رندرهای گوشی هواوی Pocket S2 با رنگ‌آمیزی‌های مختلف منتشر شد

شرکت هواوی با عرضه احتمالی گوشی جدید هواوی Pocket S2 در تدارک گسترش سبد محصولات تاشو خود است. اخیرا رندرهایی از گوشی تاشو آینده هواوی با رنگ‌آمیزی‌های متفاوت در فضای آنلاین منتشر شده است. این رندرها توسط یک افشاگر با شناسه Fixed Focus در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته شده‌ و نشان‌دهنده گوشی تاشو جدید هواوی با 3 مدل رنگی متمایز هستند.

بر این اساس هواوی Pocket S2 با مدل‌های رنگی بنفش (Dark Purple)، سفید (Rococo White) و مشکی (Black) روانه بازار خواهد شد. هر گزینه رنگی دارای جذابیت منحصربه‌فردی بوده و مدل رنگی سفید به‌دلیل وجود الگوهای کلاسیک و دقیق از سایر گزینه‌ها متمایز می‌شود. از سوی دیگر مدل‌های رنگی مشکی و بنفش تیره دارای بافت‌های ساده‌ای هستند.

طراحی هواوی Pocket S2 با وجود ماژول‌‌های دایروی‌شکل دوگانه روی پنل پشتی دستگاه تا حد زیادی آشنا به‌نظر می‌رسد. یکی از حفره‌ها از پیکره‌بندی دوربین‌ سه‌گانه همراه با فلاش LED میزبانی نموده و حفره دیگر نیز به‌عنوان یک نمایشگر خارجی عمل می‌کند.

این المان طراحی با مدل نسل قبلی یعنی هواوی Pocket S هماهنگی داشته و در عین‌حال تغییرات ظریفی را از نظر زیبایی‌شناسی اعمال می‌کند (این موضوع مشخصا در مدل رنگی Rococo White به چشم می‌خورد). حس زیبایی‌شناسی مدل رنگی سفید شباهت بسیار زیادی با سری هواوی P60 دارد.

یک افشاگر دیگر با شناسه Digital Chat Station پیش‌تر گزارش داد که این گوشی هوشمند احتمالا با گزینه‌های رنگی دیگری نظیر خاکستری با پنل پشتی شیشه‌ای و بنفش با پوشش پشتی چرمی نیز عرضه خواهد شد.

اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که این محصول احتمالا در روز 26 فوریه (7 اسفند ماه) معرفی می‌شود. اگرچه هواوی هنوز این موضوع را به‌طور رسمی تائید نکرده است؛ اما زمان‌بندی مورد اشاره با چرخه زمانی معمول برای عرضه محصولات هواوی مطابقت دارد.

از جنبه مشخصات داخلی نیز اطلاعات فاش شده به وجود تراشه قدرتمند Kirin 9000 5G، دوربین اصلی ارتقایافته و نمایشگر بزرگ‌تر در مقایسه با مدل Pocket S اشاره دارند. بعلاوه بر اساس برخی شایعات، لوازم جانبی هیجان‌انگیزی مانند کیس گوشی با حروف بزرگ نیز در دست تولید هستند.

بایستی به‌خاطر داشت که این اطلاعات صرفا بر پایه جزئیات لو رفته ارائه شده‌اند و مشخصات رسمی دستگاه‌ها احتمالا تا حدی متفاوت خواهد بود. با این‌حال داده‌های فاش شده نشان‌دهنده یک گوشی تاشو شیک و البته کارآمد هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH