سامسونگ از پشتیبانی نرم‌افزاری حداکثر 8 ساله برای محصولات سازمانی خود خبر داد

سامسونگ با عرضه گوشی‌های سری گلکسی S24 پشتیبانی نرم‌افزاری (شامل آپدیت‌های سیستم‌عامل و پچ‌های امنیتی) برای برخی گوشی‌های موبایلی خود را به 7 سال ارتقاء داد. اکنون کمپانی کره‌ای تصمیم گرفته تا دوره پشتیبانی از برخی دستگاه‌های سری Enterprise Edition خود را حتی بیش از این افزایش دهد.

بر این اساس تبلت‌هایی که در سال 2024 و پس از آن عرضه می‌شوند؛ از پشتیبانی 8 ساله سامسونگ بهره‌مند خواهند شد. در حال حاضر این قابلیت صرفا به گلکسی تب اکتیو 5 محدود است؛ تبلتی که پیش‌تر در ماه ژانویه عرضه شد. با این‌حال در آینده مدل‌های بیش‌تری به این مجموعه اضافه خواهند شد.

از سوی دیگر گوشی‌های سازمانی نظیر گلکسی Xcover 7 همانند سری گلکسی S24 مشمول پشتیبانی 7 ساله سامسونگ خواهند بود. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که برند کره‌ای در زمان عرضه مدل‌های جدید گلکسی تب اکتیو و گلکسی Xcover به ارائه 4 به‌روزرسانی عمده اندروید و آپدیت‌های امنیتی 5 ساله اشاره نموده بود.

این خبر توسط یکی از مدیران سامسونگ در هلند بر روی وبسایت LinkedIn به اشتراک گذاشته شد. هنوز مشخص نیست که آیا رویه جدید به تبلت‌های مصرفی نیز تعمیم پیدا خواهد کرد یا خیر. اما سیاست پشتیبانی 7 ساله از گوشی‌های آینده سری گلکسی S با رویکرد کمپانی در قبال سری گلکسی Xcover مطابقت دارد.

در حال حاضر حتی تبلت‌های پریمیوم مانند سری گلکسی تب S9 نیز تنها 4 به‌روزرسانی عمده سیستم‌عامل و آپدیت‌های امنیتی 5 ساله را دریافت می‌کنند. این موضوع در خصوص گوشی‌های سری گلکسی S در سال 2023 نیز صدق می‌کند. تبلت‌های سری گلکسی تب S10 در اواخر سال جاری میلادی عرضه شده و سامسونگ احتمالا دوره پشتیبانی از آنها را به 7 یا 8 سال ارتقاء خواهد داد.

پشتیبانی 8 ساله سامسونگ از تبلت‌های سازمانی و پشتیبانی 7 ساله از گوشی‌های سازمانی (برای مدل‌های سال 2024 و پس از آن)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH