چگونگی رد تماس با استفاده از پیام‌؛ چگونه در گوشی‌های اندرویدی از پیام‌های رد تماس استفاده کنیم؟

گوشی‌های اندرویدی برای رد تماس‌های دریافتی به قابلیت جذابی مجهز شدند و بسیاری از کاربران نیز هر روزه از آن استفاده می‌کنند. این قابلیت همان رد تماس با استفاده از پیام‌های خاصی است و به عنوان یکی از سریع‌ترین روش‌ها در این زمینه شناخته می‌شود. البته خیلی از وقت‌ها کاربران از پیام‌های از پیش تعیین شده موجود در دستگاه استفاده می‌کنند، اما خبر خوب این است که نیازی نیست حتما از این نوع از پیام‌ها استفاده کنید.

بنابراین شما می‌توانید بر اساس موقعیت خاص خود پیام‌های جدیدی را برای رد تماس مربوطه ارسال کنید. برای این کار می‌توانید پیام‌های از پیش تعیین شده موجود در دستگاه را با استفاده از مراحل مختلف ویرایش کرده و متن جدیدی برای پیام خود بنویسید و آن را به طرف مقابل ارسال کنید.

علاوه بر آن افراد خاصی سعی می‌کنند که با استفاده از این قابلیت، نیاز و اولویت‌های خود لحن پیام را تغییر داده و از رسمی به دوستانه و یا برعکس تبدیل کنند. ما در این مطلب علاوه بر توضیحات مربوطه یک راهنمای تصویری را نیز برای درک بهتر مراحل مختلف برای شما ارائه کرده‌ایم تا راحت‌تر بتوانید مراحل مختلف را انجام داده و در دستگاه خود تنظیم کنید.

بنابراین اگر شما نیز درباره این موضوع کنجکاو هستید و نمی‌دانید که چگونه باید با استفاده از پیام‌های مربوطه تماسی را رد کنید، حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید چرا که ما قصد داریم اطلاعات بسیار مفید و کاربردی را درباره پیام‌های رد تماس و نحوه ادیت پیام‌های موجود در گوشی اندرویدی برای شما ارائه کنیم. پس بیایید در ادامه به سراغ بررسی این ترفندها و مراحل برویم.

این مطلب را نیز بخوانید: چرا شماره‌های بلاک شده همچنان تماس می‌گیرند؟

تغییر و استفاده از پیام‌های رد تماس در برنامه گوگل فون

بیشتر گوشی‌های هوشمند اندرویدی از قابلیت پاسخ سریع با پیامک یا حذف پیام‌های مربوطه برخوردار نیستند. با این حال می‌توان با چند راهکار آسان پیام‌های از قبل تنظیم شده را از برنامه گوگل فون تنظیم کرد. برای انجام این کار کافی است که از مراحل پایین اقدام کنید:

مرحله 1: وارد برنامه شوید و سپس روی نماد منوی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست بزنید. پس از آن، تنظیمات را انتخاب کنید.

مرحله 2: روی Quick responses بزنید. حالا می‌توانید چندین پیام رد تماس را که از قبل تعیین شدند مشاهده کنید.

مرحله 3: برای ویرایش پیام روی هر یک بزنید، پیام مورد نظر خود را در کادر وارد کنید. سپس برای ذخیره اطلاعات روی OK بزنید. این کار را برای هر چهار پیامی که در این بخش وجود دارند تکرار کنید.

از این به بعد می‌توانید پس از دریافت تماسی روی دکمه پیام ضربه بزنید و از میان پیام‌های تعیین شده پیام مرتبط با موقعیت را برای فرد ارسال کنید.

یا اینکه با استفاده از گزینه Write your own پیام خود را ادیت و سفارشی‌‌سازی کنید‌. در نهایت، روی Send ضربه بزنید تا پیام برای فرد مقابل ارسال شود.

نحوه تغییر و استفاده از پیام‌های رد تماس در برنامه تلفن سامسونگ

گوشی‌های هوشمند سامسونگ برخلاف اکثر گوشی‌های اندرویدی با اپلیکیشن خاص خود یعنی تلفن سامسونگ عرضه می‌شوند. اگر شما نیز یک تلفن از نوع سامسونگ در اختیار دارید حتما می‌توانید با استفاده از مراحل پایین محتوای پیام رد تماس را تغییر داده و یا حذف کنید:

مرحله 1: در ابتدا وارد برنامه سامسونگ فون دستگاه خود شوید و سپس روی منوی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست بزنید و به تنظیمات بروید.

مرحله 2: روی Quick decline messages ضربه بزنید و پیامی را که می‌خواهید ویرایش کنید انتخاب کنید.

مرحله 3: در اینجا باید متن دلخواه خود را در کادر مورد نظر بنویسید و سپس روی سیو بزنید تا تغییرات ذخیره شوند.

مرحله 4: علاوه بر آن قادر خواهید بود که پیام جدیدی را تایپ کنید و با کلیک بر روی نماد مثبت آن را به لیست پیام‌های رد تماس خود اضافه کنید. به همین ترتیب، برای حذف یک پیام از لیست، روی نماد منهای کنار آن ضربه بزنید.

توجه: یکی از نکات جالب این برنامه این است که می‌توانید تا 6 پیام را برای رد تماس در این بخش اضافه کنید.

در نهایت پس از تنظیم کردن پیام‌های مربوطه می‌توانید از آنها در هنگام رد تماس استفاده کنید. برای انجام این کار باید در صفحه تماس ورودی انگشت خود را از پایین به سمت بالا بکشانید تا پیامی را که می‌خواهید برای فرد ارسال کنید روی صفحه ظاهر شود.

اگر قصد دارید که متن پیام به صورت سفارشی‌سازی شده ویرایش شود، روی گزینه Write a new message بزنید. با این کار، به صفحه پیام‌ها در گوشی خود فرستاده می‌شوید و می‌توانید با نوشتن پیام مربوطه آن را به فرد مقابل ارسال کنید.

این مطلب را نیز بخوانید: هر چند وقت یکبار باید به سراغ خرید یا تعویض گوشی اندرویدی برویم؟

برنامه شخص ثالث برای ارسال خودکار پیام به تماس‌های بی‌‌پاسخ

در تمامی روش‌هایی که در بالا به آنها پرداختیم، کاربر باید پس از رد تماس پیامی را به صورت دستی برای فرد مقابل ارسال کند. یکی از ترفندهای ساده‌تری که می‌توانید در اینجا از آن استفاده کنید استفاده از برنامه‌های شخص ثالث است. با استفاده از برنامه پایین به راحتی می‌توانید به تماس‌های پاسخ داده نشده خود از طریق پیامک پاسخ داده و اطلاع‌رسانی کنید.

یکی از این برنامه‌ها Auto Message نام دارد. یکی از ویژگی‌های خوب این برنامه این است که می‌تواند به صورت خودکار پس از رد یک تماس پیام مربوط به آن را برای فرد مقابل ارسال کند. شما همچنین می‌توانید با استفاده از تنظیمات خاصی برنامه را سفارشی‌سازی کنید و پاسخ‌های خودکار را برای تماس‌گیرندگان تنظیم کرده و ارسال کنید.

شما می‌توانید این برنامه را از لینک پایین برای دستگاه اندرویدی خود دانلود کنید:

دانلود برنامه ارسال خودکار پیام رد تماس Auto Message

پرسش‌های متداول درباره رد تماس با پیام

برای رد تماس با پیام از چه زبان‌هایی می‌توانیم استفاده کنیم؟ شما برای پیام‌های رد تماس می‌توانید از هر زبان پشتیبانی شده توسط گوشی هوشمند اندرویدی خود استفاده کنید.

 آیا می‌توانم تماس تماس‌گیرندگان ناشناس را به صورت خودکار رد کرد؟ بله شما می‌توانید با استفاده از مراجعه به تنظیمات برنامه تلفن دستگاه خود، روی Block numbers بزنید و تماس‌گیرندگان ناشناس را بلاک کنید. همیشه می‌توانید به این لیست، شماره‌های جدیدی را اضافه کنید.

آیا می‌توانم در پیام‌های رد تماس از ایموجی‌های مختلف استفاده کرد؟ بله، این امکان وجود دارد و شما می‌توانید در پیام‌های رد تماس خود در گوشی اندرویدی از انواع شکلک‌ها و ایموجی‌های جذاب استفاده کنید.

جمع‌بندی

ما سعی کردیم در این مطلب تمام اطلاعاتی را که برای رد تماس و پیام‌های ضروری در این زمینه نیاز دارید برای شما ارائه کنیم. پیام‌های رد تماس یکی از جالب‌ترین راهکارهای گوشی اندرویدی است که بسیاری از کاربران هر روزه از آن استفاده می‌کنند. با این قابلیت می‌توانید به راحتی تماس‌هایی که نمی‌خواهید به آنها پاسخ دهید را با استفاده از پیام مرتبطی رد کنید.

به گفته بسیاری از کاربران اندرویدی این ویژگی کاربردی بسیاری از کارها را آسان کرده است و در کسری از ثانیه می‌توان نسبت به ارسال پیام رد تماس اقدام کرد. بسیاری از پیام‌های از پیش تعیین شده‌ای در این بخش وجود دارند که شما می‌توانید با طی کردن مراحل مختلف موجود در این مقاله نسبت به ویرایش آنها اقدام کنید.

بنابراین با ویرایش متن پیام مورد نظر، متن دلخواه خود را در بخش پیام رد تماس بنویسید و یا لحن آن را از دوستانه به رسمی و یا از رسمی به دوستانه تبدیل کنید. ما در این مطلب راهنمای تصویری را برای درک بهتر این موضوع برای شما ارائه کرده‌ایم. آیا شما توانستید متن پیام رد تماس را به صورت دلخواه تغییر داده و متن جدیدی برای آن بنویسید؟

از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید سپاسگزاریم. امیدواریم که توانسته باشید با استفاده از اطلاعاتی که در این مقاله برای شما ارائه کردیم نسبت به ویرایش متن پیام رد تماس اقدام کنید و سپس متن مربوطه را در پیام دلخواه خود یادداشت کنید. لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها برای ما بنویسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH