رندرهای CAD چهارمین نسل آیفون SE اپل در فضای آنلاین منتشر شد

نگاشت‌های CAD مربوط به گوشی آیفون SE 4 اپل در فضای آنلاین منتشر شده است. این رندرها شایعات متعدد در خصوص شباهت طراحی محصول جدید با آیفون 14 را مورد تائید قرار می‌دهند.

همان‌طور که در رندرهای زیر ملاحظه می‌کنید؛ آیفون SE 4 کماکان از طراحی ناچدار بهره خواهد برد. بنابراین از طراحی حفره‌دار موسوم به داینامیک آیلند خبری نخواهد بود؛ اما اندازه نمایشگر در مقایسه با مدل نسل فعلی افزایش یافته و به 6.1 اینچ خواهد رسید.

آیفون SE 4 احتمالا دارای یک پنل اولد بوده و این نمایشگر کاملا مشابه با نمونه به‌کارگیری شده در آیفون 14 خواهد بود. انتظار می‌رود که مدل آینده آیفون SE مجهز به دوربین منفرد روی پنل پشتی خود باشد و این مشخصه یکی از تفاوت‌های کلیدی ارزان‌ترین مدل آیفون با مدل‌های گران‌قیمت‌تر به‌شمار می‌رود.

آیفون جدید از ابعادی معادل با 147.7×71.5×7.7 میلی‌متر برخوردار خواهد بود. در نتیجه ابعاد این گوشی تقریبا با مدل‌های آیفون 13 و 14 یکسان است. بر اساس پیش‌بینی‌ها مدل جدید آیفون SE در سال 2025 معرفی خواهد شد. با این‌حال پلتفرم مورد استفاده در این گوشی احتمالا از تراشه A15 Bionic موجود در سری آیفون 14 مدرن‌تر خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH