مشخصات فنی گوشی Xiaomi 14 Civi فاش شد

تنها دو روز قبل کمپانی شیائومی از گوشی هوشمند جدید خود با نام Civi 4 پرو رونمایی کرد. در ادامه شایعاتی مبنی بر فروش این مدل در بازارهای جهانی منتشر شد. اما وبسایت GSMChina نادرستی این شایعات را مورد تائید قرار داده است.

شیائومی Civi 4 پرو در بازارهای چین و هندوستان عرضه خواهد شد. هنگامی‌که یک تولیدکننده گوشی‌، دستگاه‌های خود را به بازار عرضه می‌کند؛ این محصولات با اسامی متفاوتی در بازارهای مختلف قابل دسترس خواهند بود.

گوشی جدید Civi 4 پرو با نامی متفاوت در بازار هندوستان معرفی می‌شود. این محصول در واقع Xiaomi 14 Civi نامگذاری خواهد شد. دستگاه مورد اشاره مدل ری‌برند شده شیائومی Civi 4 پرو به‌شمار رفته و این دو گوشی به لحاظ اکثر ویژگی‌ها مشابه یکدیگر هستند.

در حال حاضر مشخص نیست که گوشی‌های شیائومی Civi 4 پرو و Xiaomi 14 Civi دقیقا از جنبه‌هایی با یکدیگر تفاوت خواهند داشت؛ اما انتظار می‌رود که اکثر مشخصات این دو دستگاه مشابه با یکدیگر باشند. کارشناسان وبسایت Gizmochina نیز اخیرا تائید کردند که دستگاه جدید با نام Xiaomi 14 Civi روانه بازار خواهد شد.

سری شیائومی Civi با طراحی شیک خود شناخته می‌شود. همچنین گوشی‌های این سری مجهز به سنسورهای دوربین باکیفیت هستند. کمپانی چینی با معرفی گوشی جدید شیائومی Civi 4 پرو همگان را شگفت‌زده کرده است؛ چرا که برخی ویژگی‌های این محصول از جمله تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 برای نخستین بار در جهان مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

این تراشه از کارآیی بالایی برخوردار بوده و در واقع همان تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 با سرعت فرکانس پایین‌تر به‌شمار می‌رود. تراشه جدید اسنپدراگون 8s نسل 3 عملکردی مشابه با تراشه پرچمدار سال گذشته موسوم به اسنپدراگون 8 نسل 2 را ارائه می‌دهد.

بعلاوه شیائومی Civi 4 پرو به‌همراه سیستم دوربین جدید لایکا روانه بازار شده و قصد دارد تا عصر جدیدی از عکاسی موبایلی را آغاز نماید. مشتریانی که منتظر خریداری شیائومی Civi 4 پرو در بازار هندوستان هستند؛ بایستی بدانند که کمپانی چینی مدل ری‌برند شده این گوشی را در اختیار خریداران هندی قرار خواهد داد.

وبسایت Gizmochina اخیرا موفق به شناسایی Xiaomi 14 Civi در Mi Code شده است. بنابراین این اطلاعات قابل اعتماد خواهند بود. بر این اساس به‌نظر می‌رسد که شیائومی Civi 4 پرو به Xiaomi 14 Civi تغییر نام خواهد داد. این دستگاه دارای اسم رمز chenfeng و شماره مدل داخلی N9 است. شیائومی در رویداد عرضه این گوشی به شباهت‌های آن با شیائومی 14 پرو اشاره کرده بود. متاسفانه جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری Xiaomi 14 Civi در بازار هندوستان هنوز اعلام نشده است.

انتظار می‌رود که این گوشی در مقایسه با مدل استاندارد شیائومی 14 از قیمت‌گذاری ارزان‌تری برخوردار باشد. با این‌حال جعلی بودن نام شیائومی 14 لایت که پیش‌تر از سوی یک افشاگر با شناسه Digital Chat Station مطرح شده بود؛ به‌طور کامل مورد تائید قرار گرفته است. بنابراین دستگاهی تحت عنوان شیائومی 14 لایت هرگز عرضه نخواهد شد. بعلاوه Xiaomi 14 Civi به‌صورت انحصاری در بازار هندوستان قابل دسترس بوده و این مدل در بازارهای جهانی عرضه نخواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH