کاربردی‌ترین لوازم جانبی گوشی موبایل در بازار ایران

گوشی‌های هوشمند در لحظات و موقعیت‌های مختلف زندگی مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما با خرید برخی از لوازم جانبی گوشی های موبایل می‌توانید کارکرد تلفن همراه را چندین لول افزایش داد.

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات در زمینه خرید لوازم جانبی گوشی موبایل آن است که دقیقا نمی‌دانیم چه محصولاتی در بازار وجود دارد و تفکر ما از لوازم جانبی صرفا به یک پایه ساده، قاب گوشی و نهایتا یک مونوپاد محدود می‌شود.

اما طی سال‌های اخیر آنقدر ابزارها و وسایل جدید و جذابی به عنوان لوازم جانبی موبایل به بازار آمده‌اند که می‌توانند مشکلات بزرگ شما با تلفن همراه را حل کنند. یکی از این مشکلات بزرگ، استفاده از تلفن همراه در تخت خواب یا در حالت دراز کشیده است، زمانی که شما خسته ‌هستید و می‌خواهید در تخت خود استراحت کرده و سری هم به شبکه‌های اجتماعی بزنید، در دست گرفتن گوشی عذاب‌آور بوده و فشار زیادی به آرنج و بازو شما وارد می‌شود.

یا به عنوان مثال داغ کردن گوشی و مرطوب شدن دست‌ها هنگام بازی، انتقال دیتا‌های مختلف به گوشی، نیاز به نور مناسب برای ضبط ویدیو و غیره همگی از مواردی هستند که باعث می‌شود شما نتوانید به شکل دلخواه با گوشی موبایل کار کنید.

اما با سر زدن به بازار لوازم جانبی گوشی موبایل با ابزارها و محصولات متنوعی مواجه خواهید شد که مشکلات شما را رفع می‌کنند، لوازم جانبی که قیمت بالایی ندارند اما راه گشا هستند و همانطور که گفتیم، کارکرد شما با گوشی موبایل را چند لول افزایش می‌دهند.

در ادامه می‌خواهیم تعدادی از جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم جانبی گوشی موبایل که در فروشگاه‌های اینترنتی یا فیزیکی در سراسر کشور قابل خریداری هستند و بسیاری از افراد از وجود آن‌ها خبر ندارند را به شما معرفی کنیم، لوازم بسیار کاربردی که کمتر شناخته شده هستند ولی ارزش خرید بسیار بالایی دارند و هدف از ساخت آن‌ها برطرف کردن یک یا چند مشکل شایع مردم هنگام استفاده از گوشی موبایل است.

با معرفی بهترین و جذاب‌ترین لوازم جانبی گوشی موبایل در بازار همراه آی‌تی‌رسان باشید:

پایه نگهدارنده موبایل قابل انعطاف

در چند سال اخیر پایه‌های قابل انعطافی به بازار آمده است که شما می‌توانید به هرشکل و با هر زاویه‌ای آن‌ها را تنظیم کرده و از گوشی خود استفاده کنید. نکته مهم در مورد این پایه‌ها آن است که انتهای پایه یک سری کلیپسی شکل وجود دارد که می‌توانید آن را به هر جایی از جمله لبه میز، تخت، حتی یک میله و هر محیط افقی و عمودی متصل کرده و استفاده کنید.

هولدر پشت گردنی گوشی

هولدر پشت گردنی یکی از بهترین ایده‌ها در ساخت لوازم جانبی گوشی موبایل است. این هولدر هم بر روی میز و هم بر روی گردن مورد استفاده قرار می‌گیرد. به صورتی که شما هولدر را پشت گردن قرار داده و گوشی را بر روی سر دیگر آن مقابل صورت قرار می‌دهید و به این ترتیب می‌توانید بدون درگیر شدن دست‌ها، به تماشای فیلم و ویدیو با تلفن همراه بپردازید.

ابزار ویژه گیمینگ

گیمرهای موبایلی و افرادی که عادت دارند تا بیش از یک ساعت با تلفن همراه خود بازی کنند با یک مشکل بزرگ مواجه هستند و آن عرق کردن دست است. زمانی که دست مرطوب می‌شود تاچ صفحه به خوبی کار نمی‌کند و ممکن است شما در یک موقعیت حساس در بازی‌های آنلاین نتوانید به خوبی عکل‌العمل نشان دهید و بازنده باشید. آستین‌های کنترل کننده تاچ و دسته‌های بازی از جمله‌ راهکارهای مفید برای جلوگیری از عرق کردن دست هستند. دسته‌های بازی با مکانیزم ضربه‌ای که دارند جای تاچ انگشت شما را پر می‌گیرند و با زدن دکمه‌‌های آن می‌توانید شلیک کرده و با اسکوپ دوربین زوم کنید.

فن خنک کننده گوشی

گرم شدن گوشی علاوه بر مرطوب کردن دست موجب آسیب دیدن سخت افزار داخلی به ویژه پردازنده و باتری می‌شود، همانطور که می‌دانید گرما قاتل قطعات سخت افزاری است و فن خنک کننده برای کاهش دمای گوشی هنگام بازی یا حتی حالت‌های دیگر ساخته شده است. با این فن، گرما از بدنه گوشی جدا شده و دمای گوشی به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

شارژ رومیزی

شارژرهای رومیزی از جمله کارآمدترین لوازم جانبی گوشی های همراه هستند اما توجه کمی به این محصول می‌شود. نبود پریز خالی برای شارژ، درگیر بودن یک آداپتور شارژ و کیفیت پایین شارژرهای فیک بازار از جمله مشکاتی است که در هر خانه یا حتی اداره و مکان‌هایی مانند رستوران‌ها دیده می‌شود. مهمترین راه حل برای رهایی از تمامی این مشکلات شارژرهای رومیزی هستند. این شارژرها با داشتن چند پورت شارژ سریع، می‌توانند به راحتی چندین دستگاه را به صورت همزمان شارژ کنند.

پد شارژر بی‌سیم

یکی دیگر از محصولات کاربردی که در دسته شارژر قرار می‌گیرد، پد شارژر بی‌سیم است. شما با داشتن یکی از این پدها می‌توانید گوشی و تمام وسایل دیگر خود را که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند را به صورت همزمان شارژ کنید. تصور کنید که بعد از یک روز طولانی به خانه خود برگشته‌اید و قصد دارید هدست، ساعت هوشمند و گوشی خود را شارژ کنید. به جای این که دونه به دونه آن‌ها را شارژ کنید، می‌توانید همه آن‌ها را به روی این پد بگذارید تا همه با هم شارژ شوند.

چراغ LED

چراغ‌های LED دسته‌ای دیگر از لوازم جانبی گوشی موبایل هستند که طی چند سال اخیر به بازار آمده‌اند و کاربردهای فراوانی دارند. با این وسایل می‌توانید در هر نقطه‌ای چراغ LED خود را مانند یک چراغ قوه برای روشن کردن فضا استفاده کنید. این چراغ‌ها درگاه USB دارند و برای استفاده از آن‌ها باید کابل یا تبدیل OTG داشته باشید، البته می‌توان این چراغ‌ها را به طور مستقیم به پاوربانک متصل کرد.

هولدر دوکاره گوشی

احتمالا تجربه سیم شارژر کوتاه و فاصله زیاد پریز برق تا زمین را داشتید که یا نتوانستید گوشی خود را شارژ کنید یا مجبور شدید گوشی را میان آسمان و زمین رها کنید. با استفاده از این مدل هولدرها شما می‌توانید گوشی را از شارژر آویزان کنید تا گوشی به راحتی و در امنیت شارژ شود. همچنین با استفاده از این هولدر می‌توانید به تماشای فیلم و سریال نیز مانند دیگر هولدرها بپردازید.

 

کارت‌خوان USB-C

مبدل‌های OTG مدت‌هاست که در بازار وجود دارند و مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما کارت‌خوان‌هایی هم به بازار آمده‌‌اند که مانند یک مموری ریدر می‌توان انواع کارت حافظه و فلش USB را به وسیله آن‌ها به گوشی متصل کرد.

کابل تبدیل مغناطیسی

کابل تبدیل مغناطیسی شاید یکی از جذاب‌ترین لوازم جانبی باشد که بتوان در بازار ایران پیدا کرد. این وسیله از یک کابل تشکیل شده که یک سمت آن USB و سمت دیگرش یک درگاه مغناطیسی دارد. سه سری USB-C، میکرو USB و لایتنینگ به درگاه مغناطیسی این کابل متصل می‌شود و شما در هر زمان که هرکدام از این درگاه‌ها را لازم داشتید می‌توانید به سر مغناطیسی کابل متصل کرده و از آن استفاده کنید.

لنز کلیپسی دوربین

لنزهای کلیپسی نیز از جمله لوازم جانبی گوشی موبایل هستند که کاربرد فراوانی دارند اما خیلی از آن‌ها استفاده نمی‌شود. این لنزها داری یک پایه کلیپسی هستند که می‌تواند به صورت پیچشی لنزهای مختلف را بر روی آن سوار کرد. به این ترتیب با قرار دادن لنز در جلوی دوربین گوشی می‌توانید از قابلیت آن بهره‌مند شوید. در پک لنزهای کلیپسی به طور معمول لنزهای اولتراواید، ماکرو، فیلتر پلاریزه، تله‌فوتو و فیش‌آی وجود دارد.

باکس عکاسی قابل حمل

این روزها فروش محصول در پیج‌های اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی به شدت رونق گرفته و بسیاری از افراد به دنبال ابزاری برای عکس گرفتن از محصولات خود هستند. باکس عکاسی قابلیت تصویربرداری از جلوی محصول و از بالا را می‌دهد، این ابزار یک چراغ دارد که محیط داخل آن را روشن می‌کند و چند لایه کاغذ رنگی نیز درون باکس وجود دارد که باعث می‌شود زمینه و بک‌گراند تصویر مانند عکس‌های پرتره استودیویی شود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH