شرکت Caviar از نسخه لوکس گلکسی S24 اولترا با تزئینات طلای 24 عیار رونمایی کرد

شرکت Caviar یک برند لوکس مشهور و متخصص در زمینه تولید گجت‌های سفارشی‌سازی شده اپل و سامسونگ به‌شمار می‌رود. این برند اخیرا از کلکسیون جدیدی موسوم به “Era of Dragon” برای سامسونگ گلکسی S24 اولترا رونمایی کرد.

این مجموعه که در وبسایت Caviar رونمایی شده است؛ در واقع نوعی ادای احترام به جایگاه سامسونگ در حوزه فناوری به‌شمار می‌رود. بدین منظور به‌طور نمادین از یک اژدهای طلایی استفاده شده است. کلکسیون انحصاری “Era of Dragon” ترکیبی مجلل از سنت و فناوری محسوب می‌شود.

گوشیSamsung S24 Ultra Yong با برچسب قیمتی 15 هزار دلاری محصول شاخص کلکسیون “Era of Dragon” قلمداد می‌شود. این دستگاه، ویژگی‌های لوکس و فناوری‌های برتر را به شکلی یکپارچه با یکدیگر ترکیب می‌کند. گوشی مورد اشاره دارای بدنه تیتانیومی با پوشش مشکی PVD بوده و این موضوع یادآور ساعت‌های سوئیسی رده بالا است.

عناصر تزئینی برجسته‌ترین جنبه این محصول محسوب می‌شود. نقش برجسته طلای 24 عیار از یک اژدهای کره‌ای در واقع نمادی از قدرت و اعتبار سامسونگ است. همچنین توربیلون CVR ELT3350A از مکانیسم پیچیده دستی با 19 جواهر استفاده می‌کند. توربیلون با تکمیل یک چرخش در دقیقه، عنصری از ساعت‌سازی بازبینی شده را به گوشی اضافه می‌کند.

این گوشی علاوه بر اژدها، سه ستاره ساخته شده از الماس را به معرض نمایش می‌گذارد. این ویژگی نشان‌دهنده نوعی ادای احترام به لوگو اصلی سامسونگ است. دایره زودیاکال که به‌صورت میناکاری روی تیتانیوم با پوشش PVD به تصویر کشیده شده است؛ ترکیبی از فرهنگ‌های غربی و شرقی را نشان داده و با استراتژی جهانی سامسونگ همسو است.

همچنین این مجموعه شامل مدل‌هایی است که با صورت فلکی زودیاک تزئین شده‌اند. این مدل‌ها با قیمت‌گذاری پایه 9000 دلاری عرضه شده و به لحاظ ادغام عناصر شرقی و غربی و نمادگرایی ستاره‌ها با یکدیگر مشترک هستند.

این مجموعه به‌صورت محدود قابل دسترس خواهد بود. مدل پرچمدار Yong تنها به تعداد 24 دستگاه تولید خواهد شد؛ در حالی‌که مدل‌های زودیاک شامل Aries، Pisces، Aquarius و Taurus هرکدام به تعداد 99 دستگاه تولید خواهند شد. این انحصار به جذابیت گوشی‌های هوشمندی اضافه می‌کند که برای افراد علاقه‌مند به ادغام فناوری، هنر و نمادهای فرهنگی طراحی شده‌اند.

شرکت Caviar به‌دلیل طراحی‌های عجیب و غریب گوشی‌های هوشمند از جمله معرفی مدل شکلاتی و 1100 دلاری آیفون 15 پرو مکس از جنس طلای خوراکی 23 عیار به شهرت رسیده است.

همچنین آخرین مدل‌های سفارشی آیفون 15 از کیس‌های FineWoven سازگار با محیط زیست بهره گرفته و با چرم هرمس و تاج طلای 24 عیار تزئین شده‌اند. این دستگاه‌ها با قیمت‌گذاری 2060 تا 2200 دلاری روانه بازار می‌شوند.

3 در مورد “شرکت Caviar از نسخه لوکس گلکسی S24 اولترا با تزئینات طلای 24 عیار رونمایی کرد”

  1. واقعا باید به شما خسته نباشید و براوو گفت شما کاری کردید که اپل در مقابلتون واقعا کم آورد من واقعا وقتی آون امتحانو بلال و سلطان S24انجام دادید انگار کل دنیارو به من دادن انشاءالله همین جور مواقع برید جلو این هم شماره من هستش/09211845437🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  2. انقراض عالی و فوق‌العاده بود که دوست به آیفون 13پرومکس گرفته بود گفتم مسعود خودم با این رازی نیستی به سامسونگ S24 بگیر 10روز دستت باشه اردوی نداشتی من دوباره برات آیفون میگیرم الان خیلی خیلی رازی هستش واقعاً ازتون ممنونم انشاءالله هرچی از خدا میخواید به خودتون و خانواده محترمتون بده❤❤❤❤😍😍😍😍😍😍🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏/09211845437

  3. مصطفی کارگر کریم ابادی

    سلام خسته نباشید واقعا انقدر خوب و عالیهستش که آدم دوس داره فقط نگاش کنه من که فکر نمونه بتونم بگیرم من37سالم هستم سرطان دارم به هیچ کس هم نگفتم واقعاً همین طلاش برازنده شما هستش انشاءالله شما و همه عزیزاتون همیشه صحیح و سالم باشید👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏❤❤❤❤❤❤❤❤❤🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH