کمپانی HMD استفاده از برند نوکیا برای گوشی‌های هوشمند را متوقف کرد

کمپانی Human Mobile Devices با نام اختصاری HMD Global فروش دستگاه‌های خود بدون برند نوکیا را آغاز خواهد کرد. این موضوع به‌معنای پایان عرضه گوشی‌های هوشمند نوکیا به بازار خواهد بود.

این خبر توسط کمپانی HMD به اشتراک گذاشته شده است. بعلاوه این شرکت، تبلیغات برای سبد محصولات آینده خود را آغاز کرده است. این دستگاه‌ها شامل گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و ایربادهای بی‌سیم خواهند بود.

بر اساس شایعات در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل که در حد فاصل روزهای 26 تا 29 فوریه (7 الی 10 اسفند ماه) در شهر بارسلون برگزار می‌شود؛ کمپانی HMD احتمالا از نخستین گوشی‌های هوشمند با برند اختصاصی خود رونمایی خواهد کرد.

وبسایت رسمی HMD خاطرنشان می‌کند که گوشی‌های نوکیا توسط شرکت‌ فنلاندی تولید خواهند شد. این موضوع احتمالا به عرضه فیچرفون‌های جدید با برند نوکیا اشاره دارد.

شرکت HMD قصد دارد تا گوشی‌های جدید مقاوم، سرگرم‌کننده، ایمن، سریع و مقرون‌به‌صرفه را به بازار عرضه نماید. اکثر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های فعلی با برند نوکیا تا زمان اتمام موجودی با تخفیف ویژه ارائه خواهند شد. Nokia Corporation کماکان یکی از شرکت‌های پیشرو جهان در زمینه تجهیزات شبکه به‌شمار می‌رود.

این شرکت با بیش از 6000 خانواده پتنت ضروری در زمینه 5G یکی از برندهای پیشرو در زمینه صدور مجوز برای فناوری تلفن همراه محسوب می‌شود.

تیزر مدل به‌روزرسانی شده نوکیا 3310 با پشتیبانی از اتصال 5G

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH