قیمت اندروید وان ترسناک خواهد بود ولی نه برای خریداران

2

 شاید تابه‌حال درباره پروژه گوشی ارزان‌قیمت اندرویدی گوگل چیزهایی شنیده باشید، برای کسانی که دراین‌باره چیزی نمی‌دانند باید گفت که این گوشی با نام اندروید وان به بازار عرضه خواهد شد و بر اساس آخرین اعلام گوگل به نظر می‌رسد که قیمت اندروید وان ترسناک خواهد بود ولی نه برای خریداران بلکه تولیدکنندگان دیگر گوشی‌های اندرویدی باید از این رقیب بترسند.

این گوشی قرار است تا تنها 105 دلار قیمت داشته باشد و با توجه به نظارت مستقیم شرکت گوگل در عرضه این محصول می‌توان انتظار داشت تا کیفیتی درخور توجه را از این گوشی شاهد باشیم زیرا تلفن‌های همراه هوشمندی که پیش‌ازاین توسط گوگل مدیریت و عرضه‌ شده بودند، همگی در بالاترین رده کیفی قرار داشتند.

این گوشی قرار است تا برای نخستین بار در بازه زمانی بسیار کوتاهی نسبت به انتشار این خبر در کشور هندوستان تولید شود و در این کشور با قیمت بسیار ارزانی به دست مشتریان سپرده شود که با تبدیل آن به قیمت دلار می‌توان به عدد 105 رسید. گوگل برای تولید این گوشی با شرکت‌های تولیدکننده تلفن همراه در هند به مذاکره نشسته و سرانجام توانست با شرکت‌های کربن موبایل، مایکرومکس و اسپایس به توافق برسد و این شرکت‌ها این تلفن همراه هوشمند را با نظارت مستقیم گوگل تولید خواهند نمود.

این گوشی‌ها قرار است تا به آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید مجهز باشند و علاوه بر این نیز از سخت‌افزاری بسیار نیرومند خواهند بود، البته این نیرومند بودن بر اساس قیمت این گوشی قابل تفسیر است و توان سخت‌افزاری این دستگاه در حد پرچم‌داران اندرویدی نخواهد بود ولی برای یک گوشی تقریبا صددلاری باید این مشخصات سخت‌افزاری را بسیار ایدئال به‌حساب آورد.

در ادامه مشخصات سخت‌افزاری اندروید وان را به شما ارائه خواهیم کرد:

پردازنده: پردازنده چهار هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی مدیاتک
رم: یک گیگابایت
رام:4 گیگابایت
قابلیت ارتقاء حافظه: کارت‌های Micro SD با حجم حداکثر 32 گیگابایت
نمایشگر: 4.5 اینچی با رزولوشن 854 در 480 پیکسل از نوع IPS
دوربین اصلی: 5 مگا پیکسل
دوربین مکالمه تصویری: 2 مگا پیکسل
سیستم‌عامل: اندروید کیت ‌کت
باتری: باتری 1700mAh از نوع لیتیوم پلیمر
سایر امکانات: دو سیم‌کارت، مجهز به شبکه‌های 3G و بلوتوث و وای فای، جی سنسور، حسگر نور، قطب‌نمای دیجیتالی
ابعاد: 11.3 در 6.6 در 1 سانتی‌متر
وزن: 138 گرم

همان‌طور که مشاهده می‌کنید این مشخصات سخت‌افزاری با غول‌های اندرویدی قابل قیاس نیست ولی با مقایسه قیمت آن با گوشی‌های هم قیمت می‌توان گفت که اندروید وان یک سر و گردن بالاتر از دستگاه‌های هم‌رده قرار گرفته است.

این گوشی پس از عرضه در هند به کشورهای جنوب شرقی آسیا راه خواهد یافت و در سال 2015 نیز سایر کشورها شاهد عرضه این محصول خوش قیمت خواهند بود.

 

4 در مورد “قیمت اندروید وان ترسناک خواهد بود ولی نه برای خریداران”

  1. Honor 3c که از این خیلی امکانات بهتری داره.رم دو.رام هشت.نمایشگر پنج اینچی اچ دی با زاویه دیدخیلی خوب.دوربین جلو هشت و دوربین ثانویه پنج.من گلکسی اس 4 دارم اما honor 3c رو برای خواهرم پس از خوندن مقاله این سایت و مشورت با اعضای این سایت خریدم.با یکسال گارانتی تعویض 650 تومن.نسبت به قیمتش خیلی عالیه.بنچمارکش تقریبا نزدیکای نوت دوست.البته رابط کاربریش ساده و خیلی سبکه.دوربینش هم در حد سامسونگ نیست اما از سونی بهتره.چون قبل اس4 اکسپریا زد داشتم این حرفو میزنم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH