گوشی ارزان‌قیمت‌ ردمی A3 با طراحی مشابه شیائومی 13 اولترا رسما معرفی شد

کمپانی شیائومی یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند خود با نام ردمی A3 را معرفی کرد. برند چینی هنوز جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری این دستگاه را فاش نکرده است؛ اما اطلاعات پیش‌تر لو رفته به برچسب قیمتی حدودا 85 دلاری برای آن اشاره دارند.

البته قیمت‌گذاری ردمی A3 از یک کشور تا کشور دیگر متفاوت خواهد بود. با این‌حال حتی با وجود عدم اعلام قیمت ردمی A3 بدیهی است که گوشی جدید شیائومی یک مدل بسیار ارزان‌قیمت‌ به‌شمار می‌رود. به‌عنوان مثال این گوشی مجهز به حواشی بسیار عریض در اطراف نمایشگر، ناچ قطره‌ای شکل و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ 10 واتی است. 

با این‌حال ردمی A3 مجهز به نمایشگری با قابلیت پشتیبانی از نرخ نوسازی 90 هرتزی است. نمایشگر مورد اشاره دارای طول قطر 6.71 اینچی است؛ اما رزولوشن آن هنوز فاش نشده است.

پیرامون پلتفرم سخت‌افزاری به‌کارگیری شده در این گوشی هیچ‌گونه جزئیاتی در دست نیست. این دستگاه احتمالا مجهز به 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

شایان به ذکر است که ردمی A3 از الگوی طراحی قابل‌توجهی بهره می‌گیرد. ردمی A3 دارای ظاهری مشابه با شیائومی 13 اولترا است؛ اما نکته مهم این است که شیائومی شخصا این سبک از طراحی را کاملا جدید قلمداد نموده و از آن تحت عنوان Halo Design یاد کرده است.

فروش این محصول جدید از روز 14 فوریه (25 بهمن ماه) آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH