آنر از گوشی‌های مجیک 6 آلتیمیت و Magic 6 PSR Porsche Design رونمایی کرد

امروز برند آنر با برگزاری یک رویداد بزرگ در چین از گوشی هوشمند جدید خود با نام Porsche Design Magic6 RSR رونمایی کرد. این مدل برترین گوشی‌ هوشمند کمپانی در سری غیر تاشو محسوب می‌شود.

ماژول دوربین پشتی گوشی دارای طراحی شش ضلعی است. آنر در کنار این مدل از محصول دیگری با نام مجیک 6 آلتیمیت نیز رونمایی کرد. این گوشی با الهام از یک برند خودرویی لوکس طراحی شده و با ظاهری متفاوت برای پنل پشتی به‌همراه مواد فیبر کامپوزیت روانه بازار می‌شود.

این دو گوشی مجهز به سنسور دوربین اصلی ارتقایافته H9800 با رزولوشن 50 مگاپیکسلی هستند؛ اما محدوده دینامیکی آنها به 15EV افزایش یافته است. همچنین آنر ادعا می‌کند که قابلیت فوکوس خودکار Magic 6 PSR بهبود یافته و این موضوع امکان قفل شدن فوکوس به شکلی سریع‌تر و دقیق‌تر را فراهم نموده است.

همچنین گوشی Porsche Design Honor Magic6 RSR مجهز به یک نمایشگر OLED Tandem دو لایه جدید است. به گفته کمپانی این پنل با هدف افزایش طول عمر نمایشگر تا 600 درصد طراحی شده است. همچنین قرار است این فناوری پس از سه سال استفاده از گوشی، میزان افت روشنایی نمایشگر را به کمتر از 1 درصد کاهش دهد.

آنر Magic 6 PSR در مدل رنگی Frozen Berry عرضه شده و این گزینه با مدل رنگی منتخب برای پورشه تایکان مطابقت دارد. بعلاوه این گوشی با رنگ‌آمیزی خاکستری (Agate Grey) نیز قابل دسترس است. این رنگ‌آمیزی کلاسیک در خودروهای مسابقه‌ای نسل پورشه 911 مورد استفاده قرار گرفته است. آنر به منظور محافظت از نمایشگر و پنل پشتی زیبای گوشی از پوشش JuRhino Glass بهره گرفته است.

آنر Magic 6 PSR Porsche Design

آنر مجیک 6 آلتیمیت اساسا مشابه با مدل PSR است؛ اما با جعبه خرده فروشی ساده‌تر و پنل پشتی متفاوت عرضه می‌شود. آنر Magic 6 PSR با 24 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی در بازار چین قابل سفارش است. این ارقام نشان‌دهنده بالاترین پیکره‌بندی حافظه در یک گوشی هوشمند آنر تا به امروز هستند. این محصول 9999 یوان (تقریبا 1400 دلار) قیمت‌گذاری شده است.

این محصول در مقایسه با مدل معمولی آنر مجیک 6 پرو بسیار گران‌تر است. آنر مجیک 6 پرو با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی 6699 یوان (حدودا 930 دلار) قیمت‌گذاری شده است. فروش مدل PSR در خارج از بازار چین از سه ماهه دوم سال 2024 آغاز می‌شود.

آنر مجیک 6 آلتیمیت

آنر مجیک 6 آلتیمیت یک محصول کمی مقرون‌به‌صرفه‌تر قلمداد می‌شود. این گوشی با دو مدل رنگی مشکی و بنفش به بازار عرضه خواهد شد. مدل ارزان‌تر این گوشی با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی 6999 یوان (970 دلار) قیمت‌گذاری شده است. مدل پیشرفته‌تر با 16 گیگابایت رم، 1 ترابایت حافظه داخلی و برچسب قیمتی 7699 یوان (تقریبا 1100 دلار) در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

همچنین آنر از لپ‌تاپ جدید مجیک بوک پرو 16 برای مشتریان محلی رونمایی کرد. این دستگاه مجهز به پردازنده Core Ultra 7 155H و پردازنده گرافیکی Nvidia 4060 است. بر اساس اطلاعات تائید شده، فروش این محصول در بازارهای جهانی از 3 ماهه دوم سال جاری میلادی آغاز خواهد شد. این دوره زمانی از تقریبا 3 هفته دیگر شروع می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH