گوشی جدید هواوی با مکانیسم تاشونده سه‌گانه در سال 2024 معرفی خواهد شد

فرآیند جذب مشتریان بزرگ از سوی گوشی‌های تاشو به تازگی آغاز شده است. اما هواوی؛ یکی از بازیگران بزرگ در این زمینه ظاهرا به‌دنبال گسترش تلاش‌های خود در زمینه فناوری تاشو است.

بر اساس شایعات، غول فناوری چینی سرگرم توسعه یک گوشی تاشو جدید با مکانیسم تاشونده سه‌گانه است. این محصول احتمالا در سه ماهه دوم سال 2024 عرضه خواهد شد. منابع خبری مختلف از جمله وبسایت تایوانی TechNews ادعا می‌کنند که هواوی خریداری مواد مورد نیاز برای این پروژه را در مقیاس کلان آغاز کرده است.

انتظار می‌رود که گوشی جدید با مکانیسم تاشو سه‌گانه دارای طراحی Z یا S شکل باشد؛ اما اندازه نمایشگر آن مشابه با سایر گوشی‌های تاشو و حدودا برابر با 6.4 اینچ خواهد بود. بر اساس گزارش‌ها شرکت BOE به‌عنوان تامین‌کننده پنل گوشی تاشو جدید هواوی نقش‌آفرینی خواهد کرد.

از سوی دیگر گفته شده که کمپانی‌های Zhaoli و Fusda در تولید لولای مورد نیاز این محصول مشارکت خواهند کرد. هواوی از مدت‌ها قبل در حال تحقیق پیرامون فناوری نمایشگر تاشو سه‌گانه است.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که این شرکت، ثبت پتنت برای فناوری مذکور را از اوایل سال 2021 آغاز کرده است. همچنین هواوی طی ماه‌های مارس و جولای 2022 پرونده‌های بیش‌تری را به ثبت رسانده است.

پتنت گوشی هواوی با مکانیسم تاشو سه‌گانه که در سال 2021 به ثبت رسیده است.

یکی از صاحب‌نظران حوزه صنعت با نام راس یانگ پیش‌تر اعلام کرده بود که گوشی تاشو سه‌گانه هواوی تا پایان سال 2023 عرضه می‌شود. اما به‌نظر می‌رسد که این فرآیند دستخوش تغییر شده است. با این‌حال در صورت صحت آخرین گزارش منتشر شده تصور می‌شود که این فناوری به حد کافی بالغ شده و می‌تواند به‌زودی روانه بازار شود.

توسعه گوشی تاشو سه‌گانه هواوی با پیش‌بینی افزایش تقاضا برای گوشی‌های تاشو همزمان شده است. اگرچه نقل و انتقالات گوشی‌های تاشو در سال 2023 کمتر از انتظارات و برابر با 15.7 میلیون دستگاه بود؛ اما تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که این رقم با رشد 12.3 درصدی در سال 2024 به 17.7 میلیون دستگاه خواهد رسید.

تصویر گوشی مفهومی هواوی با مکانیسم تاشو سه‌گانه

خبرگزاری اسوشیتدپرس خبر همکاری هواوی با تامین‌کنندگان قطعات این دستگاه تاشو سه‌گانه را مورد تائید قرار داده است. این خبر نشان می‌دهد که دستگاه مذکور به تولید انبوه نزدیک شده است.

اگرچه در رابطه با این محصول هنوز جزئیات خاصی در دست نیست؛ اما بی‌تردید ورود هواوی به بازار دستگاه‌های تاشو سه‌گانه خبر هیجان‌انگیزی برای علاقه‌مندان به گوشی‌های تاشو محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH