نخستین تصاویر رسمی شیائومی 14 اولترا در فضای مجازی منتشر شد

روز گذشته کمپانی شیائومی تاریخ رونمایی رسمی از جدیدترین پرچمدار خود یعنی شیائومی 14 اولترا را اعلام کرد. در ادامه برند چینی، تصاویر رسمی از گوشی هوشمند جدید خود را با مخاطبان به اشتراک گذاشت.

این تصاویر به خوبی نشان می‌دهند که شیائومی 14 اولترا مجهز به یک نمایشگر تخت خواهد بود؛ اما این نمایشگر با گلس دارای زوایای گرد شده پوشانده شده است. شیائومی در رابطه با وجود قاب تیتانیومی هیچ توضیحی ارائه نکرده است؛ اما با بررسی رندرها می‌توان دریافت که این گوشی دارای قاب معمولی ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم خواهد بود.

عرضه نسخه ویژه‌ای از شیائومی 14 اولترا با قاب تیتانیومی کماکان امری محتمل خواهد بود؛ اما در ورژن معمولی گوشی، فریم جانبی از مواد سنتی معمول ساخته شده است. اکنون با قطعیت می‌توان اعلام کرد که سیستم دوربین لایکا برخلاف گوشی اوپو فایند ایکس 7 اولترا فاقد 2 ماژول پریسکوپی خواهد بود.

بزرگنمایی اپتیکال 3.2 و 5 برابری در شیائومی 14 اولترا از طریق 2 ماژول مجزا به‌دست می‌آید؛ اما در حال حاضر مشخص نیست که کدام‌یک از آنها مجهز به لنز پریسکوپی خواهد بود. نوشته روی بلوک دوربین نشان می‌دهد که لنزها محدوده EGF از 12 تا 120 میلی‌متر را پوشش می‌دهند. این شاخص معادل زوم اپتیکال 10 برابری است.

بر اساس شایعات، ماژول دوربین اصلی مجهز به سنسور 50 مگاپیکسلی LYT900 ساخت سونی خواهد بود.

در حال حاضر شیائومی پذیرش سفارش برای گوشی پرچمدار جدید خود در چین را آغاز کرده و افراد ثبت‌نام‌کننده می‌توانند پاداش‌های مختلفی را دریافت نمایند. افرادی که نسبت به ثبت پیش‌سفارش اقدام نمایند؛ در قرعه‌کشی جوایز ارزشمند مانند مانیتور، پرینتر، عینک هوشمند و محصولاتی از این دست نیز شرکت داده می‌شوند.

از آنجا که قیمت‌گذاری و مشخصات فنی شیائومی 14 اولترا به‌طور رسمی اعلام نشده است؛ لذا تمامی پیش‌سفارش‌ها به‌شکلی کاملا ناآگاهانه ثبت می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH