ادعایی تازه و پر سر و صدا از سامسونگ، آیفون 6 پلاس، تقلیدی از سری نوت است

Samsung-claims-Apples-iPhone-6-Plus-imitates-the-Galaxy-Note-series

ماجرای دعوای دو برند سامسونگ و اپل با معرفی دو محصول جدید از این دو کمپانی دوباره جان گرفته، هر چند هیچگاه متوقف نشده است.

کمپین رسانه‌ای ضد اپل برند سامسونگ دیروز با انتشار ویدئویی از سری نوت و اینکه چطور محصول جدید 5.5 اینچی کمپانی اپل از آن تقلید کرده است صحبت کرد.

این ویدئو ما را به سال 2011 سالی که اولین نوت روانه بازار شد می‌برد. زمانی که این دستگاه بسیار بزرگ بنظر می‌آمد. در این ویدئو سامسونگ جمله‌ای را از وال استریت ژورنال درباره نوت نقل می‌کند: زمان استفاده از گلکسی نوت، انگار دارید با یک تکه نان برشته حرف می‌زنید. اما همین تکه نان امروز تقریبا در دستان خیلی‌هاست و میانگین اندازه صفحه نمایش این روزها به 5 اینچ رسیده است.

سامسونگ می‌گوید که رقیبان دیگر نوت را رد نمی‌کنند، بلکه از آن تقلید می‌کنند. این برند کره‌ای در ویدئو می‌گوید که چطور آیفون 6 پلاس از نوت تقلید کرده و چقدر دلش می‌خواسته که شبیه نوت باشد.

پرچمدار سری نوت، نوت 4 هنوز قابل دسترس نیست و احتمالا اواسط اکتبر روانه بازار می‌شود. اپل هم پیش فروش آیفون 6 پلاس را آغاز کرده است و زمان عرضه این فبلت نوزدهم سپتامبر خواهد بود.

این ادعا چقدر صحت دارد و واقعا آیفون 6 پلاس چقدر شبیه به نوت است قضاوتش با شما.

 

7 در مورد “ادعایی تازه و پر سر و صدا از سامسونگ، آیفون 6 پلاس، تقلیدی از سری نوت است”

  1. تا همین چند وقت پیش اپل سامسونگو بخاطر شباهت تبلت بدادگان کشوند وکلی غرامت گرفت طرفدارای اپل هم تو بوق گذاشتن که چنین است وچنان خالا خودش شده مقلد واین از نظر طرفدارای چشم بسته اپل خیلی هم خوبه

  2. این دعوا ها یه جور تبلیغه برای مطرح شدن هر دو کمپانی.انگار که تو دنیا فقط دوتا برند هست و غیر این دو هیچ کامپانی اصلا تو کار ساخت گوشی نیست.یه جور تبلیغ خاموش برای مطرح شدن دایمی در راس اخبار جنجالی

  3. سامسونگ جان تو بجای اینکارا فکر صفحه نمایش افتضاحی که روی نوت4 انداختی باش، نتایج باتری و بنچمارکت کاملا آبروی مارو برده. نتایج باتری z3 compact دیدی؟ حالا z3 مونده. آخه چرا با بازی با اعداد میخای مشتری جذب کنی در حالی که بازی با اعدادت اصلا بدرد مصرف کننده ها نمیخوره. من بعنوان یک سامسونگی و دیدن نتایج تست باتری z3c میخام z3 بخرم چون سونی ثابت کرد بهترین و کامل ترین اسمارت فونهای اندرویدی رو میسازه نه تو که اومدی با QHD اوج بگیری درحالی که بنچمارک و نتایج باتریت افتضاحه. من از این به بعد طرفدار سونی هستم.واقعا این مدت 3 ساله چقدر اشتباه فکر میکردم در موردت. از این به بعد میخام زندگی کنم با محصولات درجه یک سونی.

    1. برو برو سر خودت شیره بمال …
      همه منتقدین درست و حسابی دارن از صفحه نمایش نوت4 تعریف میکنند ازهمین جمله اول نفاقتو نشون دادی … بعدم هنوز نوت ارائه نشده یه بنچمارکی که معلوم نیس منبعش کجاست اومده بعد تو فرتی بعد از 3 سال از سامی نا امید شدی … یا خیلی سسست عنصری یا دروغگو ازا ین دو حال خارج نیست … حداقل یه کم طبیعی تر دروغ بگو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH