اپل واچ اولترا با نمایشگر میکرو LED تا سال 2027 عرضه نخواهد شد

پیش از این در رابطه با مدل آینده اپل واچ اولترا مجهز به نمایشگر میکرو LED جزئیات فراوانی منتشر شده است. اما با هربار انتشار یک گزارش جدید، تصویر بدبینانه‌تری از این محصول نمایش داده می‌شود. آخرین تجزیه و  تحلیل درباره این دستگاه توسط نشریه کره‌ای The Elec ارائه شده و نشان می‌دهد که ساعت هوشمند پیشرفته اپل با فناوری میکرو LED در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن طی سال 2027 روانه بازار خواهد شد.

تحلیل‌گران زنجیره تامین بر این باورند که پیش از این تاریخ، اپل قادر به تامین نمایشگرهای میکرو LED به میزان کافی و با قیمت‌گذاری مناسب نخواهد بود.

ظاهرا نمایشگر مدل فعلی اپل واچ اولترا هزینه 40 دلاری را برای کمپانی به‌دنبال دارد؛ در حالی‌که نمایشگرهای میکرو LED احتمالا در حدود 150 دلار قیمت خواهند داشت.

این موضوع نشان‌دهنده هزینه‌ای هنگفت برای اپل است؛ خصوصا اگر این شرکت بخواهد ساعت را با قیمتی بالاتر و حاشیه سود مناسب به فروش برساند؛ کاری که برند آمریکایی به‌طور معمول نیز انجام می‌دهد.

گزارش جدید ادعا می‌کند که اپل واچ اولترا با نمایشگر میکرو LED احتمالا در سال 2027 یا حتی پس از آن عرضه می‌شود. اصلاح فرآیند تولید از سوی شرکت‌های سازنده و کاهش هزینه‌های ساخت برای جلب موافقت اپل امری زمان‌بر خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH