نسخه سفارشی آیفون 15 پرو با الهام از طراحی اپل ویژن پرو عرضه شد

برند Caviar که در زمینه تولید محصولات لوکس فعالیت دارد؛ اخیرا از نسخه سفارشی آیفون 15 پرو با الهام از طراحی هدست جدید اپل ویژن پرو رونمایی کرده است. این محصول مخصوص آن‌دسته از کاربرانی است که خواهان تجربه زیبایی‌شناسی جسورانه‌تری برای آیفون 15 پرو هستند. البته بایستی اذعان کرد که طراحی آیفون 15 نیز به خودی خود از زیبایی قابل‌قبولی برخوردار است.

آیفون‌های سفارشی‌سازی شده از منحنی‌های چشم‌نواز ویژن پرو، الگوهای دایروی و سایه‌های نارنجی‌رنگ شاخص بهره گرفته و برداشتی کاملا جدید از طراحی استاندارد دستگاه را ارائه می‌دهند.

برچسب قیمتی در نظر گرفته شده برای این دستگاه نشان‌دهنده ماهیت انحصاری آن است. مدل سفارشی آیفون 15 پرو با قیمت‌گذاری پایه 8060 دلاری عرضه شده و مدل 1 ترابایتی آیفون 15 پرو مکس نیز حتی با قیمت بیش از 9560 دلار به فروش خواهد رفت. همچنین شرکت Caviar سرویس‌های اصلاحی برای آیفون‌های موجود را با قیمت کمی ارزان‌تر یعنی 5910 دلار ارائه می‌دهد.

اما ظرفیت این سرویس تنها برابر با 99 دستگاه بوده و در نتیجه موجودی این آیفون‌ها سریعا به پایان خواهد رسید. به هرحال هر محصول مشتریان خاص خود را دارد و شرکت Caviar نیز آیفون‌های سفارشی جدید را برای مشتریان خاص خود طراحی نموده است.

شرکت Caviar با عرضه محصولات عجیب و غریب چندان بیگانه نیست. این برند پیش‌تر از نسخه سفارشی گلکسی S24 اولترا به‌همراه یک ساعت مکانیکی و اژدها از جنس طلای 24 عیار رونمایی کرد.

در حال حاضر این کمپانی به‌دلیل سفارشی‌سازی‌های فوق‌العاده خود به شهرت رسیده است. آیفون 60 هزار دلاری روز ولنتاین که با استفاده از الماس و طلا تزئین شده است و AirTag با طراحی قلبی‌شکل از جمله محصولات منحصربه‌فرد Caviar به‌شمار می‌روند. Caviar با عرضه چنین محصولاتی به‌دنبال دستیابی به جایگاهی ویژه در بازار است.

اگرچه برخی افراد، قیمت‌گذاری گزاف محصولات Caviar به‌دلیل بعضی اصلاحات صرفا ظاهری را مورد تمسخر قرار می‌دهند؛ اما خلاقیت‌های این شرکت پاسخگوی نیازهای تعداد محدودی از علاقه‌مندان حوزه فناوری است که به انحصار و طراحی جسورانه اهمیت می‌دهند.

آیفون‌های سفارشی مرز میان گوشی‌های هوشمند و آثار هنری را محو نموده و بی‌تردید توجه مخاطبان را به سوی خود جلب خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH