چرا باتری Apple Watch هیچ چیز شگفت‌انگیزی ندارد؟

Apple Watch review (11)-580-90

هفته گذشته اپل طی مراسم معرفی Apple Watch، در یک حرکت هوشمندانه هیچ اشاره‌ای به عمر باتری ساعت هوشمند جدید خود نکرد، اما مطمئنا هرچقدر هم اپل خود را به آن راه بزند، این سؤال برای همه وجود دارد که ساعت هوشمندشان تا چه مدتی آن‌ها را همراهی می‌کند و تا زمانی که پاسخ خود را نگیرند دست از سر اپل بر نمی‌دارند. طبق آخرین خبرها Apple Watch در طی یک استفاده معمولی در طول روز، هر شب باید شارژ شود و حداکثر یک روز را دوام می‌آورد.

همان‌طور که همیشه گفته‌ایم، موضوع باتری می‌تواند بزرگ‌ترین برگ برنده برای فروش بالای یک ساعت هوشمند باشد، اما جای تعجب دارد که چرا تا کنون شرکت‌های بزرگ فناوری کاری اساسی در این زمینه انجام نداده‌اند. گزارش جدید نیویورک تایمز از زبان یکی از طراحان ارشد اپل، علت عمر پایین باتری ساعت را این گونه بیان می‌کند که در حال حاضر تیم طراحی جانی آیو بر تیم سخت‌افزاری اولویت دارد و آن‌ها هستند که تصمیم نهایی را می‌گیرند و با بزرگ یا کوچک کردن طراحی بدنه ساعت، دست تیم سخت‌افزاری را برای استفاده از باتری بزرگ‌تر با ظرفیت بیشتر می‌بندند. البته در گذشته قدرت در دست تیم سخت‌افزاری بوده است، برای مثال زمانی تیم طراحی تصمیم داشت تا هدفون‌های وایرلس را همراه با آی‌پاد قدیمی عرضه کند اما این طرح به انجام نرسید چرا که استفاده از این هدفون‌های بی‌سیم عمر باتری را به شدت کاهش می‌داد.

اپل هنوز زمان دارد تا روی نقیصه‌های موجود در ساعتش کار کند و همان‌طور که همیشه گفته: “محصولات نهایی چیزی فراتر از محصولی هستند که معرفی می‌شوند”. امیدواریم تا زمان عرضه Apple Watch تغییراتی در زمینه باتری داده شود.

4 در مورد “چرا باتری Apple Watch هیچ چیز شگفت‌انگیزی ندارد؟”

  1. آقای حسام اولا که قضیه ی فروش 16 میلیونی شایعه بوده و خود اپل فروش 4 میلیونی رو تایید کرد که با در نظر گرفتن اینکه دو تا محصوله خیلی خوب نیست.دوما شما وقتی اطلاع نداری چرا حرف میزنی.آخه کحا گفته فروش اس 5 و نوت با هم حساب شده.اس 5 تو یک هفته 7 میلیون فروخت و تو 20 روز 11 میلیون.شما تو اینترنت سرچ کن 25 گوشی پرفروش تاریخ تا ببینی فروش سامسونگ همیشه بیشتر از اپل بوده.حتما این کا رو بکن.نتونستی بگو خودم لینکشو بذارم واست

    1. چی میگی برای خودت اپل تو فروش سام سونگ رو پاره کرده تا الان شما پرچمدار ها رو با هم مقایسه کن نه کله فروش پلاستیک ها رو

  2. هر چی باشه بهترینه همون طور که معتبر ترین سایت تکنولوژی جی اس ام آرنا محصولات جدید اپل رو شگفتی ساز دونسته مخصوصا اپل واچ که میگن تکنولوژی هایی دره که هنوز نمیتونن بررسی کنن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! یکی از کوچکترین نشانه های بهترین بودن همین فروش آیفون و تاریخی ترین فروش در کل محصولات کمپانیاست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! کل موجودی اپل برای عرضه اولیه تموم شد !!!!!!!!!!!!!!!!! 16 میلیون فروش !!! قبل از عرضه !!!!!!!!!!!!!!!!!! برای مشخص کردنش مقایسه میکنم با فروش اس 5 و نوت روی هم که در 26 روز تنها 10 میلیون فروش کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH