سامسونگ پیاده‌سازی ویژگی به‌روزرسانی یکپارچه روی گوشی‌های هوشمند خود را آغاز کرد

گوگل پیش‌تر در سال 2016 از ویژگی به‌روزرسانی یکپارچه اندروید رونمایی کرد و پیش از این اکثر شرکت‌های سازنده دستگاه‌های اندرویدی به جز سامسونگ از این قابلیت استفاده کرده‌اند.

سامسونگ پیش‌تر اعلام کرد که این شرکت روی پیاده‌سازی ویژگی به‌روزرسانی یکپارچه برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی خود کار می‌کند و اکنون پس از گذشت 8 سال برند کره‌ای بالاخره این ویژگی را به دستگاه‌های تولیدی خود آورده است. گلکسی A55 نخستین گوشی هوشمند سامسونگی است که از این ویژگی بهره‌برداری می‌کند.

سامسونگ گلکسی A55 اخیرا پچ امنیتی ماه مارس 2024 و فریم‌ور با شماره ورژن A556EXXS1AXC1 را در کشور هندوستان دریافت نموده است. آپدیت جدید ویژگی به‌روزرسانی یکپارچه را برای گوشی میان‌رده اخیرا عرضه شده سامسونگ به ارمغان آورده است. بنابراین کاربران هنگام دانلود یک به‌روزرسانی، دو پیام “Download and install” و “Verification” را مشاهده خواهند کرد.

ویژگی به‌روزرسانی یکپارچه به کاربران امکان می‌دهد تا هنگام استفاده از گوشی خود در پارتیشن A، آپدیت‌ را روی پارتیشن B نصب نموده و پس از اتمام نصب، دستگاه را مجددا راه‌اندازی کنند. این‌کار موجب می‌شود تا گوشی هنگام نصب به‌روزرسانی قابل استفاده بوده و تنها در زمان راه‌اندازی مجدد از دسترس خارج شود. این فرآیند بر روی گوشی گلکسی A55 احتمالا تا 90 ثانیه زمان خواهد برد.

بنابراین کاربران برای اتمام فرآیند نصب به‌روزرسانی و استفاده از گوشی خود لازم نیست چند دقیقه‌ای منتظر بمانند. هنوز مشخص نیست که کدام‌یک از گوشی‌های هوشمند سامسونگ در آینده از ویژگی به‌روزرسانی یکپارچه بهره‌مند خواهد شد. با این‌حال پشتیبانی دستگاه‌های قدیمی‌تر از این قابلیت امری بعید به‌نظر می‌رسد؛ چرا که دستگاه‌ها پیش از خروج از کارخانه بایستی متناسب با این ویژگی پیکره‌بندی شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH