ردیاب تناسب اندام آنر باند 9 با نمایشگر خمیده بزرگ‌ معرفی شد

برند آنر طی رویداد بزرگ خود از ردیاب تناسب اندام جدیدی با نام آنر باند 9 رونمایی کرد. این محصول مدل جانشین آنر باند 7 به‌شمار می‌رود؛ گجتی که در پایان سال 2022 معرفی شد.

همچنین کمپانی در جریان رویداد اخیر خود در کشور چین از گوشی هوشمند جدیدی با نام Honor Magic 6 RSR Porsche Design نیز رونمایی کرد. این گجت پوشیدنی در وبسایت جهانی برند آنر به معرض نمایش گذاشته شده است. با این‌حال آنر تنها جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و زمان عرضه ردیاب تناسب اندام خود در بازار چین را اعلام کرده است.

آنر باند 9 همانند مدل نسل قبلی خود یعنی آنر باند 7 از یک نمایشگر آمولد مستطیل‌شکل بهره می‌گیرد. اما این نمایشگر نه تنها اندازه بزرگ‌تری دارد؛ بلکه نسبت به نمونه نسل قبل دارای شارپنس بالاتر، عملکرد روان‌تر و طراحی خمیده است.

این پنل 1.57 اینچی دارای رزولوشن 402×256 پیکسلی، چگالی پیکسلی 302PPI و نرخ نوسازی 60 هرتزی است. برای مقایسه جالب است بدانید که مدل قدیمی‌تر مجهز به نمایشگر 1.47 اینچی با رزولوشن 364×198 پیکسل است.

به هرحال بدنه پلاستیکی با روکش فلزی در کناره‌ها به قوت خود باقی بوده و این محصول کماکان از مقاومت در برابر نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفر برخوردار است. این ردیاب تناسب اندام به منظور ارتباط با گوشی‌های هوشمند مجهز به اندروید 9 و نسخه‌های جدیدتر از آن از اتصال بلوتوث 5.3 پشتیبانی می‌کند.

این ردیاب با آیفون‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS 11 و نسخه‌های جدیدتر از آن سازگار است. فرآیند اتصال از طریق برنامه Honor Health انجام می‌شود. آنر باند 9 همانند سایر گجت‌های پوشیدنی هوشمند موجود در بازار با چندین قابلیت مرتبط با پایش سلامت روانه بازار می‌شود.

این گجت از 96 حالت ورزشی مختلف، ردیاب خواب، سنجش ضربان قلب، نظارت بر سطح اکسیژن خون، ردیاب میزان استرس و چندین قابلیت دیگر پشتیبانی می‌کند. آنر باند 9 با ویژگی‌های سودمند دیگری مانند کنترل پخش موسیقی، هشدار تماس، نمایش اعلان‌های برنامه‌ها، آب و هوا و آلارم روانه بازار می‌شود.

باتری این محصول با یک نوبت شارژ کامل برای مدت حداکثر 14 روز شارژدهی خواهد داشت. آنر باند 9 با قیمت‌گذاری 249 ین (تقریبا 35 دلار) روانه بازار چین می‌شود. این ردیاب با مدل‌های رنگی مشکی، بنفش و آبی عرضه خواهد شد. آنر باند 9 برای مدت زمانی محدود با تخفیف 20 ینی به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH