گجت‌های جذاب شیائومی که از آن‌ها بی‌خبرید + معرفی بیش از 40 گجت جالب شیائومی

یاز گلدان هوشمند و پنکه تا فرمژه برقی و پهپاد؛ در این مقاله تمامی گجت های جذاب شیائومی که از آن ها خبر ندارید برا به شما معرفی می‌کنیم.

شیائومی تنها یک شرکت تولید کننده تلفن همراه نیست، این برند بزرگ چینی تقریبا هر چیزی که فکرش را کنید تولید می‌کند ولی همه این محصولات در کارخانه‌های خودش تولید نمی‌شوند.

شیائومی از سال‌ها پیش با حمایت از استارتاپ‌ها و برندهای کوچک چینی که به تولید محصولات الکترونیکی، لوازم خانگی و هر وسیله کاربردی مفیدی مشغول بودند، به رشد و توسعه این برندها کمک کرده و حالا خود شیائومی شرکتی با ده‌ها زیر برند محسوب می‌شود که بر روی کار شرکت‌های زیرشاخه خود نظارت دارد.

با این روش شیائومی به مارکتینک و افزایش کیفیت تولیدات این برندها کمک کرده و در عین حال سبد عظیمی از محصولات مورد نیاز هر فرد را به بازار عرضه می‌کند.

حال در این مطلب می‌خواهیم به گجت های جذاب شیائومی که از آن ها بی‌خبرید بپردازیم، محصولاتی که تحت برند و نظارت شیائومی تولید و به فروش می‌رسد و احتمالا شما از آن‌ها بی‌خبر هستید.

کاربردی‌ترین لوازم جانبی گوشی موبایل در بازار ایران

همکاری تجاری ایران با چین هم باعث شده تا اکثر این محصولات در بازار ایران موجود باشند و به فروش برسند، به این ترتیب اگر می‌توانید در بازار ایران هم این محصولات را خریداری کنید.

معرفی گجت های جذاب شیائومی که از آن ها بی خبرید

کوله پشتی شیائومی

شرکت شیائومی کوله‌پشتی‌های متنوعی را روانه بازار کرده که مدل Commuter با استقبال خوبی در بازار ایران همراه شده و برای حمل لپ‌تاپ و تبلت مناسب است.

این مدل دارای پد‌های محافظ لپ‌تاپ، محل قرارداردن اسناد در ابعاد a4 و جیب مخفی ضد سرقت است. دیگر کوله‌پشتی‌های شیائومی در طرح‌ها و قابلیت‌های مختلف نیز موجود است.

دانگل انتقال تصویر بی‌سیم شیائومی

این دانگل می‌تواند به صورت بی‌سیم و بدون نیاز به وای‌‌فای تصاویر را با کیفیت 4K بین دو دستگاه منتقل کند. تنها کافیت فرستنده و گیرنده را به دو دستگاه متصل کنید تا تصاویر بدون تاخیر به صورت 4K منتقل شوند.

شیائومی از یک رابط پیشرفته Type-C استفاده می‌کند تا خروجی DisplayPort HD و شارژ USB-PowerDelivery را یکپارچه کند.

نوار لامپ بالای مانیتور شیائومی

این نوار نوری مانند یک چراغ مطالعه می‌تواندی کل میز کار شما را روشن کند. نور ملایم این مدل اختلالی در دید شما با مانیتور ایجاد نمی‌کند. افرادی که در شب کار می‌کنند به خوبی قدر چنین محصولی را می‌دانند.

گجت های جذاب شیائومی

دمای این نور سفید بین از 2700 تا 6500 کلوین قابل تنظیم است. همچنین با درگاه USB-C می‌توانید آن را به پاوربانک یا پریز متصل کنید. این نوار لامپ را می‌توان یکی از جذاب ترین و خلاقانه ترین گجت های شیائومی نام برد.

مونوپاد شیائومی

شیائومی چند مدل مونوپاد روانه بازار کرده که یکی از آن‌ها کابلی است و با کابل 3.5 میلیمتری هدفون به گوشی متصل می‌شود. به این ترتیب نیازی به شارژ یا کنترل بلوتوثی نیست و به راحتی می‌توانید با دکمه‌های این منوپاد، گوشی خود را مدیریت کرده و عکس و فیلم بگیرید.

گجت های جذاب شیائومی

طور دسته این مونوپاد تا 70 سانتی‌متر قابل تنظیم است و توانایی چرخش 270 درجه‌ای را دارد. وزن آن هم بسیار سبک بوده و تنها 132 گرم است.

کیبورد بی‌سیم شیائومی

شرکت MIIIW از زیربرندهای شیائومی است که گجت‌های مختلفی تولید می‌کند و یکی از محصولات این شرکت کیبورد بی‌سیم است. کیبورد بی‌سیم کوچک و سبک شیائومی هم به صورت بلوتوثی و هم با دانگل به دستگاه شما متصل می‌شود.

گجت های جذاب شیائومی

این کیبورد با طراحی تخت و کشیده و دکمه‌های دایره‌ای طراحی بسیار زیبایی و شکیلی دارد که می‌تواند میز کار شما را جذاب‌تر کند. این کیبورد در سه رنگ مشکی، سفید و صورتی روانه بازار شده است.

خوشبوکننده هوای خودرو شیائومی

یکی دیگر از شرکت‌های زیرمجموعه شیائومی Vivinevo نام دارد که محصولی کوچک، کاربردی و ارزان را برای افرادی که خودرو دارند روانه بازار کرده است.

این خوشبوکننده هوا اندازه کوچکی دارد و با زیره سیلیکونی آن، به راحتی روی هر سطحی می‌چسبد. درب این خوشبو کننده با یک چرخش باز می‌شود و راحیه آن در فضای خودرو پخش خواهد شد.

قرارداردن این خوشبوکنده در مسیر تهویه هوای خودرو باعث بهتر شدن عملکرد آن می‌شود.

شرکت Vivinevo اعلام کرده که راحیه این خوشبوکننده حساسیت‌زا نیست.

پنکه رومیزی شیائومی

شرکت Sothing که از زیربرندهای شیائومی است در ساخت پنکه‌های کوچک و رومیزی تبحر دارد. این برند چندین مدل پنکه تولید کرده که همچی ابعاد کوچکی دارند ولی می‌توانند با قدرت بالای موتور و سرعت چرخش پره خود، یک یا دو نفر را خنک کنند.

گجت های جذاب شیائومی

این پنکه‌های برای محیط کوچیک یا استفاده بر روی میز مناسب است و می‌توانند به خوبی شما را از گرما نجات دهند. این پنکه از پلاستیک مقاوم ABS ساخته شده و قابل باز شدن و تمیز کردن است.

کمپرسور باد 70mai

این محصول جذاب هم تولید زیربرندهای شیائومی است و از جمله گجت های ضروری برای خودرو محسوب می‌شود. این کمپرسور باد در ابعادی کوچک و سبک تولید شده و می‌توانید همواره همراه خود در خودرو داشته باشید تا در مواقعی که در راه گیر افتادید از آن استفاده کنید.

البته این محصول صرفا برای خودرو نیست و برای تایر موتور، دوچرخه، انواع وسایل بادی خانگی یا کمپینگ هم کاربرد دارد.

گجت های جذاب شیائومی

شما می‌توانید در این مدل PSI مورد نظر را تعیین کنید و با رسیدن به این عدد، کمپرسور به طور خودکار از کار می‌افتد. طول 3.7 متری شلنگ این مدل کمک می‌کند تا دسترسی ساده‌تری به همه چرخ‌ها داشته باشید.

شارژ فندکی شیائومی

شارژر فندکی شیائومی از فلز ساخته شده و مشخص است که با محصولی با کیفیت طرف هستید.

این مدل با درگاه USB امکان شارژ سریع را به شما می‌دهد و می‌توانید به سرعت گوشی خود را شارژ کنید.

شیائومی در این مدل از 5 نوع سیستم حفاظتی استفاده کرده که در برابر حرارت، اختلال در جریان‌های الکترونیکیو مغناظیسی از گوشی حفاظت می‌کند.

کابل لاتنینگ شیائومی

جالب است بدانید شیائومی کابل لاتنینگ دارد. اگر آیفون دارید یا از محصولات اپل استفاده می‌کنید، می‌توانید از کابل لایتنینگ شیائومی استفاده کنید.

این کابل از رابط اورجینال اپل بهره می‌برد و سرعت شارژ بالایی دارد، همچنین طول کابل یک متر است که برای فضای کافی برای اتصال به پریز یا هر وسیله دیگری را به شما می‌دهد.

فست شارژ 6 پورت شیائومی

با اتصال این دستگاه به برق می‌توانید 6 پورت خروجی USB با مجموع قدرت 60 وات داشته باشید. پنج پورت این دستگاه درگاه USB-A و یک پورت USB-C است.

به این ترتیب می‌توانید تا 6 دستگاه را همزمان به این دستگاه متصل کنید. مجموع قدرت خروجی 60 وات است و اگر یک دستگاه به آن متصل باشد با سرعت 60 وات شارژ می‌شود.

گجت های جذاب شیائومی

با افزایش تعداد دستگاه‌ها این سرعت تقسیم می‌شود. مدل‌های دیگر این دستگاه شارژ با قدرت بالاتر و قیمت گران‌تر هم قابل خریداری است.

پایه شارژ وایرلس شیائومی

شیائومی چندین مدل استند شارژ وایرلس دارد که در با سرعا‌ها، قابلیت‌ها و قیمت‌های مختلف قابل خریداری هستند.

این مدل از شارژ وایرلس 20 وات پشتیبانی می‌کند و در دو حالت عمودی و افقی گوشی را شارژ می‌کند.

این دستگاه استانداردهای لازم در خصو حفاظت از گوشی از در برابر اتصال برق و نواسانات مغناطیسی را دارد.

اسپیکر بلوتوثی شیائومی

شیائومی انواع اسپیکرهای بلوتوثی را روانه بازار کرده ولی شاید جالب‌ترین اسپیکر اسن شرکت مدل می بلوتوث اسپیکر 2 باشد. این اسپیکر کوچک تنها 5 سانتی‌متر قطر و 3.5 سانتی‌متر ارتفاع دارد. وزن آن هم 50 گرم است، با این وجود از کوچک ترین و جذاب ترین گجت های شیائومی است.

این اسپیکر کوجک قابل حمل است و می‌توانید به راحتی در جیب خود آن را قرار دهید. همین اسپیکر با توجه به ابعاد کوچکی که دارد، می‌تواندی صدای بلندی تولید کند و کیفیت مطلوبی دارد.

گجت های جذاب شیائومی

این اسپیکر تا شعاع 10 متری متصل می‌شود و باتری آن تا 6 ساعت پخش مداوم را ساپورت می‌کند.

فانوس کمپینک چندکاره شیائومی

شیائومی وسایل کمپینگ زیادی دارد ولی این فانوس چندکاره یک وسیله لازم برای سفرهای بیرون از شهر است. با این فانوس می‌توانید محیط بزرگی را روشن کنید و همچنین میزان روسنایی و سردی و گرمی رنگ آن هم قابل تنظیم است.

در وسط این فانوس یک چراغ قوه است که از فانوس جدا می‌شود و به طور جداگانه قابل استفاده است. شما می‌توانید به وسیله اپلیکیشن این فانوس را مدیریت کنید و حتی با خرید چند فانوس، یک دکور جذاب برای خود بسازید.

گجت های جذاب شیائومی

این فانوس در برابر گرد و خاک و پاشش آب مقاوم است، همچنین بسته به استفاده شما تا چند ساعت شارژدهی دارد. این گجت شیائومی برای افرادی که به کمپینگ علاقه دارند از جذاب ترین وسیله‌های مورد نیاز خواهد بود.

چراغ قوه شیائومی

یکی از محصولات جالب و کاربری شیائومی چراغ قوه است، مدل‌های مختلفی از چراغ قوه شیائومی در بازار یافت می‌شود و بسته به نوع استفاده خود می‌توانید از این مدل‌ها استفاده کنید.

در تمامی این مدل‌ها می‌توانید میزان نور وگاها گرمی و سری نور را تنظیم کنید.

تمامی مدل‌ها با درگاه USB-C شارژ می‌شوند و شارژدهی بیش از یک روز دارند. همچنین برخی مدل‌ها دارای قابلیت مغناطیسی هستند که می‌توانید آن‌ها را به سطوح یا پایه‌های میله‌ای متصل کنید تا نور ثابت داشته باشید.

سنسور دمای محیط شیائومی

شیائومی مدل‌های مختلفی از سنسور‌های دما و رطوبت را برای استفاده درون مزنل، محل کار یا گلخانه تولید کرده است. این سنسورها اغلب اندازه کوچکی دارند و با دقت بالایی می‌توانند دما و رطوبت محیط را اندازه‌گیری کنند.  برخی از این سنسورها نمایشگر دارند و اطلاعات را به صورت لحظه‌ای به شما نشان می‌دهند.

تمام اطلاعات دریافتی و تنظیمات این سنسورها در اپلیکیشن خانه هوشمنمد شیائومی قابل دریافت است، همچنین این سنسورها می‌تواند بخشی از اکوسیستم خانه هوشمند شیائومی باشد و شما مثلا با تعیین حداقل دما یا رطوبت محیط می‌توانید کاری کنید تا به صورت خودکار دستگاه بخور سرد شیائومی شروع به کار کند.

گلدان شیائومی

گلدان شیائومی یکی از جذاب ترین گجت‌ های این شرکت برای عاشقان گل و گیاه است. این گلدان 14 سانتی‌متر ارتفاع دارد و درون آن سنسورهایی برای بررسی وضعیت خاک و گیاه شما قرار دارد که با استفاده از اپلیکیشن مدیریت می‌شود.

گجت های جذاب شیائومی

این گلدان بر اساس گل یا گیاهی که در آن قرار دارد، نیاز به اب یا کود را به شما اعلام می‌کند، همچنین از راه دور قابل کنترل است. باتری این گلدان با یک بار شارژ بین دو تا سه ماه شارژ نگه‌میدارد.

دستگاه ماست‌ساز شیائومی

ماست‌بندی خود را به شیائومی بسپارید! این می‌تواند شعار تبلیغاتی خوبی برای دستگاه ماست‌بند شیائومی باشد. شاید چینی‌ها خود خیلی اهل ماست نباشند ولی محصولات خود را برای بازار‌های مختلف تولید می‌کنند.

دستگاه ماست‌ساز شیائومی با شیر و مقداری مایه مسات به راحتی میزان ماست مناسب شما را تهیه می‌کند.

شما می‌توانید دمای تخمیر را تنظیم کنید تا ماست در فرایندی مناسب درست شود.

با این دستگاه می‌توانید ماست‌های طعم‌دار و متفاوت تولید کنید. بدنه این محصول از شیشه ساخته شده که برای تهیه مواد غذایی مناسب است.

فلفل و نمک‌ساب شارژی شیائومی

این دستگاه عملکردی ساده دارد، فلفل و نمک را درون آن بریزید و سرعت دستگاه را تنظیم کند. این مدل می‌تواند انواع ادویه را در مدت زمان کوتاه آسیاب کند.

گجت های جذاب شیائومی

سنگ آسیاب درون این محصول سرامیکی است و دوام بسیار بالایی دارد. خود دشتگاه نیز با شارژر USB-C شارژ می‌شود.

ترازو آشپزخانه شیائومی هوتو

هوتو از زیربرندهای شیائومی است که در زمینه تولید لوازم آشپرخانه فعالیت دارد. این برند یک ترازو دقیق و دیجیتالی برای آشپزخانه تولید کرده که به اپلیکیشن خانه هوشمند شیائومی متصل می‌شود و وزن دقیق مواد خوراکی را به شما می‌دهد.

این ترازو دقت بالایی دارد و وزن مواد غذایی را در چهار گرم، میلی‌لیتر، اونس و پوند به شما نشان می‌دهد.

باربیکیو خانگی شیائومی

باربیکیوی هانگی یکی از گجت های جذاب شیائومی برای افرادی است که در آپارتمان زندگی می‌کنند. این دستگاه با 12 سیخ و سطح چرخان 360 درجه، می‌تواند به خوبی تمام موادغذایی را برای شما کبابی کند. این دستگاه با برق کار می‌کند و تمام سیخ‌ها به صورت 360 درجه پخته می‌شوند.

گجت های جذاب شیائومی

همانطور که مشخص است دستگاه بدون دود کار می‌کند و داخل خانه قابل استفاده است. همچنین میزان پختگی و دمای داخل آن قابل تنظیم است.

بخاری برقی شیائومی

شیائومی اقدام به ساخت یک بخاری برقی کم‌مصرف و بهینه برای گرم نگه‌داشتن فضای یک اتاق 12 تا 20 متری مناسب است. این باری سه‌حالته یک انتخاب بسیار مناسب برای خشک کردن لباس‌ها است و می‌تواند تا وزن یک و نیم کیلو لباس را بر روی خود تحمل کند.

گجت های جذاب شیائومی

همچنین بدنه از آلومینیوم ساخته شده که به حراتی حرارت کویل‌های به اطراف منتقل می‌کند. کویل‌های حرارتی نیز در کمتر از یک دقیقه به حرارت 110 درجه می‌رسند.

این بخاری هوشمند بوده و با اپلیکیشن خانه هوشمند شیائومی می‌توانید به تمام تنظیمات آن دسترسی داشته باشید، همچنین پیش از آن که به منزل برسید، بخاری را روشن کرده و خانه را گرم کنید.

چوب لباسی خشک کن شیائومی

فقط شیائومی می‌تواند از چوب لباسی یک دیوایس هوشمند بسازد! این چوب لباسی با گردش هوای و المنت‌های حرارتی می‌تواند به سرعت لباس شما را خشک کند. در عین حال با نور فرابنفش لباس‌ها را ضد عفونی کرده و باکتری‌های موجود از استفاده متعدد یا تعریق را از بین می‌برد.

دو دسته این چوب لباسی تاشو بوده و زاویه آن تنظیم می‌شود، برای همین حتی می‌توانید دو سر آن را درون دو جفت کفش خود قرار دهید و آن را گرم و ضدعفونی کنید.

این چوب لباسی دارای برنامه‌های مختلف برای نوع پارچه و البته مختلف است که درون اپلیکیشن آن می‌توانید تنظیماتش را انجام دهید.

مخلوط کن هوشمند شیائومی

شیائومی پکیج کاملی از گجت های جذاب مورد نیاز آشپرخانه در زمینه پخت و پز و شستشو را ارائه می‌دهد. یکی از این وسایل مخلوط کن هوشمند این برند است که قدرت بسیار بالایی برای خرد و مخلوط کردن انواع مواد غذایی دارد. شیائومی در این مدل از تیغه هشت پره فولادی استفاده کرده که به‌خوبی می‌تواند مواد سخت مانند یخ را هم درهم مخلوط کند.

گجت های جذاب شیائومی

این مخلوط کن چندین برنامه برای مخطول کردن انواع مواد غذایی و درست کردن اسموتی، خرد کردن گوشتف یخ و غیره دارد که بر اسا نیاز خود باید آن را تنظیم کنید.

این برنامه به اپلیکیشن شیائومی متصل شده و می‌توانید از راه دور پیش از آمدن به خانه آن را روشن و اسموتی که می‌خواهید را آماده کنید. همچنین این مدل قابلیت زمانبندی و حلت گرم نگه‌داشتن مواد غذایی را نیز دارد.

دستگاه شستشوی پارچه دریما شیائومی

دریما از برند‌‌های مطرح شیائومی در حوره لوازم خانگی است. این برند محصولی به نام دستگاه شستشوی پارچه دارد که با آن می‌توانید فرق، موکت، مبل، تشک و بالشت، پرده و هر نوع وسیله پارچه‌ای را بدون نیاز به جابه‌جا کردن تمیز کنید و بشورید.

این دستگاه با گرم کردن آب و اسپری آن بر روی سطح و برس کوچکی که دارد، هر نوع وسیه پارچه‌ای که نمی‌توان داخل ماشین لباسشویی انداخت را تمیز می‌کند. برای لکه‌های سخت‌تر فشار آب بیشتر می‌شود و قدرت دستگاه به صورت دستی قابل تنظیم است.

پس از شستشو وکیوم قدرتمند این دستگاه می‌تواند رطوبت پارچه را بگیرد و آن را خشک کند، قدرت وکیوم این دستگاه مانند یک جاروبرقی قدرتمند تمام مواد باقی‌ مانده مانند گرد و غبار و آب کثیف را به مخزنی جداگانه میبرد که بعدا می‌توانید آن را تخلیه کنید.

پنکه هوشمند شیائومی فن 2

پنکه شیائومی قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و می‌تواند به عنوان پنکه ایستاده و یا پنکه رومیزی استفاده شود. در این مدل از 7 پره نرم و دولایه استفاده شده که می‌تواند به خوبی جریان هوا را در اتاق به گردش در بیاورد و محیطی بزرگ را خنک کند.

سرعت پنکه درون اپلیکیشن از 1 تا 100 قابل تنظیم است و می‌توانید به طور دقیق، میزان پردش هواو خنک‌کنندگی پنکه را تنظیم کنید.

گجت های جذاب شیائومی

شیائومی اعلام کرده که موتور این محصول دوام و قدرت بالایی دارد و در عین حال مصرف برق آن بسیار پایین است. پنکه به وسیله دستیار صوتی گوگل و الکسا هم کار میکند و بدون نیاز به بلند شدن از جای خود می‌توانید سرعت و قدرت آن را تنطیم کنید.

آب جوش کن لحظه‌ای شیائومی

تنها 3 ثانیه نیاز است تا این دستگاه بتواند آب را به نقطه جوش برساند. آب جوش در سبک زندگی ایرانیان عنصری اساسی است. برای دست کردن چای، قهوه، کاپوچینو، انواع دمنشو یا حتی شیرکاکائو نیاز به آب جوش دارید؟ این دستگاه در سه ثانیه آب را به جوش می‌آورد.

گجت های جذاب شیائومی

می‌توانید هم از مخزن 1 لیتری خود دستگاه استفاده کنید هم آن را به ورودی آب در آشپرخانه متصل کنید، در هر صورت آب به سرعت جوش می‌شود و شما می‌توانید از آن استفاده کنید. تنظیم دمای این محصول بین 25 تا 99 درجه قابل تنظیم است.

اسپری آب برقی شیائومی

با این دستگاه می‌توانید بدون نیاز به پمپاژ دستی و درگیری با سری آب‌پاش‌های پلاستیکی که بعد از مدتی خراب می‌شوند، آب را با بسیار نرم و یک دست بر روی سطوح یا گل و گیاه اسپری کنید.

مساحت اسپری و قدرت آن قابل تنظیم است. می‌توانید محیطی کوچک به اندازه یک برگ یا یک سطح بزرگ را به صورت یکدست اسپری کنید، همچنین امکان اضافه کردن مایع ضدعفونی کننده به آب درون دستگاه وجود دارد.

چراغ ریسه‌ای هوشمند شیائومی

شیائومی انواع مختلفی از لامپ‌های هوشمند را روانه بازار کرده که کاربردهای متنوعی دارند و اکثرا با تلفن همراه کنترل می‌شوند. اما این ریسه‌ها بسیرا جذاب و خوش قیمت هستند و می‌توانید در نقاط مختلف خانه از آن‌ها استفاده کنید.

گجت های جذاب شیائومی

این رسیه‌های 2 متری نور ملایم و جذابی را پخش می‌کنند و با داستن چند ریسه از آن‌ها می‌توانید به خوبی نور و رنگ هرکدام را به وسیله تلفن همراه تنظیم کرده و فضای اتاق خود را به طور کلی دگرگون کنید.

ماساژور هوشمند پا شیائومی

بعد از یک روز سخت کاری، ماساژ پا می‌تواند تمام خستگی شما را جبران کند. پا، قلب دوم انسان است و باید به خوبی از آن محافظت کرد. این دستگاه می‌توان ماساژ پا همراه با آب گرم در سه حالت و سه قدرت مختلف انجام دهد. ترموستات هوشمند و سنسورهای سنجش آب، میزان حرارت و باکتری‌های آن را کنترل می‌کند.

با وجود هیتر 900 واتی، دمای آب تا 48 درجه افزایش پیدا می‌کند، همچنین مخزن آب این دستگاه تا 15 لیتر آ را در خود جای می‌دهد که با دریچه تخلیه به راحتی می‌توان آن را خالی کرد. تمام بخش‌های این دستگاه با دکمه‌های لمسی قابل کنترل است و می‌توانید به راحتی دمای آب، زمان ماساژ، قدرت یا حالت آن را تنظیم کنید.

طی شوی زمین اسپری دار شیائومی

یک طی سبک، کاربردی و اسپری‌دار که همزمان هم زمین را مرطوب و هم خشک می‌کند می‌تواند وسیله بسیار کاربردی برای خانه‌هایی با کف سرامیک باشد.

این طی بسیار خوش دست و سبک طراحی شده و تنها 750 گرم وزن دارد. دسته طی تا 1.2 متر بلندی دارد و سری آن می‌تواند 360 درجه بچرخد.

این طی مخزن آب 360 میلی‌لیتری دارد که برای تمیز کردن محیطی به ابعاد 100 متر مکعب مناسب است.

جا مسواکی ضدعفونیی کننده شیائومی

آلودگی مسواک‌ها یکی از عمده‌ترین دلایل پوسیدگی دندان است. ماندن رطوبت بر روی مسواک یا نگه‌داستن مسواک در محبط دستشویی باعث می‌شود که آلودگی زیادی رو روی سطح مسواک بماند و انواع باکتری‌ها به لثه و دندان شما وارد شود.

گجت های جذاب شیائومی

اما جامسواکی شیائومی با با اشعه فرابنفش به مدت 5 دقیقه به طور کامل مسواک شما را ضدعفونی می‌کند. این جا مسواکی بر روی دیوار وصل می‌شود و شما مسواک را بر روی آن آویزان کنید.

سپس درون جا مسواکی اشعه‌های UV در محدوده 270 تا 285 نانومتر ساطع می‌شود که می‌تواند به سرعت DNA یا RNA باکتری‌ها و ویروس‌های رایج را از بین ببرد.

ماساژور گردن شیائومی

برای آنهایی که زیاد با تلفن همراه کار می‌کنند یا از درد‌های گردن رنج می‌برند یک ماسوژ گردنی مناسب مانند یک تسکین دهنده بی‌نظیر است. این ماساژور از مواد با کیفیت ساخته شده و به خوبی دور گردن قرار میگیرد. سپس می‌تواند ماساژور آن را روشن کنید و از ماساژ ملایم گردن خود لذت ببرید.

گجت های جذاب شیائومی

این ماساژور می‌واند دردهای و خستگی ناحیه گردن را متوقف کند. ماساژور گردن تنها یک حالت دارد و به مدت 15 دقیقه گردن شما را ماساژ می‌دهد. باژوهای ماساژور با چرخش نقطه‌ای 360 درجه حس ماساژ واقعی با انگشتان دست را تداعی می‌کنند. شما می‌توانید در صورت نیاز ماساژور گردنی را به دور بازو یا پای خود نیز ببندید و درد‌های موضعی را تسکین بخشید.

طناب ورزشی شیائومی

طناب زدن یکی از بهترین ورزش‌های هوازی است که نیازی به فضا یا امکانا خاصی ندارد، اگر زمان یا فضای مناسبی برای ورزش ندارید، با طناب می‌توانید روزانه چند دقیقه یک خانه خود ورزش کرده و به میزان مورد نیاز کالری بسوزانید.

اما طناب ورزشی شیائومی این فرایند را برای شما آسان‌تر می‌کند. این طناب با بلوتوث به گوشی شما متصل می‌شود و تعداد دقیق طناب‌های زده شده و میزان کالری سوزانده شده را به شما اعلام می‌کند.

شما با داستن این آمار می‌تواندی به مرور تعداد طناب زدن خود را در یک زمان ثابت، کاهش دهید یا میزان کالری سوزاندن خود را افزایش دهید. این طناب به برنامه‌های ورزشی شیائومی متصل شده و آنالیز دقیقی از وضعیت ورزش و کالری سوزی شما ارائه می‌دهد. این محصول یکی از گجت های جذاب شیائومی است.

پرزگیر لباس شیائومی

هیچ چیزی مانند پرزش لباس نمی‌تواند ظاهر مرتب شما را خراب کند، به همین دلیل داشن یک پرزگیر کارآمد می‌تواند تاثیر زیادی در آراستگی شما داشته باشد.

پرزگیر لباس میدجای شیائومی می‌تواند پرز تمامی لباس‌ها را بگیرد، تفاوتی در انواع پارچه ندارد، این پرزگیر هر نوع پرزی بر روی هر نوع پارچه یا لباسی را برطرف می‌کند.

گجت های جذاب شیائومی

این دستگاه با مکش قوس فولادی میکرو 0.35 میلی‌متری می‌تواند به راحتی کرک و پرز بر روی لباس را بگیرد. از طریف سطح پرزگیر به نوعی طراحی شده که آسیبی به پارچه و بافت آن نزدند.

این دستگاه با درگاه USB شارژ می‌شود و به مدت 90 دقیقه کار مداوم شارژدهی دارد.

اتو بخار بی‌سیم شیائومی

این محصول تولید یکی از زیربرندهای شیائومی به نام Lofans است. طراحی بدون کابل این اتو می‌تواند بازه حرکتی شما را افزایش دهد تا بتوانید در هر نقطه از خانه لباس خود را اتو کنید. این اتو با قدرت 2000 وات ظرف چند ثانیه کاملا داغ شده و اماده اتو کشیدن می‌شود. تولید بخار مداوم به بهبود عملکرد اتوکشی تاثیر دارد.

گجت های جذاب شیائومی

این مدل با سیم هم کار می‌کند و اگر برای مدت طولانی می‌‌خواهید چند لباس را اتو کنید بهتر است کابل آن را متصل کنید، حالت بی‌سیم برای استفاده چند دقیقه‌ای و اتوکشیدن دو یا سه لباس کارایی دارد. این اتو با ترکیبی از پودر لعاب سرامیکی با یون‌های بار منفیطراحی شده که به صاف شدن بافت‌های پارچه‌ای کمک می‌کند.

فرمژه شارژی شیائومی

بله، شیائومی به فکر مژه‌های شما هم هست! این دستگاه عملکردی ساده دارد و در دو دمای 65 و 85 درجه مناسب فرمژه‌های نرم و سخت، کار فرم دادن به مژه‌های شما را انجام می‌دهد.

گجت های جذاب شیائومی

این وسیله کوچک قابل حمل بوده و از نظر ابعاد تفاوتی با بقیه فرمژه‌ها ندارد، اما داخل آن باتری قابل شارژ با درگاه USB-C تعبیه شده که می‌تواند به آرامی فرمژه را گرم کند.

گوش پاک کن هوشمند شیائومی

این وسیله برای استفاده والدین و تمیز کردن گوشی کودکان طراحی شده است. شکل زرافه‌ای این گوش پاک کن مانند یک اسباب‌بازی است و باعث می‌شود کودک حس بدی نسبت به این وسیله نداشته باشد.

این گوش پاک کن از دوربین 8 مگاپیکسلی با کیفیتی بهره می‌برد که داخل عمق 10 تا 50 میلی‌متری گوش پاک ‌کن قرار دارد و اندوسکوپی 360 درجه داخل گوش را به شما می‌دهد.

درون سری این گوش پاک کن چراغ LED قرار داده شده که با باتری 230 میلی‌آمپری می‌تواند مدت زمان طولانی از آن استفاده کرد.

همچنین درون بدنه این زرافه سری‌های مختلفی قرار دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. گوش پاکن زرافه‌ای قطعا از جذاب ترین و عجیب ترین گجت های تولید شده تو.سط شیائومی است.

سوهان ناخن شارژی شیائومی

به جای آن که سوهان ناخن بگرید و ناخن خود را روی آن بکشید، یک سوهان شارژی بخرید که سوهان را روی ناخن شما بکشد. این سوهان ناخن شارزی ابعاد کوچک و کارایی ساده‌ای دارد.

این گجت جذاب برند شیائومی با سیستم رفت و برگشت سوهان، به خوبی و نرمی می‌تواند ناخن‌ها را سوهان کشیده و پرداخت کند.

گجت های جذاب شیائومی

این دستگاه یک سری دارد ولی این سری سه جهت دارد که هرکدام از آن‌ها سختی متفاوتی برای صیقلی و پرداخت ناخن دارد. این دستگاه باتری 700 میلی‌آمپرساعتی دارد که به مدت 2 ساعت شارژ می‌شود و 45 دقیقه شارژدهی دارد.

گجت‌های باحال و جذاب دخترانه مناسب برای هدیه دادن در روز دختر

مربع روبیک هوشمند شیائومی

مربع روبیک شیائومی قابلیت اتصال به تلفن همراه را دارد و از این طریق به صورت گرافیکی مراحل حل کردن روبیک را آموزش می‌دهد. در عین حال می‌تواند گام‌ها اشتباه را به شما اعلام کند تا مسیر درست کردن مربع روبیک را به درستی یاد بگیرید.

در عین حال مراحل بازی در 9 سطح آسان تا سخت قابل تنظیم است تا پله پله چالش‌های سخت‌تری برای آموزش کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شود.

گجت های جذاب شیائومی

این مربع از موقعیت مغناطیسی و سیستم سنجش شش محوره بهره می‌برد تا به طور دقیق هر حرکتی را بررسی و شناسایی کند.

کوادکوپتر شیائومی

فمی از برندهای زیرشاخته شیائومی است که محصولات پروازی مانند پهپاد و کوادکوپتر تولید می‌کند. کوادکوپتر فمی X8 SE از گرانترین و جذاب ترین گجت های شیائومی است که قایلیت فیلم‌برداری ن شرکت است که قایلیت فیلم‌برداری 4K را دارد. این کوادکوپتر با کنترل اختصاصی خود به هوا پرواز می‌کند و می‌تواند تا 27 دقیقه به صورت مداوم پرواز کند.

گجت های جذاب شیائومی

دوربین این مدل در سه محور می‌چرخد و می‌تواند به طور کامل بازه عمیقی از محیط را فیلم‌برداری کند. این کوادکوپتر با نسورهای موقعیت‌یابی، GPS، نوری و حرکتی می‌تواند به صورت اتوماتیک برخوساته و فرود بیاید. به همین شکل می‌‌تواند موقعیت جغرافی خود را بشناسد و به صورت اتوماتیک به نقطه اولیه باز گردد.

همچنین به وسیله اپلیکیشن این کوادکوپتر می‌توانید نقطه‌ای را مشخص کنید که کوادکوپتر به صورت اتوماتیک به آنجا پرواز کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH