌بندی

در این روزها که تکنولوژی پیشرفت کرده است، دیگر همه کاربران از پیام‌رسان‌های مختلفی استفاده می‌کنند! یکی از این برنامه‌ها، پیام‌رسان واتساپ است. واتساپ قابلیت‌های فراوانی دارد و روزانه میلیون‌ها کاربر از آن استفاده می‌کنند. این برنامه یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های اجتماعی است و می‌توان با استفاده از آن، عکس، فیلم، استوری و غیره ارسال کرد و با استفاده از تماس‌های صوتی و تصویری با یکدیگر در ارتباط بود.

طراحان واتساپ نیز همیشه سعی می‌کنند با هر بروزرسانی مشکلات مختلف برنامه را حل کنند. یکی از روش‌های جالب پیام فرستادن، ارسال پیام خالی است که از مدت‌ها پیش در واتساپ وجود دارد. تنها هدف از این کار سر به سر گذاشتن دوستانتان است، یا برای وقتی که نظر خاصی درباره موضوعی ندارید، کاربرد خواهد داشت.

ولی واتساپ به کاربران امکان نمی‌دهد که با ایجاد فاصله در واتساپ یک پیام خالی ارسال کنند؛ در نتیجه بسیاری از روش‌های غیرمستقیم و برنامه‌های شخص ثالث ایجاد شده تا با استفاده از آنها بتوانید به راحتی یک پیام خالی را برای دوستان خود ارسال کنید.

ما در این مقاله به معرفی چند تا از این ترفندها رفتیم و به شما نشان دادیم که چگونه با استفاده از سایت‌های مختلف و یا برنامه شخص ثالث نسبت به ارسال یک پیام خالی اقدام کنید. امیداوریم که این روش‌ها برای شما مفید واقع شده باشد و توانسته باشید که نحوه ارسال پیام خالی در واتساپ را یاد بگیرید. اگر در این زمینه سوالی دارید، لطفا پاسخ آنها را از کارشناسان سایت جویا شوید. همچنین نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH