گوشی تاشو نوبیا فلیپ 5G در رویداد MWC 2024 رونمایی شد + ویدیو

محبوبیت گوشی‌های تاشو به تدریج روبه افزایش است و به تدریج برندهای بیش‌تری به این بازار جذاب وارد می‌شوند. نوبیا فلیپ 5G یکی از جدیدترین گوشی‌های تاشو بازار به‌شمار رفته و اخیرا در رویداد MWC 2024 معرفی شده است.

این گوشی به مدل ZTE Libero Flip که اخیرا در بازار ژاپن عرضه شد؛ شباهت دارد. نوبیا فلیپ 5G از مشخصات فنی نه‌چندان پیشرفته‌ای برخوردار بوده و با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و نمایشگر اولد 6.9 اینچی به بازار عرضه می‌شود.

نمایشگر اصلی گوشی دارای رزولوشن 1188×2790 پیکسلی و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. نمایشگر ثانویه روی پنل پشتی نیز از اندازه 1.43 اینچی، طراحی دایروی‌شکل و رزولوشن 466×466 پیکسلی برخوردار است. این نمایشگر به لحاظ ظاهری خاطره گوشی‌های تاشو قدیمی با صفحه‌نمایش خارجی دایره‌ای را در ذهن زنده می‌کند.

نمایشگر ثانویه می‌تواند به‌عنوان پنجره سوژه‌یاب دوربین برای تهیه تصاویر سلفی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی عمل نماید. همچنین کاربران می‌توانند از این صفحه‌نمایش برای برقراری تماس، کنترل پخش رسانه، نمایش اطلاعات آب و هوا و انجام سایر کارهای ساده مورد استفاده قرار گیرد.

به گفته نوبیا، گوشی فلیپ 5G مجهز به لولای معلق دو ریلی است و می‌تواند بیش از 200 هزار نوبت باز شدن را تحمل نماید. این گوشی مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. لبه‌های جانبی بدنه گوشی دارای طراحی تخت بوده و از رویه حاکم بر بازار گوشی‌های هوشمند تبعیت می‌کند. این موضوع موجب شباهت چشمگیر گوشی با سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ شده است.

نوبیا فلیپ 5G با رنگ‌آمیزی طلایی و مشکی

دوربین جلویی دارای سنسور 16 مگاپیکسلی بوده و باتری 4310 میلی‌آمپرساعتی گوشی از فناوری شارژ 33 واتی پشتیبانی می‌کند.

این گوشی با قیمت‌گذاری پایه 599 دلاری عرضه می‌شود. در نتیجه نوبیا فلیپ 5G مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی تاشو موجود در بازار به‌شمار می‌رود. نوبیا تائید کرده که این گوشی با مدل‌های رنگی مشکی و طلایی قابل دسترس خواهد بود. البته نسخه بنفش‌رنگ گوشی با ظاهری منحصربه‌فرد نیز در نمایشگاه MWC 2024 به معرض نمایش گذاشته شد.

در ادامه می‌توانید ویدیو بررسی اولیه نوبیا فلیپ 5G در رویداد MWC 2024 که به‌صورت اختصاصی توسط تیم آی‌تی‌رسان تهیه شده است را تماشا کنید:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH