تمامی مدل‌های سری آیفون 17 اپل مجهز به نمایشگر 120 هرتزی خواهند بود

شرکت اپل چند نسل قبل از نمایشگرهای پروموشن خود با نرخ نوسازی 120 هرتزی رونمایی کرد؛ اما این پنل‌های گران‌قیمت‌ هنوز در مدل‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر آیفون به چشم نمی‌خورند.

این موضوع از مدت‌ها قبل موجب نارضایتی تعدادی از کاربران شده است. بر اساس آخرین گزارش‌های زنجیره تامین، شرکت اپل قصد دارد تا در سال 2025 برای مدل‌های ارزان‌قیمت‌‌تر آیفون خود از پنل‌های برتر LTPO OLED استفاده کند. این موضوع بدان معناست که گوشی‌های آیفون 17 و آیفون 17 پلاس نخستین دستگاه‌هایی هستند که از این پنل‌ها بهره‌برداری خواهند کرد.

از آنجا که پنل LTPO امکان کنترل گام به گام نرخ نوسازی، فعال‌سازی ویژگی پروموشن و کاهش نرخ نوسازی صفحه‌نمایش تا 1 هرتز را فراهم می‌کند؛ لذا می‌توان نتیجه گرفت که اپل بالاخره قابلیت نمایشگر همیشه روشن را به مدل‌های ارزان‌تر آیفون اضافه خواهد کرد.

به گفته منابع صنعتی، همه چیز به BOE بستگی خواهد داشت. این شرکت چینی در سال گذشته، نمونه پنل‌های تولیدی خود را برای اپل ارسال کرد؛ اما حتی در صورت تائید این پنل‌ها از سوی اپل در آینده نزدیک نیز BOE قادر به افزایش سطح تولید خود برای عرضه سری آیفون 16 نخواهد بود.

بعلاوه منابع مختلف ادعا می‌کنند که BOE برای دستیابی به استانداردهای سخت‌گیرانه اپل با مشکلاتی دست‌به‌گریبان است؛ بنابراین سری آیفون 17 هدفی واقعی برای BOE به‌نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH