با اقدام جدید یاهو، از این پس کاربران ایرانی قادر به ایجاد ایمیل در این سرویس هستند!

چندین سال پیش یکی از اولین اتنخاب‌های کاربران ایرانی برای ایجاد ایمیل سایت یاهو بود، اما از زمانی که این شرکت نام ایران را از لیست خود حذف کرد، اغلب کاربران ایرانی رو به سوی سرویس‌های دیگری نظیر جی‌میل گرفتند.

YahooMaktooblogo

این فرآیند تحریم همچنان ادامه داشت تا اینکه امروز طی خبری که یکی از کاربران آی‌تی‌رسان به ما ارایه داد این شرکت اقدام به اضافه کردن نام ایران به لیست ثبت نامی‌های سایت خود کرده بود. بعد از اطلاع رسانی کاربر عزیزمان، ما نیز دست به بررسی این فرآیند زدیم تا درستی این ماجرا را برای انتشار در سایت جویا شویم. بله، گویا این کمپانی به فقدان کاربران ایرانی در سایت خود پی برده است و دست به افزوده نام ایران در لیست خود زده است.

yahoo-iran

پیش‌تر از آنجایی که اغلب سرویس‌های اینترنتی هنگام ثبت نام شماره تلفن همراه کاربر را نیز درخواست می‌کنند، نام ایران +98 در لیست کشور‌ها یاهو وجود نداشت که کاربران در هنگام ایجاد ایمیل دچار مشکل می‌شدند. اگرچه همچنان راه‌هایی برای ایجاد ایمیل در یاهو وجود داشت، اما هیچ کدام روشی اصولی نبودند.

از این پس کاربران ایرانی نیز می‌تواننند بدون هیچ مشکلی در سایت یاهو اقدام به ایجاد ایمیل کنند. هنوز دلیل این شرکت نسبت به افزودن نام ایران مشخص نیست، اما امکان دارد این فرآیند نیز در جهت رفع تحریم‌های ایران باشد.

10 در مورد “با اقدام جدید یاهو، از این پس کاربران ایرانی قادر به ایجاد ایمیل در این سرویس هستند!”

  1. هموطن ایرانی بنام ایران ای وطن پرست ثابت کن ایرانیها عاشق وطنشان هستند و هر بی سروپائی که به این عشق واقعی ایرانیها بی احترامی کند جواب دندان شکن میگیرند پس ای غیور مردم وطن پرست از نامنویسی ودر کل عکس العمل مثبت خوداری کن

  2. تا حالا اونا ما رو تحریم کردند { امیدوارم هیچ ایرانی یابو رو باز نکنه تا جاسوسی ما رو نکن…….

  3. اخیراً معلوم شده دولت امریکا یاهو رو مجبور به ارائه اطلاعات کاربرانش کرده شاید می خوان اطلاعات بیشتری از کاربران ایرانی داشته باشن. «سلام گرگ بی طمع نیست»

  4. سلام
    بله اسم ایران رو اضافه کرده ولی فقط برای ساخت ایمیل جدید!
    ولی هنوز ایران توی لیست تحریم یاهو باقی مونده چون وقتی به مشکل بخورید بخواهید با yahoo costum care ارتباط برقرار کنید همچنان می گه کشور شما تحریمه!!!

  5. گور بابای یاهو.فکر کرده فقط خودش داره سرویس ایمیل میده.حالا هم که ایرانو اضافه کرده،من یکی بازم سمتش نمیرم.نباید بهش رو داد.این همه سرویس ایمیل درجه یک.
    تا نیاد به دست و پامون نیافته،نمی ریم سمتش.والا

  6. فک کنم یاهو ظرفیت ساخت اکانت را بالا برده . آخه هر ایرانی به طور میانگین 10 الی 15 اکانت داره :)))

  7. والا توی یاهو ایران یکی از بهترین سوژه ها برای قسمت اخبارشه! نمیدونم چرا همچین دوره گرانبهایی رو تحریم کرده بود!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH