حافظه داخلی گلکسی S24 اولترا در مقایسه با آیفون 15 پرو مکس تا 75 درصد سریع‌تر است

سامسونگ اخیرا از برترین گوشی پرچمدار خود با نام گلکسی S24 اولترا رونمایی کرد و اکنون نقاط قوت این گوشی هوشمند به تدریج در حال آشکار شدن هستند. این در حالیست که سامسونگ در جریان برگزاری مراسم رونمایی به برخی نقاط قوت پرچمداران جدید خود اشاره نکرد.

به‌عنوان مثال گلکسی S24 اولترا مجهز به نمایشگری با پوشش ضد انعکاسی بسیار کارآمد است. همچنین داده‌های جدید نشان می‌دهند که این دستگاه مجهز به حافظه فلش با عملکردی بسیار سریع‌تر از آیفون 15 پرو مکس اپل است.

همان‌طور که در تصویر زیر ملاحظه می‌کنید؛ سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در گوشی پرچمدار اپل به‌ترتیب برابر با 1450 و 1258 مگابایت برثانیه است؛ در حالی‌که این ارقام برای سامسونگ گلکسی S24 اولترا برابر با 2547 و 1442 مگابایت بر ثانیه خواهند بود.

این موضوع بدان معناست که سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در گلکسی S24 اولترا به‌ترتیب 75 و 15 درصد بیش‌تر از آیفون 15 پرو مکس است.

بعلاوه میزان تاخیر حافظه در محصول جدید برند کره‌ای به میزان قابل‌توجهی کمتر است. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که گلکسی S24 اولترا تقریبا همانند تمامی گوشی‌های هوشمند موجود در بازار از حافظه داخلی UFS استفاده می‌کند؛ در حالی‌که آیفون مجهز به حافظه SSD با قابلیت پشتیبانی از NVMe است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH