زمان عرضه گوشی‌های سری هواوی P70 به تعویق افتاد

بر اساس شایعات اولیه قرار بود گوشی‌های سری هواوی P70 در ماه مارس معرفی شوند؛ اما بنا بر دلایلی ظاهرا این رویداد به تعویق افتاده است. به گفته یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station جدول زمانی عرضه سری P70 به تعویق افتاده است؛ اگرچه دلایل آن هنوز به‌طور دقیق فاش نشده است.

با این‌حال رسانه‌های خبری محلی چین ادعا می‌کنند که این تاخیر از استراتژی داخلی هواوی برای عرضه گسترده‌تر محصول ناشی شده و به محدودیت‌های زنجیره تامین هیچ ارتباطی ندارد. اکنون انتظار می‌رود که پنجره زمانی جدید برای عرضه گوشی‌های سری P70 هواوی به ماه آوریل موکول شده باشد.

با وجود تغییر در برنامه عرضه سری P70، مشخصات پیش‌تر شایعه شده برای این گوشی‌ها احتمالا بدون تغییر باقی می‌مانند. بر اساس شایعات، سری هواوی P70 شامل حداقل 3 مدل مختلف با اسامی هواوی P70، هواوی P70 پرو و هواوی P70 Art خواهد بود. این دستگاه‌ها احتمالا مجهز به تراشه ارتقایافته کایرین 9xxx بوده و عملکرد این نیمه‌هادی به‌طور بالقوه نسبت به تراشه کایرین 9000S موجود در سری میت 60 بهبود خواهد یافت.

در بخش نمایشگر نیز کاربران احتمالا به یک پنل 6.58 یا 6.8 اینچی 2.5D با فناوری LTPO، رزولوشن 1.5K و طراحی خمیده با انحنای کم و یکسان در هر 4 طرف دسترسی خواهند داشت.

بر اساس شنیده‌ها سیستم دوربین یکی از ویژگی‌های برجسته سری هواوی P70 محسوب می‌شود. با توجه به گزارش‌ها، دوربین اصلی سری هواوی P70 مجهز به یکی از دو سنسور OV50H یا IMX989 با دیافراگم فیزیکی متغیر خواهد بود. بعلاوه پیکره‌بندی دوربین احتمالا شامل لنز فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو پریسکوپی با رزولوشن 50 مگاپیکسل و بزرگنمایی 4 برابری خواهد بود.

تصاویر کیس هواوی P70 اخیرا در فضای آنلاین منتشر شدند. این تصاویر نشان‌دهنده طراحی مثلثی‌شکل متقارن برای ماژول دوربین پشتی گوشی هستند. همچنین اطلاعات فاش شده به احتمال عرضه سری هواوی P70 با فناوری ارتباطات ماهواره‌ای اشاره دارند.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ در حال حاضر پنجره زمانی اواخر ماه مارس برای عرضه سری P70 با ابهاماتی مواجه شده است. جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری سری P70 نیز هنوز اعلام نشده است؛ اما جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که طی سال گذشته گوشی هواوی P60 Art با قیمت‌گذاری پایه 8988 یوان (تقریبا 1340 دلار) روانه بازار شد و این رقم احتمالا می‌تواند به‌عنوان یک نقطه مرجع مدنظر قرار گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH