زمان معرفی گوشی ناتینگ فون 2a اعلام شد

برند ناتینگ با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده که گوشی هوشمند جدید خود موسوم به ناتینگ فون 2a را در روز سه‌شنبه 5 مارس (15 اسفند ماه) معرفی خواهد کرد.

رویداد معرفی این محصول تحت عنوان Fresh Eyes نامگذاری شده و تصویر تیزر منتشر شده نیز سایه‌هایی از چندین چشم را نمایش می‌دهد. با توجه به اطلاعات محدود لو رفته درباره ناتینگ فون 2a می‌توان حدس زد که اشکال موجود در تیزر تصویری با چیدمان دوربین‌های پشتی گوشی مطابقت دارند.

دوربین‌های اصلی و ثانویه روی پنل پشتی گوشی و در کنار یکدیگر قرار گرفته و موقعیت آنها به مرکز صفحه پشتی دستگاه نزدیک‌تر شده است.

ناتینگ فون 2a دارای اسم رمز Aerodactyl بوده و احتمالا یک گزینه اقتصادی‌تر در سبد محصولات کمپانی محسوب می‌شود. ناتینگ ادعا کرده که این گوشی برخی المان‌های خود را از مدل گران‌قیمت‌تر ناتینگ فون 2 به ارث برده است. از سوی دیگر این محصول در مقایسه با ناتینگ فون 1 در تمامی جنبه‌ها شاهد پیشرفتی مشهود خواهد بود.

همچنین ناتینگ اخیرا کیت توسعه‌دهنده Glyph خود را منتشر کرده است. این ابزار به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا به سیستم نورپردازی Glyph در قسمت پشتی گوشی‌های ناتینگ دسترسی پیدا کنند.

تصاویر لو رفته از مدل پیش تولید شده ناتینگ فون 2a

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH