بهترین شارژر بی سیم بازار کدام است؟ + معرفی مشخصات هر کدام به همراه قیمت

اگر از جمله افرادی هستید که از کار کردن با کابل و سیم‌های مختلف خسته شده‌اید و دیگر نمی‌خواهید چنین شارژرهایی را استفاده کنید ما به شما شارژرهای بی‌سیم یا وایرلس را پیشنهاد می‌کنیم. ولی پیدا کردن یک شارژر بی‌سیمی که تمام نیازهایمان را برطرف کند کار سختی است! برای همین ما در این مطلب قصد داریم بهترین شارژر بی‌ سیم بازار را برای شما معرفی کنیم؛ پس برای اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

کمپانی‌های مختلفی در طی این سال‌ها در حوزه تولید شارژرهای بی سیم فعالیت می‌کنند و همه ساله تعداد این برندها نیز افزایش پیدا می‌کند. یکی از دلایل این امر گسترش محصولات هوشمند از جمله ساعت و دستگاه‌های بی سیمی است که نیازمند شارژ شدن هستند.

اگر همچنان بخواهید برای شارژ کردن از همه وسایل هوشمند خود از کابل‌ها و شارژرهای دیواری استفاده کنید حسابی وقتتان گرفته می‌شود و امکان خرابی سوکت دستگاه نیز وجود دارد، ولی در مقابل شارژرهای بی‌سیم یا وایرلس به کاربران امکان می‌دهند تا به صورت همزمان محصولات هوشمند خود را شارژ کنند و نگران هیچ چیزی نباشند.

برای انجام این کار تنها باید دستگاه‌های خود را روی سطح این شارژر بی سیم قرار دهید و کمی منتظر بمانید تا دستگاه‌های مربوطه شارژ شوند. اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که بهترین شارژر بی سیم بازار کدام است؟ یا اینکه برای خرید یک شارژر بی سیم باید چه چیزهایی را مد نظر قرار دهید؟ ما در این مطلب به سراغ بررسی ویژگی‌ها و مشخصات بهترین شارژرهای بی سیم بازار رفتیم و قصد داریم آنها را از لحاظ قیمت، جنس، تنوع و غیره بررسی کنیم.

بهترین شارژر بی سیم بازار

خیلی وقت‌ها می‌خواهیم چندین وسیله هوشمند را باهم و به طور همزمان شارژ کنیم ولی با شارژرهای دیواری این امکان وجود ندارد و ممکن است نوسان جریان برق منجر به آسیب رسیدن به دستگاه شود! در این وقت‌ها بهتر است که به سراغ یک شارژر بی‌سیم بروید. این محصولات معمولا کیفیت خوبی دارند و به کاربر اجازه می‌دهند تا علاوه بر شارژ گوشی و تبلت، انواع ساعت‌های هوشمند، ایرپادز و غیره را نیز به طور همزمان شارژ کنند.

بهترین پاور بانک های بازار ایران با قیمت‌های مختلف

شارژر بی‌سیم کمک می‌کند تا سوکت دستگاه و کابل آن سالم بمانند و صدمه‌ای نبینند. بنابراین اگر شما نیز به دنبال چنین محصولی می‌گردید ولی نمی‌دانید که کدام محصول مناسب شماست، این مقاله را تا آخر بخوانید.

شارژر بی‌ سیم آرسون مدل AN-W20

قیمت حدودی: 350 هزار تومان

برای استفاده از شارژر وایرلس آرسون مدل AN-W20، باید دقت کنید که گوشی یا دستگاه شما به قابلیت اتصال به شارژر وایرلس یعنی تکنولوژی Qi مجهز شده باشد. ولتاژ و شدت جریان ورودی 5V/2A و 9V/2A، توان خروجی 20 وات هستند. خوب است بدانید که پورت شارژر از نوع Type-C بوده که با استفاده از آن می‌توانید پد را شارژ کنید.

این محصول از فناوری Quick Charge 3.0 پشتیبانی می‌کند. جنس بدنه از پلاستیک فشرده است در نتیجه وزن کمتری دارد. برای استفاده از این شارژر باید در ابتدا پد را از طریق پورت با یک کابل تایپ سی شارژ کنید، سپس دستگاه هوشمند خود را روی سطح شارژر قرار دهید. پس از چند مدت می‌بینید که دستگاه شارژ می‌شود.

مشخصات:

  • وزن: 110 گرم
  • پورت: یک درگاه Type-C
  • ولتاژ ورودی: 5 ولت
  • ولتاژ خروجی: 5 ولت
  • توان خروجی: 20 وات
  • شدت جریان خروجی: 2.0 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • جنس بدنه: پلاستیک فشرده
  • قابلیت‌ها: سازگار با انواع گوشی‌های آیفون و اندروید، تبلت، ساعت هوشمند و کلیه تجهیزات مجهز به تکنولوژی Qi، مجهز به فست شارژ و Quick Charge 3.0

شارژر وایرلس الدینیو AW001

قیمت حدودی: 360 هزار تومان

وجود محصولات بی‌سیم موجب شده‌اند تا سوکت گوشی دیرتر خراب شوند، چرا که با وجود شارژر بی‌سیم دیگر کسی برای شارژ دستگاه خود به سراغ شارژر‌های دیواری نخواهد رفت! شارژر وایرلس الدینیو AW001 یکی از بهترین شارژر بی سیم بازار است که می‌توان با بودجه پایین خریداری کرد.

توان این محصول 10 وات و شدت جریان آن معادل 1 آمپر است، پورت USB در سطح شارژر به کاربر امکان می‌دهد تا پد شارژر را به راحتی شارژ کند. جنس بدنه از پلاستیک است که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه و فشار دارد. ابعاد کوچک آن به شما امکان می‌دهد تا بتوانید به راحتی شارژر را با خود حمل کنید. چیپست به کار رفته در محصول به خوبی طراحی شده تا از دستگاه هوشمندتان در برابر نوسان شدت جریان و غیره محافظت کند.

یکی از مزایای این شارژر بی‌سیم شارژ کردن گوشی از فاصله 8 میلیمتری است. بنابراین دیگر نگران شارژ گوشی با قاب و کاور نباشید و به راحتی نسبت به شارژ انواع دستگاه‌های هوشمند خود اقدام کنید. در پایین، خلاصه‌ای از مشخصات این محصول را برایتان قرار دادیم:

مشخصات:

  • وزن: 102 گرم
  • پورت: یک درگاه USB
  • توان خروجی: 10 وات
  • شدت جریان خروجی: 1.0 آمپر و 1.1 آمپر
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • قابلیت‌ها: شارژ کردن دستگاه با قاب از فاصله 8 میلی‌متری، شارژ ایمن (MultiProtect)

شارژر بی‌ سیم چویتک مدل T526-S

قیمت حدودی: 500 تا 700 هزار تومان

شارژر وایرلس T526-S چویتک یکی از بهترین شارژر بی‌ سیم بازار شناخته می‌شود که در ابعاد 0.38 اینچی ساخته شده و دارای توان 10 وات، 5 وات و 7.5 وات است. نشانگر LED خیلی کاربردی است و می‌تواند وضعیت شارژ را به کاربر نشان ‌دهد. وزن این دستگاه تنها 10 گرم است و حس سبکی را به کاربر منتقل خواهد کرد.

شارژر بی‌سیم چویتک بهترین شارژر بی سیم بازار بوده که به فناوری‌هایی نظیر شارژ بیش از حد (over charging)، ولتاژ بیش از حد (over-voltage)، افزایش دما و محافظت بیش از حد جریان و غیره مجهز می‌شود؛ بنابراین در هنگام شارژ از دستگاه محافظت می‌کند. خلاصه‌ای از مشخصات آن را در پایین قرار داده‌ایم:

مشخصات:

  • وزن: 10 گرم
  • پورت: یک درگاه
  • توان خروجی: 10 وات
  • شدت جریان خروجی: 0.5 آمپر مخصوص موبایل
  • قابلیت‌ها: امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل، شارژ ایمن، فست شارژ، نشانگر LED، سازگار با دستگاه‌های مجهز به تکنولوژی Qi

شارژر بی‌ سیم باسئوس مدل Simple Mini Magnetic Wireless Charger (WX01-JKF)

قیمت حدودی: 900 هزار تومان

شارژر وایرلس باسئوس با هر دستگاهی که به فناوری Qi مجهز شده سازگار است. خاصیت آهنربایی آن موجب می‌شود تا از هدررفتن انرژی کاسته شده و گوشی به خوبی روی شارژر قرار بگیرد. علاوه بر آن، توان خروجی 15 وات است و شارژ ایمن به کاربر اطمینان می‌دهد تا دیگر نگران تغییرات شدت جریان، ولتاژ اضافی، شارژ بیش از حد، تخلیه شارژ بیش از حد، گرم شدن بیش از حد، اتصال کوتاه و تداخل الکترومغناطیسی و دیگر مشکلات نباشد.

چراغ LED می‌تواند وضعیت شارژ دستگاه را نشان دهد. با نگاهی به ابعاد آن می‌‌توان گفت که این شارژر در مقایسه با سایر شارژرهای بی‌سیم، کوچک‌تر و باریک‌تر است و کیفیت بالایی دارد. بدنه از آلومینیوم، گلس و TPE ساخته شده‌ است که موجب می‌شود در دمای بالا آسیبی به دستگاه وارد نشود.

مشخصات:

  • وزن: 60 گرم
  • پورت: یک درگاه Type-C
  • ولتاژ ورودی: 5 ولت
  • توان خروجی: 2.5، 5، 7.5، 10، 15 وات
  • شدت جریان خروجی: 2.0 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • جنس بدنه: آلومینیوم، گلس و TPE
  • قابلیت‌ها: سازگار با انواع دستگاه‌های مجهز به تکنولوژی Qi، چراغ LED

شارژر بی‌ سیم یوسمز مدل CD190

قیمت حدودی: یک میلیون و 100 هزار تومان

شارژر بی‌سیم یوسمز مدل CD190 یکی از بهترین شارژرهای بی‌سیم بازار است که می‌توانید با استفاده از آن به راحتی محصولات هوشمند خود را به طور همزمان شارژ کنید. ابعاد کوچک آن به کاربر امکان می‌دهد تا به آسانی شارژر را با خود حمل کند. ضخامت آن فقط 8 میلی‌متر است و برای شارژ تمام دستگاه‌های هوشمند کاربرد خواهد داشت. همچنین می‌توانید ایرپاد خود را نیز با استفاده از آن شارژ کنید.

بهترین شارژر بی‌ سیم بازار

توان کلی این محصول 15 وات برآورد می‌شود که می‌تواند ایرپاد را با قدرت 5 وات و اپل واچ را با قدرت 3 وات شارژ کند. از قابلیت‌های این شارژر می‌توانیم به شارژ ایمن (MultiProtect) و وزن 120 گرمی آن اشاره کنیم. در نهایت، با بودجه یک میلیون تومانی این بهترین شارژر بی‌سیمی است که می‌توانید اکنون از بازار خریداری کنید. در بخش پایین برخی از مشخصات این شارژر بی‌سیم را برایتان ارائه کرده‌ایم:

مشخصات:

  • وزن: 120 گرم
  • پورت: یک درگاه Type-C
  • توان خروجی: شارژ تلفن همراه با قدرت 15 وات، ایرپاد با قدرت 5 وات و اپل واچ با قدرت 3 وات
  • قابلیت‌ها: شارژ ایمن (MultiProtect)، امکان شارژ بی‎‌سیم

شارژر بی‌ سیم مدل BLT

قیمت حدودی: یک میلیون و پانصد هزار تومان

شارژر وایرلس مدل BLT طراحی زیبا و منحصربفردی دارد و می‌تواند نیازتان در شارژ وسایل الکترونیکی را به طور کلی رفع کند. همچنین می‌توانید از آن به عنوان پایه گوشی استفاده کنید، وزن کم و ابعاد کوچک این شارژر به کاربر امکان می‌دهد تا آن را به راحتی با خود حمل کنید.

بهترین شارژر بی‌ سیم بازار

ویژگی مغناطیسی و شارژ همزمان دو دستگاه یا شارژ Qi از دیگر قابلیت‌های این شارژر هوشمند به حساب می‌آیند. بنابراین با شارژر بی‌سیم مدل BLT به راحتی می‌توان تمام دستگاه‌ها را به سرعت شارژ کرد.

بهترین شارژر بی‌ سیم بازار

در مجموع با خریداری این شارژر 3 شارژر دریافت خواهید کرد که شارژ در حالت جمع شده (تاشو در حالت عمودی)، افقی (پهن شده) و مثلثی یعنی سه بعدی از سه جهت را پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید از بخش پایین اطلاعات مربوط به شارژر بی‌سیم مدل BLT را بخوانید:

مشخصات:

  • پورت: یک درگاه Type-C
  • توان خروجی: شارژ تلفن همراه با قدرت 15 وات
  • رنگ‌بندی: سفید و مشکی
  • قابلیت‌ها: شارژ ایمن (MultiProtect)، امکان شارژ بی‎‌سیم، شارژ شدن در حالت جمع شده (تاشو در حالت عمودی)، افقی (پهن شده) و مثلثی یعنی سه بعدی از سه جهت، سازگار با انواع دستگاه‌ها از جمله شیائومی، سامسونگ و آیفون و غیره

شارژر بی‌ سیم سامسونگ مدل Single EP-2400

قیمت حدودی: 1 میلیون و 800 هزار تومان

شارژر وایرلس سامسونگ یکی دیگر از بهترین شارژر بی سیم بازار است که قصد داریم در اینجا به سراغ بررسی مشخصات آن برویم. این محصول به ویژگی‌هایی همچون ویژگی سوپر فست و شارژ ایمن مجهز شده که علاوه بر شارژ با سرعت بالا، از دستگاه در برابر تغییر جریان و نوسان نیز محافظت می‌کند. توان خروجی این دستگاه 15 وات است که بسته به نوع دستگاه از 10 تا 15 وات متغیر خواهد بود.

توان شارژ آن برای شارژ آیفون‌های دارای قابلیت شارژ وایرلس نیز به 7.5 وات می‌رسد. این شارژر بهترین شارژر بی سیم بازار است و می‌تواند با بودجه تقریبا دو میلیون تومان جزو یکی از بهترین انتخاب‌ها قرار بگیرد. در ادامه با ما همراه باشید تا مشخصات این شارژر را بخوانید:

مشخصات:

  • پورت: یک درگاه Type-C
  • توان خروجی: شارژ تلفن همراه با قدرت 15 وات
  • قابلیت‌ها: شارژ ایمن (MultiProtect)، امکان شارژ بی‎‌سیم انواع دستگاه‌های مجهز به فناوری شارژ وایرلس

شارژر بی‌ سیم شیائومی مدل Mi 20W Wireless Car Charger

قیمت حدودی: دو میلیون تومان

شارژر بی‌سیم Mi 20W Wireless Car Charger توسط شرکت شیائومی طراحی شده و توانی معادل با 20 وات دارد. از فناوری‌های به کار رفته در آن می‌توانیم به ویژگی Smart Cooling و باز شدن اتومات گیره‌ها اشاره کنیم، همچنین یک عدد شارژر فندکی با پشتیبانی از استاندارد شارژ سریع، یک کابل شارژ USB-C و دو عدد مبدل برای اتصال روی داشبورد و دریچه کولر نیز با این شارژر برای خریدار ارسال می‌شوند.

بهترین شارژر بی‌ سیم بازار

اگر بودجه نسبتا زیادی دارید، ما به شما توصیه می‌کنیم تا این شارژر را خریداری کنید، چرا که برند شیائومی محصولات با کیفیتی تولید می‌کند و همیشه توانسته که به خوبی نیاز مشتریان را پاسخ دهد. بیایید در پایین مشخصات مربوط به این شارژر بی‌سیم را بخوانیم:

مشخصات:

  • وزن: 370 گرم
  • پورت: یک درگاه Type-C
  • توان خروجی: 20 وات
  • شدت جریان خروجی: 1.8، 1.3، 2، 3 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • جنس بدنه: پلی کربنات
  • قابلیت‌ها: سیستم اینفرارد، تکنولوژی Smart Cooling، به همراه پایه نگهدارنده، شارژر فندکی، پایه و کابل USB-C، امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر)، امکان شارژ بی‎‌سیم

شارژر بی‌ سیم اپل مدل MagSafe

قیمت حدودی: دو میلیون و پانصد هزار تومان

با خریداری شارژر بی‌سیم اپل مدل MagSafe محصولی بی‌نظیر و باکیفیتی را تحویل می‌گیرید که علاوه بر سرعت بالای شارژ، یک کابل USB-C جهت وصل شدن آن به سری شارژر با خود به همراه دارد. این محصول به عنوان یکی از بهترین شارژر بی سیم بازار شناخته می‌شود.

معرفی بهترین ساعت هوشمند بازار در رنج‌های قیمتی مختلف

وزن این شارژر حدودا 82 گرم است و با گوشی‌های آیفون 8 به بالا نیز که به قابلیت شارژ بی‌سیم مجهز شده‌اند، سازگار خواهد بود.

بهترین شارژر بی‌ سیم بازار

توان شارژر از 15 تا 20 وات متغیر است و استفاده از آن موجب می‌شود که کمتر از کابل و سوکت گوشی خود استفاده کنید. در نتیجه امکان خرابی سوکت گوشی کاهش پیدا می‌کند. بنابراین اگر بودجه بالایی دارید و دوست دارید که یک شارژر بی‌سیم برای دستگاه‌های اپل خود داشته باشید، این شارژر گزینه خوبی خواهد بود. در انتها می‌توانید مشخصات مربوط به این شارژر را بخوانید:

مشخصات:

  • وزن: 81.9 گرم
  • پورت: یک درگاه
  • ولتاژ: متناسب با آداپتور
  • توان خروجی: تا 20 وات
  • شدت جریان خروجی: 2.1 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • قابلیت‌ها: سازگار با انواع گوشی‌های آیفون (از آیفون 8 به بالا که به سیستم ‌شارژ وایرلس مجهز هستند)، ایرپادز و ایرپادز پرو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH