به‌روزرسانی HyperOS برای گوشی شیائومی 12 پرو منتشر شد

به‌روزرسانی HyperOS به تدریج در اختیار مدل‌های بیش‌تری از دستگاه‌های ساخت شیائومی قرار می‌گیرد. اکنون این آپدیت برای گوشی‌های شیائومی 12 پرو و شیائومی 11 لایت 5G NE منتشر شده است. مدتی قبل‌تر نیز به‌روزرسانی HyperOS برای گوشی ردمی نوت 11 پرو 4G ارائه شده بود.

گوشی‌های شیائومی 12 پرو و شیائومی 11 لایت 5G NE از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردار هستند. این دستگاه‌ها از برترین تراشه‌های زمان خود بهره گرفته و اکنون شیائومی انتشار به‌روزرسانی HyperOS برای آنها را آغاز نموده است.

این آپدیت بر پایه اندروید 14 بنا شده و آخرین به‌روزرسانی عمده برای شیائومی 11 لایت 5G NE به‌شمار می‌رود. از سوی دیگر شیائومی 12 پرو واجد شرایط دریافت یک به‌روزرسانی بزرگ دیگر است.

آپدیت‌های جدید HyperOS از شماره ساخت‌های OS1.0.1.0.ULBMIXM و OS1.0.1.0.UKOCNXM استفاده می‌کند. شیائومی 12 پرو این به‌روزرسانی را در بازارهای جهانی دریافت می‌کند؛ در حالی‌که کاربران شیائومی 11 لایت 5G NE در کشور چین هم‌اکنون می‌توانند نسبت به دریافت آپدیت HyperOS اقدام نمایند. انتظار می‌رود که آپدیت مذکور برای شیائومی 11 لایت 5G NE به‌زودی در تعداد بیش‌تری از بازارها قابل دسترس باشد.

در حال حاضر این آپدیت صرفا برای کاربران Mi Pilots منتشر شده است؛ اما در آینده تمامی کاربران به آپدیت HyperOS دسترسی خواهند داشت. این گوشی همزمان با انتشار به‌روزرسانی جدید، پچ امنیتی فوریه 2024 را دریافت نموده است. پچ امنیتی جدید به کاهش تهدیدات امنیتی کمک قابل‌توجهی خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH