سونی شایعه خروج خود از بازار گوشی‌های هوشمند چین را رد کرد

اخیرا شایعاتی مبنی بر خروج سونی از بازار گوشی‌های هوشمند چین منتشر شد و اکنون برند ژاپنی این شایعات را قویا رد کرده است. سونی با صدور بیانیه‌ای، تعهد خود نسبت به این منطقه را به شکلی شفاف ابراز نموده است.

شاخه چینی سونی طی بیانیه‌ای اعلام کرد: “بسیاری از کسب‌وکارهای سونی از جمله تجارت تلفن همراه این شرکت به شکلی پیوسته در بازار چین در حال فعالیت هستند. چین یکی از مهم‌ترین بازارهای سونی در خارج از کشور به‌شمار رفته و ما برای توسعه دستاوردهای آینده خود در چین سرشار از انتظار هستیم.”

اگرچه این بیانیه از صراحت کافی برخوردار است؛ اما گمانه‌زنی پیرامون آینده سونی در چین کماکان ادامه دارد. اگرچه سهم سونی از بازار گوشی‌های هوشمند چین طی سالیان اخیر کاهش یافته است؛ اما به‌نظر می‌رسد که این شرکت مصمم به حفظ حضور در بازار رقابتی چین است.

بیش از یک دهه پیش شرکت سونی با خریداری سهام اریکسون طی یک سرمایه‌گذاری مشترک به بازار گوشی‌های هوشمند چین وارد شد. طی سالیان اخیر این شرکت برای همگام شدن با رشد سریع و رقابت شدید در بازار چین با مشکلاتی مواجه شده است. اما سونی کماکان به فروش گوشی‌هایی نظیر اکسپریا پرو 1، اکسپریا 5 مارک 3، اکسپریا 1 مارک 5، اکسپریا 5 مارک 5 و اکسپریا 1 مارک 4 از طریق وبسایت خود در چین ادامه می‌دهد.

بر اساس گزارش‌ها شرکت سونی در حال آماده‌سازی چندین گوشی جدید جهت عرضه در سال 2024 است که از جمله آنها می‌توان با اکسپریا 1 مارک 6 و اکسپریا 5 مارک 6 اشاره کرد. در حال حاضر پیرامون این گوشی‌ها اطلاعات چندانی منتشر نشده است؛ اما یک گزارش پیش‌تر منتشر شده طی ماه ژانویه نشان داد که اکسپریا 1 مارک 6 مجهز به سه دوربین پشتی با سنسورهای 48 مگاپیکسلی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH