سامسونگ به شایعه دوام پایین نمایشگرهای تاشو خود واکنش نشان داد

سامسونگ با افتخار اعلام کرده که اکنون این شرکت صاحب نخستین نمایشگر تاشو موبایلی در صنعت با گواهینامه نظامی MIL-STD 810G است.

این نمایشگر نه تنها وجود خارجی دارد؛ بلکه هم‌اکنون در یکی از دستگاه‌های تولیدی سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته است. این دستگاه سامسونگ گلکسی زد فولد 5 نام دارد.

برند کره‌ای ضمن توضیحاتی اعلام کرد: “در آزمایش‌های انجام شده، پنل تاشو حتی پس از آنکه قسمت خارجی آن با پاشیدن آب در دمای 10- درجه توسط لایه‌ای از یخ با ضخامت 6 میلی‌متر پوشانده شد نیز کماکان عملکرد معمول خود را حفظ کرد و این وضعیت برای مدت 4 ساعت حفظ شد. همچنین این دستگاه به مدت 2 ساعت متوالی در برابر دماهای 32- و 63+ درجه سانتی‌گراد مقاومت کرد و این تغییر ناگهانی در دما طی یک دوره زمانی 12 ساعته برای 3 نوبت تکرار شد و هیچ‌گونه مشکلی در عملکرد گوشی به وجود نیامد.”

این اعداد و ارقام برای یک نمایشگر انعطاف‌پذیر فوق‌العاده به‌نظر می‌رسند. اخیرا خبرهایی منتشر شد که نشان می‌داد شرکت اپل ظاهرا پنل‌های تاشو تولیدی سامسونگ را تست کرده و از قابلیت اطمینان‌پذیری آنها ناراضی بوده است.

اکنون به‌نظر می‌رسد که سامسونگ تصمیم گرفته تا با شفاف‌سازی پیرامون دوام و استقامت بالای پنل‌های تاشو خود نسبت به این اخبار واکنش نشان دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH