نحوه غیرفعال کردن صدای پیام ارسالی در چت آیفون و اندروید

کاربران گوشی‌های هوشمند همیشه برای انجام کارهای مختلف سعی می‌کنند که از دستگاه‌های خود استفاده کنند و از طریق آنها تماس برقرار کنند، پیامک بفرستند، تماس ویدیویی برقرار کنند، فیلم ببینند و به سایر کارها بپردازند. یکی از مهم‌ترین این کارها، ارسال پیام است.

شما ممکن است پس از ارسال پیام با گوشی اندرویدی و آیفون خود متوجه شوید که پس از ارسال، صدایی ایجاد می‌شود که نشان از ارسال پیام به کاربر موردنظر دارد. این امر ممکن است کمی آزاردهنده به نظر برسد و تجربه کاربری نه چندان خوبی را برایتان به ارمغان بیاورد. ولی می‌دانستید که می‌‌توانید صدای ارسال پیام را در آیفون و گوشی اندرویدی خود غیرفعال کنید؟

اگر بخواهید با هر پیامی که در چت ارسال می‌کنید اعلان صوتی دریافت کنید، علاوه بر اینکه ممکن است برای اطرافیان آزاردهنده بنظر برسد، می‌‌تواند حواس شما را نیز پرت کند. ما در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه صدای حاصل از پیام‌رسانی در چت‌ها را در گوشی آیفون و اندرویدی خود غیرفعال کنید و با تمرکز بالاتری به مکالمه خود ادامه دهید.

پس اگر در این زمینه سوالاتی دارید و نمی‌دانید که چگونه صدای پیام فرستادن را در گوشی اندرویدی و آیفون خود قطع کنید، حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با اطلاعات مفیدی آشنا شوید. چرا که ما می‌خواهیم به شما بگوییم که با چه ترفندهایی صدای پیام دادن یا دریافت پیام را قطع کنید. در ابتدا به سراغ گوشی آیفون و سپس به سراغ حل این مشکل در دستگاه اندرویدی خواهیم رفت.

نحوه غیرفعال کردن صدای ارسال پیام در گوشی آیفون

در اینجا به شما یاد می‌دهیم که چگونه صدای پیام ارسال شده در چت گوشی آیفون خود را غیرفعال کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

این مطلب را نیز بخوانید: چگونه از تار شدن لاک اسکرین آیفون جلوگیری کنیم؟

این مطلب را نیز بخوانید: آموزش جلوگیری از روشن شدن صفحه آیفون توسط نوتیفیکیشن‌

اگر می‌خواهید صدای ارسال پیام را در آیفون خود غیرفعال کنید، خبر بدی برای شما داریم. چرا که اپل به شما امکان نمی‌دهد تا صدای ارسال پیام را غیرفعال کنید اما می‌توانید با استفاده از راهکارهای پایین آن را به طور کلی خاموش کنید.

برای انجام این کار در ابتدا باید هشدارها را به صورت کامل غیرفعال کنید تا دیگر هیچ هشدار صوتی برای ارسال پیام دریافت نکنید. هنوز نمی‌دانیم که چرا آیفون به کاربران اجازه نمی‌دهد تا از این محدودیت گذر کنند… . در هر صورت، در ادامه نحوه غیرفعال کردن هشدارهای صوتی در iMessage آیفون را برای شما ارائه کرده‌ایم:

مرحله 1: وارد تنظیمات شوید و روی Notifications ضربه بزنید. کمی به پایین اسکرول کنید و روی Messages بزنید.

مرحله 2: در منوی Alerts، روی Sounds ضربه بزنید و None را انتخاب کنید. سپس به ادامه مطلب بروید.

بی‌صدا کردن پیام‌های ارسال شده در واتساپ در آیفون

مرحله 1: واتساپ را در آیفون خود باز کنید. به منوی تنظیمات بروید و Notifications را انتخاب کنید.

مرحله 2: روی «In-App Notifications» ضربه بزنید و به مرحله سوم بروید.

مرحله 3: در اینجا باید دکمه sounds را خاموش کنید.

غیرفعال کردن صدای پیام‌های ارسال شده در تلگرام آیفون

مرحله 1: برنامه تلگرام را باز کنید و به تب تنظیمات بروید.

مرحله 2: Notifications and Sounds را انتخاب کنید. کلید «In-App Sounds» را غیرفعال کنید.

نحوه خاموش کردن صدای پیام ارسال شده در گوشی‌های اندرویدی

در ادامه نحوه غیرفعال کردن صدای پیام ارسال شده در برنامه‌های مختلف دستگاه‌های اندرویدی را برای شما ارائه کرده‌ایم. بیایید آنها را باهم بخوانیم.

خاموش کردن صدای پیام ارسال شده در برنامه‌ پیش‌فرض پیامک‌ها

مرحله 1: وارد برنامه پیش‌فرض پیامک گوشی اندرویدی خود شوید. روی نماد تصویر پروفایل در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

مرحله 2: در اینجا باید گزینه Messages settings را انتخاب کنید.

مرحله 3: به دنبال گزینه Hear Outgoing and Incoming Message Sounds بگردید. اگر دکمه کنار آن روشن است، آن را خاموش کنید.

خاموش کردن صدای پیام ارسال شده در واتساپ در اندروید

مرحله 1: برنامه واتساپ را باز کنید و روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید. سپس به تنظیمات بروید.

مرحله 2: روی Notifications بزنید و دکمه کنار Conversation tones را خاموش کنید.

خاموش کردن صدای پیام ارسالی در تلگرام

مرحله 1: برنامه تلگرام را باز کنید. روی نماد سه خطی افقی در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید و سپس تنظیمات را انتخاب کنید.

مرحله 2: روی گزینه Notifications and Sounds بزنید و سپس به دنبال In-Chat Sounds بگردید، حالا آن را خاموش کنید.

به همین راحتی توانستید صدای پیام ارسال شده را در برنامه‌های موردنظر خود در آیفون و اندروید غیرفعال کنید، در نتیجه می‌توانید تمرکز خوبی در چت و مکالمه خود تجربه کرده و دیگر حواستان پرت نشود.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم که تمام اطلاعاتی که درباره غیر فعال کردن صدای پیام‌های ارسال شده در برنامه‌های مختلف در آیفون و گوشی‌های اندرویدی به آنها نیاز دارید را برای شما بیان کنیم. گوشی‌های هوشمند در این روزها به ابزاری جدا نشدنی از زندگی روزمره‌مان تبدیل شدند و ما با استفاده از آنها کارهای زیادی مانند ارسال پیامک، برقراری تماس، دیدن ویدیوها و غیره استفاده می‌کنیم.

یکی از مواردی که در اینجا بسیار حائز اهمیت است، غیر فعال کردن صدای پیام‌های ارسال شده و یا دریافتی در برنامه‌های مختلف گوشی‌های اندرویدی و آیفون است. چرا که بسیاری از کاربران اعلام کردند که پس از ارسال پیام‌های مختلف و یا دریافت آنها صدایی ایجاد می‌شود که منجر به حواس پرتی شما خواهد شد.

ما در اینجا به شما یاد دادیم که چگونه با استفاده از راهکارهای مختلف این صدا را قطع کنید تا دیگر در واتساپ، تلگرام و یا برنامه‌های پیامک پیش فرض گوشی خود در هنگام ارسال یا دریافت پیامی تمرکزتان به هم نخورد. برای اطلاعات بیشتر مطلب بالا را با دقت بخوانید.

از اینکه تا پایان همراه ما بودید، سپاسگزاریم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و توانسته باشید از اطلاعات داده شده برای خاموش کردن صدای پیام‌های ارسالی در آیفون و گوشی‌های اندرویدی استفاده کنید. همچنین اگر در این زمینه سوال دارید حتماً به مقاله مراجعه کنید و یا پاسخ سوال‌هایتان را از کارشناسان سایت بپرسید. در نهایت نظرات خود را درباره این مطلب برای ما بنویسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH