بسیاری از کاربران سابق اندروید، آیفون‌های قدیمی‌تر را به مدل‌های جدید ترجیح می‌دهند

تحلیل‌گران موسسه تحقیقاتی CIRP به ارزیابی میزان محبوبیت مدل‌های مختلف آیفون‌ در میان کاربرانی پرداختند که از دستگاه‌های اندرویدی به گوشی‌های هوشمند اپل مهاجرت می‌کنند.

به‌طور کلی حدود 10 تا 15 درصد این طیف از کاربران جزو خریداران گوشی‌های آیفون هستند. همچنین به‌نظر می‌رسد که اکثریت این افراد مایل به خریداری گران‌ترین و مدرن‌ترین آیفون‌های اپل نیستند.

در پایان سال گذشته میلادی، 29 درصد از این کاربران یکی از مدل‌های آیفون 12، آیفون SE یا مدل‌های پایه سری آیفون 13 را انتخاب کردند. برای مقایسه جالب است بدانید که سهم این مدل‌ها در میان کاربرانی که گوشی آیفون خود را با آیفون دیگری معاوضه می‌کنند نیز مجموعا برابر با 21 درصد بود.

با این‌حال ما در خصوص یک مدل خاص صحبت نمی‌کنیم؛ بلکه روی کلام با یک گروه به‌طور کامل است. با این‌حال گوشی‌های آیفون 14 و آیفون 14 پلاس کماکان لقب محبوب‌ترین مدل‌های مدرن‌تر آیفون را به خود اختصاص دادند. سهم این دستگاه‌ها در میان کاربران مهاجرت‌کننده از اندروید برابر با 26 درصد بود.

گوشی‌های آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس با کسب سهم 25 درصدی در رتبه بعدی جای گرفتند. در این میان سهم جدیدترین مدل‌های آیفون اپل موسوم به سری آیفون 15 تنها برابر با 12 درصد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH