ردیاب تناسب اندام هواوی باند 9 با نمایشگر آمولد رسما معرفی شد

شرکت هواوی از جدیدترین نسخه ردیاب تناسب اندام محبوب خود با نام هواوی باند 9 رسما رونمایی کرد. این گجت پوشیدنی بر طراحی مدل نسل قبلی خود تکیه داشته و دارای امکانات کلیدی مورد انتظار کاربران برای یک دستگاه ردیاب تناسب اندام است.

هواوی باند 9 قالب طراحی مستطیل‌شکل و کاربردی مدل نسل قبلی خود را حفظ کرده و از نمایشگری با زوایای گرد شده و دکمه جانبی کارآمد بهره می‌گیرد. این گجت با وجود وزن 14 گرمی و ضخامت 8.9 میلی‌متری خود از طراحی بسیار سبک‌وزن و باریکی برخوردار است.

این محصول به منظور تعامل با کاربران از یک نمایشگر آمولد 1.47 اینچی استفاده کرده و دارای قابلیت ضدآب تا حداکثر فشار 5 اتمسفر است. ردیاب جدید هواوی با 5 مدل رنگی مختلف در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

این گجت با مدل‌های رنگی آبی (Electric Blue)، صورتی روشن (Light Pink)، زرد لیمویی (Lemon Yellow)، سفید (Sand White) و مشکی (Stellar Black) قابل سفارش خواهد بود. بعلاوه هواوی ادعا کرده که باند 9 دارای بند نرم فلوئوروالاستومری ارتقایافته و سازگارتر با پوست است. خریداران مدل آبی‌رنگ به یک بند نایلونی بافته شده نیز دسترسی خواهند داشت.

علاقه‌مندان به مقوله سلامت و تناسب اندام به بیش از 100 حالت ورزشی مختلف دسترسی دارند. ویژگی Huawei TruSleep 4.0 نویدبخش امکان ردیابی جامع خواب بوده و داده‌های دقیق در خصوص مراحل مختلف خواب و کیفیت آنها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به گفته کمپانی، باتری هواوی باند 9 در صورت استفاده معمول برای مدت حداکثر 14 روز و در صورت استفاده سنگین برای مدت 9 روز شارژدهی خواهد داشت. فرآیند شارژ ردیاب به اندازه کافی سریع است؛ چرا که شارژ کامل باتری ظرف مدت 45 دقیقه امکان‌پذیر خواهد بود.

این دستگاه برای اتصال از بلوتوث 5.3 استفاده کرده و از دستگاه‌های اندرویدی (مجهز به اندروید 9 و نسخه‌های جدیدتر از آن) و آیفون (با سیستم‌عامل iOS 11 و ورژن‌های جدیدتر از آن) سازگاری دارد. کاربران می‌توانند تمامی شاخص‌ها و اطلاعات آماری مربوط به سلامت خود را در اپلیکیشن Huawei Health مشاهده نمایند.

هواوی پیش‌فروش باند 9 در کشور مالزی را آغاز نموده است؛ اما جزئیات قیمت‌گذاری رسمی آن هنوز اعلام نشده است. انتظار می‌رود که کمپانی چینی جزئیات قیمت‌گذاری این گجت را به‌زودی اعلام کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH