اسمارت فون خود را به آیفون 6 تبدیل کنید، تصاویر زمینه ios 8 منتشر شد!

پس از مدت‌ها انتظار چندین روز پیش اپل به‌صورت رسمی از محصولات جدید خود پرده برداشت. محصولاتی که هر کدام همانند همیشه ویژگی‌های خواص خود را داشتند (البته مشتریان خاص خود را نیز دارند).

اپل در این مراسم از آیفون 6، آیفون 6 پلاس و اولین ساعت هوشمند خود رونمایی کرد. همه این محصولات از آخرین نسخه از سیستم عامل اپل با نام ios 8 بهره می‌برد. همانند همیشه، اپل برای این سیستم عامل نیز تصاویر زمینه جدید و جالبی را طراحی کرده است که بر روی تمام این محصولات موجود است.

ios_8_gm_wallpapers_by_ziggy19-splash

پیش از این تصاویر زمینه گلکسی آلفا، اکسپریا Z3 و… را در آی‌تی‌رسان منتشر کرده بودیم و حال نیز قصد داریم این نوید را به دوست داران آیفون و محصولات اپل بدهیم که می‌توانید با استفاده از تصاویر زمینه ios 8 اسمارت فون و تبلت خود را شبیه به آیفون 6 کنید.

در ادامه می‌توانید تصاویر زمینه ios 8 را به صورت مستقیم از آی‌تی‌رسان دانلود کنید.

تصاویر زمینه ios 8 (حجم فایل: 13 مگابایت)

همچنین می‌توانید تصاویر زمینه را به صورت انتخابی اما با کیفیت پایین‌تر در زیر مشاهده و ذخیره نمایید.

iOS-8-original-wallpapers iOS-8-original-wallpapers (6) iOS-8-original-wallpapers (10) iOS-8-original-wallpapers (9) iOS-8-original-wallpapers (8) iOS-8-original-wallpapers (4) iOS-8-original-wallpapers (5) iOS-8-original-wallpapers (1) iOS-8-original-wallpapers (2) iOS-8-original-wallpapers (3) iOS-8-original-wallpapers (7) iOS-8-original-wallpapers (13) iOS-8-original-wallpapers (14) iOS-8-original-wallpapers (12) iOS-8-original-wallpapers (11)

شما کدام یک از این تصاویر را دوست داشتید؟ آیا به تبدیل ظاهر اسمارت فون‌ها با کمک تصاویر زمینه سایر دستگاه‌ها علاقه دارید؟

منبع: idownloadblog

به سوپر گروه گوشی‌های اپل ملحق شوید

8 در مورد “اسمارت فون خود را به آیفون 6 تبدیل کنید، تصاویر زمینه ios 8 منتشر شد!”

  1. انصافا این قالب خیل سبک تر و خلوت تره . ای تی رسان جان هر کی دوست داری قالب سایت رو عوض نکن . همین خوبه .

    خیلی از قبلی بهتره .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH