دو شایعه از دو دستگاه جدید از HTC، فبلت ویندوزی و HTC Eye سلفی

HTC-One-Selfie

چند مدتی است که از ارتباط خوب شکل گرفته بین مایکروسافت و HTC می‌شنویم. الان هم طبق شایعاتی که در فضای نت منتشر شده‌اند، دیدیم که ظاهرا اچ تی سی در برنامه‌هایش برای امسال دستگاه‌های ویندوز فونی بیشتری را مد نظر دارد که با قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شوند.

سایت خبری GantDaily گفته است که این برند تایوانی در حال ساخت یک فبلت ویندوزی است.

انتظار می‌رود که اچ تی سی فبلت دیگری در ماه نوامبر و طبق برنامه‌ای که سال گذشته در بیرون دادن وان و وان مکس داشت عرضه کند.

حالا این پرسش مطرح می‌شود که آیا اچ تی سی می‌خواهد مثل کاری که با وان ام 8 کرد، وان مکس جدید خود را در دو نسخه اندرویدی و ویندوزی عرضه کند؟ اگر چنین است، آیا فاصله عرضه آنها تنها چند ماه خواهد بود؟

شایعات اما تنها به فبلت در راه این کمپانی اشاره نداشته‌اند و حرفهایی از یک تلفن سلفی هم زده شده است که طبق شایعات با نام HTC Eye شناخته می‌شود. @upleaks چند پست درباره این دستگاه منتشر کرده و از مشخصات سخت‌افزاری‌اش گفته است. مشخصاتی چون صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ دی با چگالی پیکسلی تقریبی 424 PPI، اسنپدراگون 801 و بدنه‌ای در رنگهای قرمز، سفید و آبی و یک استند ویژه عکسهای سلفی.

این منبع انتشار دهنده شایعات اعلام کرده که HTC Eye نباید با M8_Eye اشتباه گرفته شود. M8 Eye نسخه سلفی M8 است که مجهز به یک دوربین 13 مگاپیکسلی Duo شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH